Is dat voor jou handig of niet echt?quote:Op maandag 16 maart 2020 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kerel, ik ga nog 1 dagje naar kantoor even wat zaken regelen en verder vanuit huis
Totaal niet handig maar het is niet anders.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat voor jou handig of niet echt?
Ga je nu op normalere tijden werken?
Volgens mij is 4-5 uur opstaan een normale tijd (voor Harrie).quote:Op maandag 16 maart 2020 06:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat voor jou handig of niet echt?
Ga je nu op normalere tijden werken?
Hey makkerquote:
Thuiswerken vandaag?quote:
JA dat zit in mijn systeem en gaat er nooit meer uitquote:Op maandag 16 maart 2020 07:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is 4-5 uur opstaan een normale tijd (voor Harrie).
Ik heb zes maanden gratis FS, dus dat schiet niet echt opquote:Op maandag 16 maart 2020 01:21 schreef T3hTommay het volgende:
Hebben we FOX Sports Eredivisie al opgezegd? Heeft toch geen zin om abonnee te zijn momenteel.
Ik heb 10 flessen wodkaquote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb zes maanden gratis FS, dus dat schiet niet echt op
FOK! probeert al 15 jaar een professioneel forum te zijn maar blijft het kneuterige en falende hobbyprojectje van een kale man uit Zwolle.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:38 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 probeert 'het mannetje' te zijn in BUG maar wordt weggezet als een kleuter.
Toen @Ted er nog was was alles beterquote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
FOK! probeert al 15 jaar een professioneel forum te zijn maar blijft het kneuterige en falende hobbyprojectje van een kale man uit Zwolle.
Je bent zelf kaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
FOK! probeert al 15 jaar een professioneel forum te zijn maar blijft het kneuterige en falende hobbyprojectje van een kale man uit Zwolle.
hijd aarquote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is weer in de supermarkt.
Sinds zijn avonturen gemiddeld 3 likes krijgen is hijd aar niet meer weg te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |