paar dagen te laat he lulhannesquote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nu alles wat ik nodig heb vriend. Ik verwacht pas vrijdag weer buiten te komen.
#JejuisIsolatie
je juisquote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nu alles wat ik nodig heb vriend. Ik verwacht pas vrijdag weer buiten te komen.
#JejuisIsolatie
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat had ik niet eens door.
Ik zal er op letetn.
quote:
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is in ieder geval tering egoïstisch
in volledig inquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.
nu in volledig inquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.
in volledig inquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nou okay bij deze keur ik het goedquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Engels gebruiken als dat niet nodig is.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga as we speak even naar de intersport
Wens me succes boys
Wat ga je halenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga as we speak even naar de intersport
Wens me succes boys
Onlogisch praat liever Frans.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Engels gebruiken als dat niet nodig is.
@:onlogisch en ik vinden hier wat van.
25 euroquote:Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoeveel wiet had je nou gekocht gisteren?
Ik heb geen flauw idee. Ik denk niet in grammen maar in bedragen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is een gram of 3? Als het redelijke wiet is.
Hardloopschoenen, korte broekjes met ritszak, zo’n optrekbeugel die ik boven een deur kan hangen.quote:
Hardlopen is voor proleten.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardloopschoenen, korte broekjes met ritszak, zo’n optrekbeugel die ik boven een deur kan hangen.
Als er niet gehamsterd is daar, that is @:lenny_leonard
Be safe.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardloopschoenen, korte broekjes met ritszak, zo’n optrekbeugel die ik boven een deur kan hangen.
Dat wordt aan de zuip, ouwe.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik denk niet in grammen maar in bedragen.
Gok tot het weekend genoeg. Daarna paniek.
Boys ben voor 155 euro gaan hamsteren. Hoeveel jullie?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gecoronariseerd denk je?
@:kingroland bidt NIET voor jou. Ik hoop toch dat het snel beter met je gaat.
Waarom quote je mij voor dit bericht?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boys ben voor 155 euro gaan hamsteren. Hoeveel jullie?
quote:Op maandag 16 maart 2020 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ga niet drinken
Ging perongelijkquote:Op maandag 16 maart 2020 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom quote je mij voor dit bericht?
[..]
[..]
Oh jaquote:Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In deze barre tijden vergeten we soms aan de gevallen helden te denken.
#FREEDOUBLEPAIN
Nu nog je internetverbinding eruit en we zijn helemaal trots op je.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Die fout maakte hij laatst ook alquote:Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
perongelijk?![]()
@:picommp @:ggmm @:onlogisch
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik denk niet in grammen maar in bedragen.
Gok tot het weekend genoeg. Daarna paniek.
Jammer dat hij niet leert van zijn fouten. Proberen we hem wat bij te brengen, gaat hij er op deze manier mee om.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die fout maakte hij laatst ook al
Of dit is een verwijzing naar die fout.
Ik hoop het maar.
Hier trap ik niet inquote:Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
perongelijk?![]()
@Doublepain @Caland @onlogischquote:Op maandag 16 maart 2020 13:19 schreef Tarado het volgende:
het kutte van niet trainen is opletten met de calorie intake
Heb je een beter plan?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan jullie echt drie weken elkaar uitlachen om spelfouten?
Waarom zou ik er na 3 weken mee stoppen?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
Onlogisch zei 'je juis'.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
Matige vier op een rij, wel genoteerd. Bedankt namens mijn goede vriend L_L (waar ik gisterenavond bijna ruzie mee had).quote:
gemoderdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HIER WORDT GEMODERD!!!
@:lonaa
[ afbeelding ]
Je mist een meme.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
gemoderd![]()
@:tjacka @:onlogisch @:caland @:maxi-mus
Perongelijk meme niet kennenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
perongelijk?![]()
Dat is al 7 jaar aan de gang toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
Is dat je hond of heb je een andere hond?quote:
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat je hond of heb je een andere hond?
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zettenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat je hond of heb je een andere hond?
Oef,quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaar
Dit is ook wel goede vraag op zich.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zetten
Dat kan, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zetten
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oef,.
Heb je daarna een andere hond genomen of is dat te lastig?
Zelfde type of een ander?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.
Ziet eruit als een leuk hondje. Heb je een grotere foto?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaar
Die op de foto is een podenco-kruising uit Spanje. Nieuwe is een straathondje uit Curacao. Ze lijken wel op elkaar.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 16 maart 2020 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die op de foto is een podenco-kruising uit Spanje. Nieuwe is een straathondje uit Curacao. Ze lijken wel op elkaar.![]()
Ik heb blijkbaar wel een type.
Hoeveel heb je gehamsterdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Ik ga weer. Moet snacks halen, want die had ik niet gehamsterd
Een rebound.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.
Hadden mensen het gekocht zekerquote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik was in de Lidl. Pallet vol met wc papier. 10 minuten later wc papier weg.
Wel een vitale groep uiteraard, maar die werkzaamheden kunnen gewoon vanaf een veilige zolderkamer natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Media wel toch? Valt FOK! daar onder? Of wellicht deels?
WE MOETEN DIT WETEN!
[ afbeelding ]
@:yvonne
@:ggmm
@:pharkus
Hallo vriendquote:Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel een vitale groep uiteraard, maar die werkzaamheden kunnen gewoon vanaf een veilige zolderkamer natuurlijk.
Hallo, ik werd hier gequote maar ik was al weer gevlucht.quote:
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik was in de Lidl. Pallet vol met wc papier. 10 minuten later wc papier weg.
Staren naar een pallet vol wc-papier.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?
Spullen kopen?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?
@Treinhoerquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:jancees
Ik laat mij nog liever bewust infecteren met corona en HIV dan mijn glanzende dop in het aarsje van het te steken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mietje, steek 'em gewoon erin.
Jammer, maar niemand is veilig zelfs binnen niet dus misschien nog hoop.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING [/modbreak]
[info]THUISWERKEN IS VERLENGD - IK WERK DE KOMENDE 3 WEKEN THUIS[/info]
[modbreak]BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING [/modbreak]
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de shifttoets.
Kun je de onderlinge relatie met je kat eens flink verstevigen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Wens je me nu Corona toe?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer, maar niemand is veilig zelfs binnen niet dus misschien nog hoop.
Drizzt is een aantal dagen niet online geweest. Hopelijk gaat het goed met hem. En zo niet, dan heeft TarrelGod een GROOT PROBLEEM.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef Zipportal het volgende:
Is TarrelGod nog gezond? @:Drizzt_DoUrden,
@:lenny_leonard MOET DIT OOK WETEN.
Genoteerd.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Schelden met kanker in een TR. Dat zal wel helpen ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wens je me nu Corona toe?
Toen iemand dat gisteren bij jou deed zag ik een TR en wenste je diegene kanker toe
Geklikt en gelachen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)stolen-25467739.html
Of het iets te maken heeft met het sluiten van de coffeeshops zondagavond om 18.00 uur is niet bekend.quote:
Lekken is vertrekken!quote:Op maandag 16 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wens je me nu Corona toe?
Toen iemand dat gisteren bij jou deed zag ik een TR en wenste je diegene kanker toe
Hij wenste, itt wat Lenny dacht, niemand kanker toe in die TR.quote:
Dank voor de opheldering!quote:Op maandag 16 maart 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wenste, itt wat Lenny dacht, niemand kanker toe in die TR.
Dit was een post, naast de TR.
Mijn excuses voor de verwarring.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wenste, itt wat Lenny dacht, niemand kanker toe in die TR.
Dit was een post, naast de TR.
Mijn excuses voor de verwarring.
Mag dit dan wel?quote:
Tering wat ben jij dom zegquote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
gemoderd![]()
@:tjacka @:onlogisch @:caland @:maxi-mus
Wacht, het kaartje is nog niet bijgewerkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we ooit weer coronahoofdstad van Nederland worden.
Rookie numbers.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Oei, in Leiden zijn er vier bij gekomen.
Ik ben geen medisch expert.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dichtbij. Denk je dat we ze nog gaan pakken?
Help even een handje mee zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dichtbij. Denk je dat we ze nog gaan pakken?
Wens je me nu corona toe?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Help even een handje mee zou ik zeggen.
Gisteren stonden we nog op vier.quote:
Er komt een nieuwe testmethode/apparaat vanuit China. Resultaat in een paar uur klaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hard gaan daar. Ook omdat jullie meer testcapaciteit hebben.
Oh, beter.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe testmethode/apparaat vanuit China. Resultaat in een paar uur klaar.
Mijn vader werkt op het ziekenhuis (niet in de verpleging zelf) dus ben benieuwd met welke verhalen hij vannacht thuiskomt.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hard gaan daar. Ook omdat jullie meer testcapaciteit hebben.
Sterkte, GGMM. Heb je nog recent contact met hem gehad fysiek?quote:
Snap ik, niemand wil er naartoe en het enige leuke dat daar te doen is is blijkbaar hele dagen in supermarkten rondlopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
0
Zelfs Corona heeft standaarden en laat Papendrecht links liggen @:Caland
wtf neequote:Op maandag 16 maart 2020 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sterkte, GGMM. Heb je nog recent contact met hem gehad fysiek?
Toch geen vreemde vraag?quote:
Ga naar hem toe, hoe eerder je er vanaf bent hoe beter (corona dan he, niet je broertje)quote:
Dit is van achteren met een gestrekt been op de knie invliegen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vraag je aan een autist die boven een snackbar woont
Dan is het goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk sorry
Nee, al 2 weken niet gezien gelukkig
Heeft ie veel klachten?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk sorry
Aten jullie toen toevallig boeuf bourguignon bij pap?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk sorry
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Aten jullie toen toevallig boeuf bourguignon bij pap?
Dit neem je terugquote:Op maandag 16 maart 2020 14:20 schreef GGMM het volgende:
Overigens is mijn broertje voor Feyenoord.
Dus ergens heeft hij dit ook wel verdiend.
Klote hoor.quote:
• Zijn de klachten ernstig?quote:
Het kan altijd nog erger, als hij bijvoorbeeld ook in Amersfoort woontquote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Fan van Feyenoord en dan ook nog Corona. Dan zit het niet mee in je leven.
• Zijn de klachten ernstig? Nee, het is maar een griepjequote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Zijn de klachten ernstig?
• Hoe oud is hij?
• Wat zijn precies die klachten?
• Moet hij naar een ziekenhuis?
• Gaan allerlei mensen in zijn omgeving nu in isolatie?
VRAGEN VRAGEN VRAGEN RENÉ VERLOS MIJ VAN DEZE VRAGEN.
Ja, kon hij maar één van deze twee dingen veranderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Fan van Feyenoord en dan ook nog Corona. Dan zit het niet mee in je leven.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kon hij maar één van deze twee dingen veranderen.
Dan weet ik zeker dat hij geen Feyenoord-fan meer zou zijn!Hahaha!
Bedankt makkerquote:Op maandag 16 maart 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
• Zijn de klachten ernstig? Nee, het is maar een griepje
• Hoe oud is hij? onder de 70
• Wat zijn precies die klachten? Nee, het is maar een griepje
• Moet hij naar een ziekenhuis? Nee, het is maar een griepje
• Gaan allerlei mensen in zijn omgeving nu in isolatie? Nee, het is maar een griepje
Hoe gaat het met Happel trouwens?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger, als hij bijvoorbeeld ook in Amersfoort woont
Zeer goedquote:
Hier mist een woord denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moet even een serieus forum gedeeld worden.
een in serieus forumquote:Op maandag 16 maart 2020 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moet even een in serieus forum gedeeld worden.
Fix je servers dan ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
een in serieus forum![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
@:onlogisch @:jancees @:tjacka @:lenny_leonard
Dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zie al meerdere oproepen om 'net als in ITALIE!!!!!' als een mongool te gaan bleren vanaf het balkon om 18:00 vanavond.
Laat ze lekker corona krijgen zeg. Opdonderen met dat gejank.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen.
Laat die mensen lekker hun patat in alle rust opeten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen.
Laat die mensen lekker hun patat in alle rust opeten.
Zou toch wel mooi zijn als wij dat doen met een echt Nederlands productquote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zie al meerdere oproepen om 'net als in ITALIE!!!!!' als een mongool te gaan bleren vanaf het balkon om 18:00 vanavond.
alles voor de likes, ik vond die met die valse blokfluit wel geinig die een schop van die ouwe krijgtquote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Of Jannes.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou toch wel mooi zijn als wij dat doen met een echt Nederlands product
Hardcore
Die heb ik dan nog niet gezien, maar dat zal vast nog gaan komen vandaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles voor de likes, ik vond die met die valse blokfluit wel geinig die een schop van die ouwe krijgt
Gelukkig heb ik geen balkon. Vrijstaand huis beste genot.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
DIE CORONA MOE JUH VOELUH !!!quote:Op maandag 16 maart 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
Alle landen van die gezapige meezingers en wij gewoon Neophyte
Zo is dat maatquote:Op maandag 16 maart 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
Alle landen van die gezapige meezingers en wij gewoon Neophyte
Terechte vragen. WIJ MOETEN DIT WETEN!quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Zijn de klachten ernstig?
• Hoe oud is hij?
• Wat zijn precies die klachten?
• Moet hij naar een ziekenhuis?
• Gaan allerlei mensen in zijn omgeving nu in isolatie?
VRAGEN VRAGEN VRAGEN RENÉ VERLOS MIJ VAN DEZE VRAGEN.
Niet geklikt.quote:
Schreeuw even niet zo okequote:Op maandag 16 maart 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vragen. WIJ MOETEN DIT WETEN!
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog niet gezien, maar dat zal vast nog gaan komen vandaag.
https://twitter.com/i/status/1238585670245003265twitter:FraPolll2 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:00:10@ChrisEvans concordo chris https://t.co/3V7WMcFWVe reageer retweet
Gekliktquote:
Je zou maar een in pauperwijk wonen met balkons. Erger dan coronaquote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar even serieus René, zijn de klachten van je broer dusdanig ernstig dat hij naar het ziekenhuis moet of is het gewoon een zware griep en voelt hij zich daarom kut?quote:
lolquote:Op maandag 16 maart 2020 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]https://twitter.com/i/status/1238585670245003265twitter:FraPolll2 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:00:10@:ChrisEvans concordo chris https://t.co/3V7WMcFWVe reageer retweet
Het is 'gewoon' een zware griep.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar even serieus René, zijn de klachten van je broer dusdanig ernstig dat hij naar het ziekenhuis moet of is het gewoon een zware griep en voelt hij zich daarom kut?
Dat magquote:Op maandag 16 maart 2020 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hierbij de corona van je broertje afgehandeld als FAKENEWS.
Obesitasquote:Op maandag 16 maart 2020 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beterschap vriend. Waar heb je last van?
quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toevallig is iedereen weg, niet bereikbaar, onvindbaar, op vakantie of heeft privé-problemenquote:
Dit ga ik NIET kijken.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@:coco.
@:zipportal
kijk dit begrijp ik veel beter dan normale NOS journaal
En toevallig is dat elke keer als er problemen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig is iedereen weg, niet bereikbaar, onvindbaar, op vakantie of heeft privé-problemen
Kan gebeuren toch
Ik reken dan wel op een Twitter story.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Jongens slecht nieuws
Ik ben bij picnic krokante muesli vergeten te bestellen
Zal ik nu net als @:onlogisch elke supermarkt in de regio afgaan?
Dom varken.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Jongens slecht nieuws
Ik ben bij picnic krokante muesli vergeten te bestellen
Zal ik nu net als @:onlogisch elke supermarkt in de regio afgaan?
Hebben die ook al story’s tegenwoordigquote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken dan wel op een Twitter story.
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook al story’s tegenwoordig
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondertussen verliest het zoontje van Gijp op twitter van wat webcaremiepen. Als hij nu maar niet depressief raakttwitter:VraagFeyenoord twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:44:02@Bozenicky Feyenoord Webcare, op weg naar weer een cup... 🏆
⚫⚫⚫⚫⚫⚫
⚫⚫⚪⚫⚫⚫
⚫⚫🔴⚪⚫⚫
⚫🔴🔴🔴⚫⚫
🔴🔴⚪⚪⚫⚪
🔴⚪⚪🔴⚫⚪ reageer retweet
ik weet niet wat dit isquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
Ondertussen verliest het zoontje van Gijp op twitter van wat webcaremiepen. Als hij nu maar niet depressief raakttwitter:VraagFeyenoord twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:44:02@:Bozenicky Feyenoord Webcare, op weg naar weer een cup... 🏆
⚫⚫⚫⚫⚫⚫
⚫⚫⚪⚫⚫⚫
⚫⚫🔴⚪⚫⚫
⚫🔴🔴🔴⚫⚫
🔴🔴⚪⚪⚫⚪
🔴⚪⚪🔴⚫⚪ reageer retweet
Moeke vanavond bij NPO1. Ze stelt nooit teleur.quote:
Wow, wow, wowquote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
4 op een rij, achterlijk teringzwijn.
SOW.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ Bericht 18% gewijzigd door onlogisch op 16-03-2020 14:45 ]
[ afbeelding ]
@Coco. @Wereldgozerquote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeke vanavond bij NPO1. Ze stelt nooit teleur.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal je het gifje wel sturen. Als oud-FEE mod en expert vertrouw ik op jouw mening.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ Bericht 18% gewijzigd door onlogisch op 16-03-2020 14:45 ]
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon op de link van de tweet drukken. Deze samenleving is niet bedoeld om alles panklaar en geprakt voor te schotelen voor jou.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sinds wanneer ziet dat er zo uit, ontzettende mongool.
HALLOOTJESquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de link van de tweet drukken. Deze samenleving is niet bedoeld om alles panklaar en geprakt voor te schotelen voor jou.
Rene heeft curlingouders.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de link van de tweet drukken. Deze samenleving is niet bedoeld om alles panklaar en geprakt voor te schotelen voor jou.
Matig verweer, dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
Oei als je Caland genoeg aanvalt schiet zijn vriendje Stijn gelijk in de verdediging
Ik hou er maar mee op, straks moet hij huilen.
Waarom is de tweet weer wegquote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
René gelijk op Twitter getriggerd bij het woordje speeltuin
Omdat het wellicht niet zo'n goede tweet was. Als René mijn voorbeeld volgt is heel zijn Twitteraccount leeg.quote:
Ik snap ook niet wat je ermee wil bereiken, er is niemand die opeens zijn kinderen wél binnen houdt als Rens op twitter het zegt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat het wellicht niet zo'n goede tweet was. Als René mijn voorbeeld volgt is heel zijn Twitteraccount leeg.
Nee daarom is hij ook weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je ermee wil bereiken, er is niemand die opeens zijn kinderen wél binnen houdt als Rens op twitter het zegt.
Dat klopt, ik plaats vooral dingen die ik grappig vind. Ik heb niet de illusie dat ik de wereld een betere plaats kan maken met mijn 20 volgers.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee daarom is hij ook weg.
overigens heeft geen enkele tweet van ons maatschappelijk nut en plaatsen wij allemaal voortdurend dingen
Ja dat ziet iedereen die op de Tweet klikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet voor vrijwel alles darkmode gebruiken zijn mensen die ik niet serieus neem in het leven
Tevens zie ik dit
[ afbeelding ]
ik heb ook zo'n broer, werkt niet in de thuiszorg overigensquote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn broer (werkt in thuiszorg) heeft ook nogal wat symptomen, maar wordt niet getest. Maar kan ook gewoon griep zijn. Doet nu aan thuisquarantine.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n broer, werkt niet in de thuiszorg overigens
Geen goede band?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje niet gezien dus dat is dan weer een meevaller
Is hij ook voor Feyenoord?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje niet gezien dus dat is dan weer een meevaller
jawel maar hij is/was met geheelonthouding bezig dus onze bier afspraken zijn voorlopig vervallenquote:
Dus van geheelonthouding krijg je coronaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel maar hij is/was met geheelonthouding bezig dus onze bier afspraken zijn voorlopig vervallen
Heb zittend beroepquote:Op maandag 16 maart 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een keer van je luie reet afkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |