Begravenisquote:Op zondag 15 maart 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk nummer moeten we spelen op je begravenis? (ik ga er maar even vanuit dat je als Limburger verder geen vrienden hebt)
Ik ken jou verder niet, dus doe net of ik die niet heb gezien. Een introductie - inclusief overeengekomen vragenlijst waaraan je je conformeert zodra je hier post - zie ik graag per dm tegemoet.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier in vervoerd worden tegen die tijd?
[ afbeelding ]
Ja dat weten we. Maar daar doe je altijd een beetje geheimzinnig over. Of wil je al delen wat voor bedrijfje je hebt?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Zoals jullie allen weten heb ik nog een bedrijf naast mijn dayjob. @:onlogisch
Ik acht de kans dat ik de gevolgen van het virus ga ondervinden erg groot. Een stevige financiële strop dreigt.
Ik begrijp het, het zijn tenslotte duistere tijden.quote:
"bedrijfje"quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja dat weten we. Maar daar doe je altijd een beetje geheimzinnig over. Of wil je al delen wat voor bedrijfje je hebt?
Laten we allen positief blijven en juist knuffelen en liefde geven.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp het, het zijn tenslotte duistere tijden.
Hij is voor Ajax en maakt gifjes in livetopics.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet, dus doe net of ik die niet heb gezien. Een introductie - inclusief overeengekomen vragenlijst waaraan je je conformeert zodra je hier post - zie ik graag per dm tegemoet.
Leuke user?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij is voor Ajax en maakt gifjes in livetopics.
Vond het een mooie suggestie, ongeacht of je me kent of nietquote:Op zondag 15 maart 2020 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet, dus doe net of ik die niet heb gezien. Een introductie - inclusief overeengekomen vragenlijst waaraan je je conformeert zodra je hier post - zie ik graag per dm tegemoet.
twitter:aliostad twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:58:31In an act of bizarre defiance residents of Ekbatan neighbourhood in Tehran [where I used to live] are shouting
"Corona, get lost!"
Sorry that we Iranians, don't quite have Italian scenes of singing operas, but this is a country where we have mostly been shouting the last 41 yrs https://t.co/XLSon7Egxb reageer retweet
Ik begreep van @Coco. dat je een leuke user bent. Welkom!quote:Op zondag 15 maart 2020 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond het een mooie suggestie, ongeacht of je me kent of niet
Gedraag je eens. Het is hier je bedrijfje niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep van @:coco. dat je een leuke user bent. Welkom!
Die vragenlijst wil ik wel graag ingevuld geretourneerd zien.
Alleen in de UK verwacht men al zo'n half miljoen doden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk veel minder, ik denk dat de 100.000 niet eens gehaald gaat worden.
HJB.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Het is hier je bedrijfje niet.
Ik zag wat hier stond.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen in de UK verwacht men al zo'n half miljoen doden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat we het er snel over eens kunnen zijn dat dit het meest simpele nummer is wat
[..]
HJB.
Daar was ik al bang voor, gezien het feit dat we zo ongeveer tegelijkertijd postten.quote:
niets metquote:Op zondag 15 maart 2020 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, gezien het feit dat we zo ongeveer tegelijkertijd postten.
Gelukkig deed je er niets met
Oké. Niet meer doen. Wij hebben altijd op goede voet gestaan. Dat wil ik graag zo houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Grapje maat. Hopelijk krijg je de antwoorden snel.
Ah, een mongolenonderonsje.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen @:lenny_leonard zal deze snappen
Daar hoort een grapje op zijn tijd bij ouwe reus.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Niet meer doen. Wij hebben altijd op goede voet gestaan. Dat wil ik graag zo houden.
Snap ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar hoort een grapje op zijn tijd bij ouwe reus.
Ook hij zegt al dat je niet moet hamsteren.quote:
Ik hamster alleen als het oorlog is.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook hij zegt al dat je niet moet hamsteren.
Ik zie dat je je sig en onderschrift nog niet hebt aangepast. Aasgier.quote:
Hebben die een extra show over dat boomergriepje?quote:
Jazekerquote:Op zondag 15 maart 2020 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben die een extra show over dat boomergriepje?
Hou eens op met je griep act.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben die een extra show over dat boomergriepje?
WTFquote:
Prepper gespot.quote:
Ik pas. Ga maar eens slapen.quote:
quote:
Hoezo, ben je in Breda momenteel?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik pas. Ga maar eens slapen.
Vanuit de coronahoofdstad van Nederland wens ik jullie nog een fijne avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |