Nu nog je internetverbinding eruit en we zijn helemaal trots op je.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.

Die fout maakte hij laatst ook alquote:Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
perongelijk?
@:picommp @:ggmm @:onlogisch

quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik denk niet in grammen maar in bedragen.
Gok tot het weekend genoeg. Daarna paniek.

Jammer dat hij niet leert van zijn fouten. Proberen we hem wat bij te brengen, gaat hij er op deze manier mee om.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die fout maakte hij laatst ook al
Of dit is een verwijzing naar die fout.
Ik hoop het maar.

Hier trap ik niet inquote:Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
perongelijk?

@Doublepain @Caland @onlogischquote:Op maandag 16 maart 2020 13:19 schreef Tarado het volgende:
het kutte van niet trainen is opletten met de calorie intake

Heb je een beter plan?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan jullie echt drie weken elkaar uitlachen om spelfouten?

Waarom zou ik er na 3 weken mee stoppen?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:

Onlogisch zei 'je juis'.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:

Matige vier op een rij, wel genoteerd. Bedankt namens mijn goede vriend L_L (waar ik gisterenavond bijna ruzie mee had).quote:

gemoderdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HIER WORDT GEMODERD!!!
@:lonaa
[ afbeelding ]

Je mist een meme.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
gemoderd
@:tjacka @:onlogisch @:caland @:maxi-mus

Perongelijk meme niet kennenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
perongelijk?

Dat is al 7 jaar aan de gang toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:

Is dat je hond of heb je een andere hond?quote:

Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaarquote:Op maandag 16 maart 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat je hond of heb je een andere hond?

Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zettenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat je hond of heb je een andere hond?

Oef,quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaar
 .
.  

Dit is ook wel goede vraag op zich.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zetten

Dat kan, toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een foto van een vreemde hond in zijn of haar UI zetten

Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oef,.
Heb je daarna een andere hond genomen of is dat te lastig?

Zelfde type of een ander?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.

Ziet eruit als een leuk hondje. Heb je een grotere foto?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was mijn hond, ze ging dood vorig jaar

Die op de foto is een podenco-kruising uit Spanje. Nieuwe is een straathondje uit Curacao. Ze lijken wel op elkaar.quote:

Ik heb blijkbaar wel een type.

Veel plezierquote:Op maandag 16 maart 2020 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die op de foto is een podenco-kruising uit Spanje. Nieuwe is een straathondje uit Curacao. Ze lijken wel op elkaar.
 .
.

Hoeveel heb je gehamsterdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Ik ga weer. Moet snacks halen, want die had ik niet gehamsterd

Een rebound.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds oktober nieuwe hond. Na ruim 9 maanden was ik er pas aan toe.

Hadden mensen het gekocht zekerquote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik was in de Lidl. Pallet vol met wc papier. 10 minuten later wc papier weg.

Wel een vitale groep uiteraard, maar die werkzaamheden kunnen gewoon vanaf een veilige zolderkamer natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Media wel toch? Valt FOK! daar onder? Of wellicht deels?
WE MOETEN DIT WETEN!
[ afbeelding ]
@:yvonne
@:ggmm
@:pharkus

Hallo vriendquote:Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel een vitale groep uiteraard, maar die werkzaamheden kunnen gewoon vanaf een veilige zolderkamer natuurlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |