Hallo, ik werd hier gequote maar ik was al weer gevlucht.quote:
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik was in de Lidl. Pallet vol met wc papier. 10 minuten later wc papier weg.
Staren naar een pallet vol wc-papier.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?
Spullen kopen?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?
@Treinhoerquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:jancees
Ik laat mij nog liever bewust infecteren met corona en HIV dan mijn glanzende dop in het aarsje van het te steken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mietje, steek 'em gewoon erin.
Jammer, maar niemand is veilig zelfs binnen niet dus misschien nog hoop.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING [/modbreak]
[info]THUISWERKEN IS VERLENGD - IK WERK DE KOMENDE 3 WEKEN THUIS[/info]
[modbreak]BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING BREAKING [/modbreak]
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de shifttoets.
Kun je de onderlinge relatie met je kat eens flink verstevigen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Wens je me nu Corona toe?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer, maar niemand is veilig zelfs binnen niet dus misschien nog hoop.
Drizzt is een aantal dagen niet online geweest. Hopelijk gaat het goed met hem. En zo niet, dan heeft TarrelGod een GROOT PROBLEEM.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef Zipportal het volgende:
Is TarrelGod nog gezond? @:Drizzt_DoUrden,
@:lenny_leonard MOET DIT OOK WETEN.
Genoteerd.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Schelden met kanker in een TR. Dat zal wel helpen ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wens je me nu Corona toe?
Toen iemand dat gisteren bij jou deed zag ik een TR en wenste je diegene kanker toe
Geklikt en gelachen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)stolen-25467739.html
Of het iets te maken heeft met het sluiten van de coffeeshops zondagavond om 18.00 uur is niet bekend.quote:
Lekken is vertrekken!quote:Op maandag 16 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wens je me nu Corona toe?
Toen iemand dat gisteren bij jou deed zag ik een TR en wenste je diegene kanker toe
Hij wenste, itt wat Lenny dacht, niemand kanker toe in die TR.quote:
Dank voor de opheldering!quote:Op maandag 16 maart 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wenste, itt wat Lenny dacht, niemand kanker toe in die TR.
Dit was een post, naast de TR.
Mijn excuses voor de verwarring.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wenste, itt wat Lenny dacht, niemand kanker toe in die TR.
Dit was een post, naast de TR.
Mijn excuses voor de verwarring.
Mag dit dan wel?quote:
Tering wat ben jij dom zegquote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
gemoderd![]()
@:tjacka @:onlogisch @:caland @:maxi-mus
Wacht, het kaartje is nog niet bijgewerkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we ooit weer coronahoofdstad van Nederland worden.
Rookie numbers.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Oei, in Leiden zijn er vier bij gekomen.
Ik ben geen medisch expert.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dichtbij. Denk je dat we ze nog gaan pakken?
Help even een handje mee zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dichtbij. Denk je dat we ze nog gaan pakken?
Wens je me nu corona toe?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Help even een handje mee zou ik zeggen.
Gisteren stonden we nog op vier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |