Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zettenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat je hond of heb je een andere hond?
Oef,quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaar
Dit is ook wel goede vraag op zich.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zetten
Dat kan, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zetten
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oef,.
Heb je daarna een andere hond genomen of is dat te lastig?
Zelfde type of een ander?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.
Ziet eruit als een leuk hondje. Heb je een grotere foto?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaar
Die op de foto is een podenco-kruising uit Spanje. Nieuwe is een straathondje uit Curacao. Ze lijken wel op elkaar.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 16 maart 2020 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die op de foto is een podenco-kruising uit Spanje. Nieuwe is een straathondje uit Curacao. Ze lijken wel op elkaar.![]()
Ik heb blijkbaar wel een type.
Hoeveel heb je gehamsterdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Ik ga weer. Moet snacks halen, want die had ik niet gehamsterd
Een rebound.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.
Hadden mensen het gekocht zekerquote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik was in de Lidl. Pallet vol met wc papier. 10 minuten later wc papier weg.
Wel een vitale groep uiteraard, maar die werkzaamheden kunnen gewoon vanaf een veilige zolderkamer natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Media wel toch? Valt FOK! daar onder? Of wellicht deels?
WE MOETEN DIT WETEN!
[ afbeelding ]
@:yvonne
@:ggmm
@:pharkus
Hallo vriendquote:Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel een vitale groep uiteraard, maar die werkzaamheden kunnen gewoon vanaf een veilige zolderkamer natuurlijk.
Hallo, ik werd hier gequote maar ik was al weer gevlucht.quote:
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik was in de Lidl. Pallet vol met wc papier. 10 minuten later wc papier weg.
Staren naar een pallet vol wc-papier.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?
Spullen kopen?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom sta jij 10 minuten lang in de Lidl?
@Treinhoerquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:jancees
Ik laat mij nog liever bewust infecteren met corona en HIV dan mijn glanzende dop in het aarsje van het te steken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mietje, steek 'em gewoon erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |