paar dagen te laat he lulhannesquote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nu alles wat ik nodig heb vriend. Ik verwacht pas vrijdag weer buiten te komen.
#JejuisIsolatie
je juisquote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nu alles wat ik nodig heb vriend. Ik verwacht pas vrijdag weer buiten te komen.
#JejuisIsolatie
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat had ik niet eens door.
Ik zal er op letetn.
quote:
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is in ieder geval tering egoïstisch
in volledig inquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.
nu in volledig inquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nu in volledig in isolatie maat. Hou me aan alle voorschriften, bewust vroeg naar de supermarkt gegaan. 2 meter afstand gehouden van iedereen. Gepind en zelfscankassa gebruikt.
in volledig inquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nou okay bij deze keur ik het goedquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |