En wat heb jij gedaan de afgelopen dagen? Nou, 3 dagen lang in elke paupersupermarkt rondgelopen, ik ben nu 2 euro 46 goedkoper uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is weer in de supermarkt.
Sinds zijn avonturen gemiddeld 3 likes krijgen is hij daar niet meer weg te slaan.
En een euro of 10 aan benzinekosten kwijt.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:51 schreef GGMM het volgende:
En heb je ipv pindakaas erdnussbutter in je kast staan.
Wel slim aangezien hij last had van keelpijn, als ie het virus heeft moet ie wel naar iedere supermarkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan de afgelopen dagen? Nou, 3 dagen lang in elke paupersupermarkt rondgelopen, ik ben nu 2 euro 46 goedkoper uit.
@:onlogisch
@kapiteintje en @aTypisch walgen van @onlogischquote:Op maandag 16 maart 2020 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel slim aangezien hij last had van keelpijn, als ie het virus heeft moet ie wel naar iedere supermarkt.
Linkquote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is weer in de supermarkt.
Sinds zijn avonturen gemiddeld 3 likes krijgen is hij daar niet meer weg te slaan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker ja, vooral omdat hij keelpijn heeft.
Krijg keelpijnquote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker ja, vooral omdat hij keelpijn heeft.
Gecoronariseerd denk je?quote:
Ik geniet ervan hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Teringlijers. Ik zal jullie nog eens updaten via den Twitters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |