Je geeft hiermee geen antwoord op mijn vraag Stijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat we het klein gaan houden.

herkenbaar ditquote:Op zondag 15 maart 2020 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde het vandaag testen maar IT heeft m'n account nog steeds niet geverifieerd
En nu is het geblokkeerd wegens teveel inlogpogingen

Het antwoord is nee, maar je weet wie ik sowieso voor de deur zou weigeren.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geeft hiermee geen antwoord op mijn vraag Stijn.

quote:Op zondag 15 maart 2020 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
Amerika gaat nu hun olievoorraad tot het maximum bijvullen.

Top. @Caland ik haal je wel op. Blijven daar wel ergens pitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat we het klein gaan houden.

Alleen omdat de prijs zo laag is, zei Trump netquote:

Dat is mooi kut.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Zoals jullie allen weten heb ik nog een bedrijf naast mijn dayjob. @:onlogisch
Ik acht de kans dat ik de gevolgen van het virus ga ondervinden erg groot. Een stevige financiële strop dreigt.

https://www.nu.nl/coronav(...)hikbaar-aan-mkb.htmlquote:Op zondag 15 maart 2020 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Zoals jullie allen weten heb ik nog een bedrijf naast mijn dayjob. @:onlogisch
Ik acht de kans dat ik de gevolgen van het virus ga ondervinden erg groot. Een stevige financiële strop dreigt.

Wie moet jou opvolgen als PSV-prominent?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Longziektes zitten wel in de familie. Mijn opa zaliger is overleden aan COPD en mijn vader heeft het ook. Ik ben - als eerstgeborene - de volgende in lijn.

Van de partijquote:Op zondag 15 maart 2020 21:37 schreef Zipportal het volgende:
Mentions gestrooid.
@:lenny_leonard
@:kiid
@:jancees
@:wereldgozer
@:AdolfHitler
@#ANONIEM

Welk nummer moeten we spelen op je begravenis? (ik ga er maar even vanuit dat je als Limburger verder geen vrienden hebt)quote:Op zondag 15 maart 2020 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Longziektes zitten wel in de familie. Mijn opa zaliger is overleden aan COPD en mijn vader heeft het ook. Ik ben - als eerstgeborene - de volgende in lijn.

Het risico van ondernemen hè.quote:

Afgehandeldquote:Op zondag 15 maart 2020 21:37 schreef Zipportal het volgende:
Mentions gestrooid.
@:lenny_leonard
@:kiid
@:jancees
@:wereldgozer
@:AdolfHitler
@#ANONIEM

Ik heb geen krediet nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)hikbaar-aan-mkb.html

quote:Op zondag 15 maart 2020 21:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van de partij
Zelfs corona houdt mij niet tegen

Als jij die nobele taak eens op je neemt. Kunt het ook gewoon toevoegen aan je sig of onderschrift. Kan maar duidelijk zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie moet jou opvolgen als PSV-prominent?

quote:

Begravenis.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk nummer moeten we spelen op je begravenis? (ik ga er maar even vanuit dat je als Limburger verder geen vrienden hebt)

Begravenisquote:Op zondag 15 maart 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk nummer moeten we spelen op je begravenis? (ik ga er maar even vanuit dat je als Limburger verder geen vrienden hebt)

Alsof die die etterbakken van kinderen van je verder willen opvoeden.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begravenis.
Maar eh, ik denk dat er meer dan 100 personen komen. Ik heb namelijk best een lekker wijf en die aasgieren zullen zich weerhouden om zich van hun beste kant te laten zien. Kutvolk.

Ja, het blijven natuurlijk Limburgers.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begravenis.
Maar eh, ik denk dat er meer dan 100 personen komen. Ik heb namelijk best een lekker wijf en die aasgieren zullen zich weerhouden om zich van hun beste kant te laten zien. Kutvolk.

Ik ben geen ZZP'er.quote:

Wat een idioot.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Nederland drijft op ZZP’ers. Met z’n neus.

Goed punt wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof die die etterbakken van kinderen van je verder willen opvoeden.

Het was sowieso wel die kant op gegaan natuurlijk, want in zekere zin heeft hij een punt(neus). Maar de uitspraak is niet zo handig.quote:

Zullen heus niet alleen Limburgers komen. Ik verwacht ook wat Friezen, Noord en Zuid Hollanders, Utrechtenaren, Brabanders en mogelijk een verdwaalde Zeeuw.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het blijven natuurlijk Limburgers.

Daar heeft hij wel vaker last van, zoals met zijn "aardbevinkje" in Groningen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was sowieso wel die kant op gegaan natuurlijk, want in zekere zin heeft hij een punt(neus). Maar de uitspraak is niet zo handig.
Pfff, wat een wereldburger ben je toch ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zullen heus niet alleen Limburgers komen. Ik verwacht ook wat Friezen, Noord en Zuid Hollanders, Utrechtenaren, Brabanders en mogelijk een verdwaalde Zeeuw.

Ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Zijn er überhaupt mensen bezig met dat serverprobleem @:ggmm ?

Danny is door alle aandacht voor dat virus door zijn databundel heen voor deze maand.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Zijn er überhaupt mensen bezig met dat serverprobleem @:ggmm ?
Dat bugtopic begint wat sneu te worden

Moeten zij weten.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag de communicatie wel wat beter daar.

De wat!?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mag de communicatie wel wat beter daar.

Je bent zelf een wereldburger.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel vaker last van, zoals met zijn "aardbevinkje" in Groningen.
[..]
Pfff, wat een wereldburger ben je toch ook.

begravenisquote:Op zondag 15 maart 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]

Hier in vervoerd worden tegen die tijd?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |