Is dat voor jou handig of niet echt?quote:Op maandag 16 maart 2020 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kerel, ik ga nog 1 dagje naar kantoor even wat zaken regelen en verder vanuit huis
Totaal niet handig maar het is niet anders.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat voor jou handig of niet echt?
Ga je nu op normalere tijden werken?
Volgens mij is 4-5 uur opstaan een normale tijd (voor Harrie).quote:Op maandag 16 maart 2020 06:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat voor jou handig of niet echt?
Ga je nu op normalere tijden werken?
Hey makkerquote:
Thuiswerken vandaag?quote:
JA dat zit in mijn systeem en gaat er nooit meer uitquote:Op maandag 16 maart 2020 07:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is 4-5 uur opstaan een normale tijd (voor Harrie).
Ik heb zes maanden gratis FS, dus dat schiet niet echt opquote:Op maandag 16 maart 2020 01:21 schreef T3hTommay het volgende:
Hebben we FOX Sports Eredivisie al opgezegd? Heeft toch geen zin om abonnee te zijn momenteel.
Ik heb 10 flessen wodkaquote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb zes maanden gratis FS, dus dat schiet niet echt op
tequote:
FOK! probeert al 15 jaar een professioneel forum te zijn maar blijft het kneuterige en falende hobbyprojectje van een kale man uit Zwolle.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:38 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 probeert 'het mannetje' te zijn in BUG maar wordt weggezet als een kleuter.
Toen @Ted er nog was was alles beterquote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
FOK! probeert al 15 jaar een professioneel forum te zijn maar blijft het kneuterige en falende hobbyprojectje van een kale man uit Zwolle.
Je bent zelf kaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
FOK! probeert al 15 jaar een professioneel forum te zijn maar blijft het kneuterige en falende hobbyprojectje van een kale man uit Zwolle.
Pics?quote:
hijd aarquote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is weer in de supermarkt.
Sinds zijn avonturen gemiddeld 3 likes krijgen is hijd aar niet meer weg te slaan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |