Waarom is de tweet weer wegquote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
René gelijk op Twitter getriggerd bij het woordje speeltuin
Omdat het wellicht niet zo'n goede tweet was. Als René mijn voorbeeld volgt is heel zijn Twitteraccount leeg.quote:
Ik snap ook niet wat je ermee wil bereiken, er is niemand die opeens zijn kinderen wél binnen houdt als Rens op twitter het zegt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat het wellicht niet zo'n goede tweet was. Als René mijn voorbeeld volgt is heel zijn Twitteraccount leeg.
Nee daarom is hij ook weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je ermee wil bereiken, er is niemand die opeens zijn kinderen wél binnen houdt als Rens op twitter het zegt.
Dat klopt, ik plaats vooral dingen die ik grappig vind. Ik heb niet de illusie dat ik de wereld een betere plaats kan maken met mijn 20 volgers.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee daarom is hij ook weg.
overigens heeft geen enkele tweet van ons maatschappelijk nut en plaatsen wij allemaal voortdurend dingen
Ja dat ziet iedereen die op de Tweet klikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet voor vrijwel alles darkmode gebruiken zijn mensen die ik niet serieus neem in het leven
Tevens zie ik dit
[ afbeelding ]
ik heb ook zo'n broer, werkt niet in de thuiszorg overigensquote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn broer (werkt in thuiszorg) heeft ook nogal wat symptomen, maar wordt niet getest. Maar kan ook gewoon griep zijn. Doet nu aan thuisquarantine.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n broer, werkt niet in de thuiszorg overigens
Geen goede band?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje niet gezien dus dat is dan weer een meevaller
Is hij ook voor Feyenoord?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje niet gezien dus dat is dan weer een meevaller
jawel maar hij is/was met geheelonthouding bezig dus onze bier afspraken zijn voorlopig vervallenquote:
Dus van geheelonthouding krijg je coronaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel maar hij is/was met geheelonthouding bezig dus onze bier afspraken zijn voorlopig vervallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |