quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eerste post: donderdag 27 februari 2020 @ 21:53:54
Dan kan en mag je best stellen dat jullie zwijgen. Er zullen vast wel weer allemaal terechte excuses zijn waarom, maar het is schandalig en beschamend dat jullie zoiets zo lang laten liggen.
Wanneer is je volgende uitstapje naar de supermarkt maat, vanmiddag?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende uitstapje naar de supermarkt maat, vanmiddag?
Gezien dat Tilburg weer NR1 is?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende uitstapje naar de supermarkt maat, vanmiddag?
Fakenewsquote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezien dat Tilburg weer NR1 is?
Coronahoofdstad van NL.
Vandaag nog vrij. Hoorde dat het een gekkenhuis was, wachtrij bij de eerstelijns anderhalf uur.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
En, hoe bevalt het thuiswerken?
@:GGMM
@:Scrummie2.1
@:Caland
Erg goedquote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goedik ben zowaar productiever dan op m'n werk.
Alhoewel dat niet zo lastig was.
Prima tot nu toe.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Jezus, dit kan hij zelf toch ook wel bedenken...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch als je koorts hebt heb ik een handige site geovnden!![]()
[ afbeelding ]
Dat productiever merk ik ook, omdat ik nu minder word lastig gevallen door collega's die weer eens iets niet weten/kunnen. Alhoewel die nu via skype/mail paniekeren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goedik ben zowaar productiever dan op m'n werk.
Alhoewel dat niet zo lastig was.
LEES DE TITEL VAN DIE SITE DEBIELquote:Op maandag 16 maart 2020 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, dit kan hij zelf toch ook wel bedenken...
geovnden?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch als je koorts hebt heb ik een handige site geovnden!![]()
[ afbeelding ]
je wekker doet het niet?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
Wekkertje gezet om half 8 werd kwart voor 9 wakker.
Dat zal dus straks wel weer ouderwets WW worden.
Ja via Googlequote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geovnden?
Is dit een nieuwe act van je?
Dat begrijp je heel goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
begrijp ik nou goed dat @:onlogisch symptomen heeft maar wel gewoon het hele weekend door supermarkten gaat banjeren voor 3 likes van fokkers die het hier ook wel zouden lezen?
quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA GEDAAN. JEETJE, RUSTIG MAAR.
Ik had het over woorden verkeerd typen. Zoals hier dus geovnden. Je doet dat meerdere keren per dag. Vandaar mijn vermoeden dat het een act is.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja via Google
Nee, ik Googlede koorts omdat iemand zei dat hij 41 graden koorts had door de Corona en ik wilde weten hoe erg dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |