Ik reken dan wel op een Twitter story.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Jongens slecht nieuws
Ik ben bij picnic krokante muesli vergeten te bestellen
Zal ik nu net als @:onlogisch elke supermarkt in de regio afgaan?
Dom varken.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
Jongens slecht nieuws
Ik ben bij picnic krokante muesli vergeten te bestellen
Zal ik nu net als @:onlogisch elke supermarkt in de regio afgaan?
Hebben die ook al story’s tegenwoordigquote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken dan wel op een Twitter story.
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook al story’s tegenwoordig
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondertussen verliest het zoontje van Gijp op twitter van wat webcaremiepen. Als hij nu maar niet depressief raakttwitter:VraagFeyenoord twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:44:02@Bozenicky Feyenoord Webcare, op weg naar weer een cup... 🏆
⚫⚫⚫⚫⚫⚫
⚫⚫⚪⚫⚫⚫
⚫⚫🔴⚪⚫⚫
⚫🔴🔴🔴⚫⚫
🔴🔴⚪⚪⚫⚪
🔴⚪⚪🔴⚫⚪ reageer retweet
ik weet niet wat dit isquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
Ondertussen verliest het zoontje van Gijp op twitter van wat webcaremiepen. Als hij nu maar niet depressief raakttwitter:VraagFeyenoord twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:44:02@:Bozenicky Feyenoord Webcare, op weg naar weer een cup... 🏆
⚫⚫⚫⚫⚫⚫
⚫⚫⚪⚫⚫⚫
⚫⚫🔴⚪⚫⚫
⚫🔴🔴🔴⚫⚫
🔴🔴⚪⚪⚫⚪
🔴⚪⚪🔴⚫⚪ reageer retweet
Moeke vanavond bij NPO1. Ze stelt nooit teleur.quote:
Wow, wow, wowquote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
4 op een rij, achterlijk teringzwijn.
SOW.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ Bericht 18% gewijzigd door onlogisch op 16-03-2020 14:45 ]
[ afbeelding ]
@Coco. @Wereldgozerquote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeke vanavond bij NPO1. Ze stelt nooit teleur.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal je het gifje wel sturen. Als oud-FEE mod en expert vertrouw ik op jouw mening.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ Bericht 18% gewijzigd door onlogisch op 16-03-2020 14:45 ]
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon op de link van de tweet drukken. Deze samenleving is niet bedoeld om alles panklaar en geprakt voor te schotelen voor jou.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sinds wanneer ziet dat er zo uit, ontzettende mongool.
HALLOOTJESquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de link van de tweet drukken. Deze samenleving is niet bedoeld om alles panklaar en geprakt voor te schotelen voor jou.
Rene heeft curlingouders.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de link van de tweet drukken. Deze samenleving is niet bedoeld om alles panklaar en geprakt voor te schotelen voor jou.
Matig verweer, dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
Oei als je Caland genoeg aanvalt schiet zijn vriendje Stijn gelijk in de verdediging
Ik hou er maar mee op, straks moet hij huilen.
Waarom is de tweet weer wegquote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
René gelijk op Twitter getriggerd bij het woordje speeltuin
Omdat het wellicht niet zo'n goede tweet was. Als René mijn voorbeeld volgt is heel zijn Twitteraccount leeg.quote:
Ik snap ook niet wat je ermee wil bereiken, er is niemand die opeens zijn kinderen wél binnen houdt als Rens op twitter het zegt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat het wellicht niet zo'n goede tweet was. Als René mijn voorbeeld volgt is heel zijn Twitteraccount leeg.
Nee daarom is hij ook weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je ermee wil bereiken, er is niemand die opeens zijn kinderen wél binnen houdt als Rens op twitter het zegt.
Dat klopt, ik plaats vooral dingen die ik grappig vind. Ik heb niet de illusie dat ik de wereld een betere plaats kan maken met mijn 20 volgers.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee daarom is hij ook weg.
overigens heeft geen enkele tweet van ons maatschappelijk nut en plaatsen wij allemaal voortdurend dingen
Ja dat ziet iedereen die op de Tweet klikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet voor vrijwel alles darkmode gebruiken zijn mensen die ik niet serieus neem in het leven
Tevens zie ik dit
[ afbeelding ]
ik heb ook zo'n broer, werkt niet in de thuiszorg overigensquote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn broer (werkt in thuiszorg) heeft ook nogal wat symptomen, maar wordt niet getest. Maar kan ook gewoon griep zijn. Doet nu aan thuisquarantine.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n broer, werkt niet in de thuiszorg overigens
Geen goede band?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje niet gezien dus dat is dan weer een meevaller
Is hij ook voor Feyenoord?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje niet gezien dus dat is dan weer een meevaller
jawel maar hij is/was met geheelonthouding bezig dus onze bier afspraken zijn voorlopig vervallenquote:
Dus van geheelonthouding krijg je coronaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel maar hij is/was met geheelonthouding bezig dus onze bier afspraken zijn voorlopig vervallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |