quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
begrijp ik nou goed dat @:onlogisch symptomen heeft maar wel gewoon het hele weekend door supermarkten gaat banjeren voor 3 likes van fokkers die het hier ook wel zouden lezen?
Shift of Caps Lock?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA GEDAAN. JEETJE, RUSTIG MAAR.
Oh nee dat had ik niet eens door.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had het over woorden verkeerd typen. Zoals hier dus geovnden. Je doet dat meerdere keren per dag. Vandaar mijn vermoeden dat het een act is.
letetn HAHAHHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 16 maart 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat had ik niet eens door.
Ik zal er op letetn.
Ja, ronduit walgelijk. Dat vindt @kapiteintje ookquote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
begrijp ik nou goed dat @:onlogisch symptomen heeft maar wel gewoon het hele weekend door supermarkten gaat banjeren voor 3 likes van fokkers die het hier ook wel zouden lezen?
letetnquote:Op maandag 16 maart 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat had ik niet eens door.
Ik zal er op letetn.
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal mis, je bent het helemaal aan het verpesten. Je faalt behoorlijk.
Ik heb nu alles wat ik nodig heb vriend. Ik verwacht pas vrijdag weer buiten te komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende uitstapje naar de supermarkt maat, vanmiddag?
geovndenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch als je koorts hebt heb ik een handige site geovnden!![]()
[ afbeelding ]
Ah, dan ga je weer het hele weekend in supermarkten rondlopen?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nu alles wat ik nodig heb vriend. Ik verwacht pas vrijdag weer buiten te komen.
#JejuisIsolatie
het is in ieder geval tering egoïstischquote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ronduit walgelijk. Dat vindt @:kapiteintje ook
Smerig varken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:51 schreef Coco. het volgende:
Ik was trouwens net naar de supermarkt.
Toiletpapier op!
Dus heb ik maar keukenpapier gekocht.
Einde bericht.
Moet jij weten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:51 schreef Coco. het volgende:
Ik was trouwens net naar de supermarkt.
Toiletpapier op!
Dus heb ik maar keukenpapier gekocht.
Einde bericht.