Corona on Tourquote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je vandaag jarig bent kun je niet trakteren op school. Daarom bedacht de Hilversumse moeder van de zesjarige Suze een oplossing: de verjaardagsbakfiets, die de traktatie naar kinderen thuis brengt.
jezus. hetzelfde dat er nu allemaal huisfeestjes georganiseerd worden. mensen begrijpen het nietquote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je vandaag jarig bent kun je niet trakteren op school. Daarom bedacht de Hilversumse moeder van de zesjarige Suze een oplossing: de verjaardagsbakfiets, die de traktatie naar kinderen thuis brengt.
#StaytheFuckAtHomequote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
De duur van de originele noodtoestand in Spanje.quote:
maar we laten de OS gewoon doorgaan, yeah rightquote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien zitten ze daar op 1 lijn net het rivm.
Nederland komen we nu nogmaals achter is gewoon een ontzettend dom volkje.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Fukushima het volgende:
[..]
jezus. hetzelfde dat er nu allemaal huisfeestjes georganiseerd worden. mensen begrijpen het niet
Plicht roept.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
#StaytheFuckAtHome
wat is er nou zo moeilijk aan !!!!!
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, een oorlog is echt nog wel even heel wat erger. Hou aub op met doemberichten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:09 schreef Generationalpha het volgende:
Wat mij met name beangstigt is de enorme onrust (ieder in zijn eigen hokje en omgeving) van individuele burgers die ik vragen zie stellen aan ministers en experts die ook nog geen idee hebben hoe groot dit gaat worden.
Mensen hebben echt geen idee. Zelfs een oorlog is voorspelbaarder.
De thuiszorg organisaties hebben echt dikke vette winst gemaakt afgelopen jarenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
Zojuist gesproken met de thuiszorg (heb nog een open wond waar ze wekelijks voor langskomen), maar daar is het echt dramatisch gesteld. Ze krijgen gewoon niks qua extra hygiënische middelen, geen handschoen/mondkapjes, voor de handgel zijn ze afhankelijk wat patiënten thuis hebben staan. Toch wel schokkend dat zulke zorg die voornamelijk oudere zwakke mensen bediend zo slecht wordt bevoorraad
OS is in Juli/Augustus.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar we laten de OS gewoon doorgaan, yeah right
youtube kijken? ga maar in de hoek staan.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Echt hoe moeilijk is het om te zeggen: nee dit jaar geen trakties, volgend jaar weer. Ga maar youtube kijken.
Hoezo? Wat is er mis met een traktatie ergens op de stoep neer zetten?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:11 schreef Fukushima het volgende:
[..]
jezus. hetzelfde dat er nu allemaal huisfeestjes georganiseerd worden. mensen begrijpen het niet
Eerst wel even flink hoesten over het zakje veganistische suiker- en glutenvrije snoepjes voor dat jet het aflevert.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Chia het volgende:
[..]
niet dom, wel erg arrogant en altijd, maar dan ook altijd denken het beter te wetenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:12 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nederland komen we nu nogmaals achter is gewoon een ontzettend dom volkje.
Tuurlijk is dat erger maar de onvoorspelbaarheid van dit verhaal is wel dramatisch.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, een oorlog is echt nog wel even heel wat erger. Hou aub op met doemberichten.
Je hebt echt niks aan alle negatieve energie die je eraan verspild.
Ja, veel te groot waterhoofd met alle managertjes van niet en overbodige admin lagen. Je ziet maar wie er ziek is in dit land.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
De thuiszorg organisaties hebben echt dikke vette winst gemaakt afgelopen jaren
Daar merkt alleen het personeel die de daadwerkelijke zorg uitvoert alleen bagger weinig van.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
De thuiszorg organisaties hebben echt dikke vette winst gemaakt afgelopen jaren
Het wordt ook tijd om de aandelenmarkten stil te leggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dekkingsgraad ABP in februari al op 88%. En daarna komen de echte klappen pas...
https://www.rtlz.nl/life/(...)ruit-tot-887-procent
Ik was vanochtend om 8 uur in de winkel. Stonden 10 mensen te wachten. Binnen een kwartier al gauw 40 man binnen en aantal producten schaars. Hing wel een gespannen gehaaste sfeer. Ik ben ook maar snel weggegaan en komende weken sowieso niet meer erheen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Messina het volgende:
Het was erg rustig in de winkel.
Nog steeds erg veel lege schappen.
Ook dom.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
niet dom, wel erg arrogant en altijd, maar dan ook altijd denken het beter te weten
er worden al allerlei kwalificatie toernooien afgezegd......dat al ten eerstequote:Op maandag 16 maart 2020 11:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
OS is in Juli/Augustus.
Zie het probleem niet zo. Alles is klaar qua dorp en faciliteiten. Uitstellen tot 2021 is ook een idee overigens hoor, maar dat is nog ver weg.
EK mag wat mij betreft wel uitgesteld worden tot 2021.
Klopt, schandalig gewoonquote:Op maandag 16 maart 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar merkt alleen het personeel die de daadwerkelijke zorg uitvoert alleen bagger weinig van.
In Spanje, waar de metroperrons in Madrid nog gewoon vol staan...quote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Predator40 het volgende:
over een weekje word het leger ingezet om de mensen te dwingen om thuis te blijven.....boetes zouden ook wel op hun plaats zijn.
net zoals in spanje zeg maar omdat nog veel mensen het echt allemaal niet snappen.
Die kunnen versneld worden afgewerkt of gewoon simpel mensen aangewezen. Of je stelt het een jaar uit. Ook goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er worden al allerlei kwalificatie toernooien afgezegd......dat al ten eerste
en denk je dat dit over een maandje voorbij is ?
Hoogste tijd nu om al die nutteloze managers er uit te gooienquote:Op maandag 16 maart 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar merkt alleen het personeel die de daadwerkelijke zorg uitvoert alleen bagger weinig van.
Daarom is het gewoon misdadig dat er werkgevers zijn in de thuiszorg die vinden dat het de verantwoordelijkheid is van de medewerkers zelf om handschoenen aan te schaffen en te hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
CNNquote:Infected people without symptoms might be driving the spread of coronavirus more than we realized
"Asymptomatic and mildly symptomatic transmission are a major factor in transmission for Covid-19," said Dr. William Schaffner, a professor at Vanderbilt University School of Medicine and longtime adviser to the CDC. "They're going to be the drivers of spread in the community."
"We now know that asymptomatic transmission likely [plays] an important role in spreading this virus," said Michael Osterholm, director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota.
Osterholm added that it's "absolutely clear" that asymptomatic infection "surely can fuel a pandemic like this in a way that's going to make it very difficult to control."
Ja, want daar pimp je de hele fiets voor. Je wilt tenslotte niet teveel aandacht trekken.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met een traktatie ergens op de stoep neer zetten?
Ga maar meedoen in de zorg zelf of flikker op.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoogste tijd nu om al die nutteloze managers er uit te gooien
Gelukkig hebben we nog altijd het beste pensioenstelsel ter wereldquote:Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dekkingsgraad ABP in februari al op 88%. En daarna komen de echte klappen pas...
https://www.rtlz.nl/life/(...)ruit-tot-887-procent
1900 dacht ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoelaat is die crisis persco vanavond?
19:00 geen persco maar Rutte die het land toespreekt.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoelaat is die crisis persco vanavond?
Even verbeterd. Geen dank.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
172 nieuwe geteste gevallen in Belgie. Valt opzich mee.
Ligt eraan wie ze allemaal testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
172 nieuwe gevallen in Belgie. Valt opzich mee.
zijn die mensen opgenomen of getest?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
172 nieuwe gevallen in Belgie. Valt opzich mee.
https://www.rtl.be/info/b(...)inement-1204241.aspx
Ik zou het liefst ook niet (te vaak) naar de winkel gaan, maar wil ook niet als een aso 30 rollen toiletpapier hamsteren. Ik was er om 10:20 uur en veel was al weg...quote:Op maandag 16 maart 2020 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik was vanochtend om 8 uur in de winkel. Stonden 10 mensen te wachten. Binnen een kwartier al gauw 40 man binnen en aantal producten schaars. Hing wel een gespannen gehaaste sfeer. Ik ben ook maar snel weggegaan en komende weken sowieso niet meer erheen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Net een donkere man aan de lijn bij FunX: wij zijn niet zo vatbaar voor die ziekte. Het is een ziekte voor blanken.
FunXquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Net een donkere man aan de lijn bij FunX: wij zijn niet zo vatbaar voor die ziekte. Het is een ziekte voor blanken.
Zeker een punt.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Ligt eraan wie ze allemaal testen.
Niks mis met 30 rollen, heb ik ook wel. Denk meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou het liefst ook niet (te vaak) naar de winkel gaan, maar wil ook niet als een aso 30 rollen toiletpapier hamsteren. Ik was er om 10:20 uur en veel was al weg...
Ik ben benieuwd. Ik leg er de productie voor stop vanavond.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef D_A het volgende:
[..]
19:00 geen persco maar Rutte die het land toespreekt.
Boft China even.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Slecht voorbeeld... Een betere:quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niks mis met 30 rollen, heb ik ook wel. Denk meer.
In boutlint kan je ook neus snuiven.
africa approves this messagequote:
Eerste? Alle skigebieden zijn tot 6 april dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Kijk. Eerste skigebied neemt z'n verantwoordelijkheid al. Alles dicht vanaf morgen tot en met de 29e.
Deze is ook wel aardig up-to-date, hangt er ook een beetje vanaf wanneer landen hun gegevens doorgeven natuurlijk. https://corona-scanner.comquote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef osodevo het volgende:
is deze meer accuraat?
https://bing.com/covid
Zelfs virussen mijden negers als de pestquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
als het RIVM het zegt zou ik dat maar even fact checken als ik jou was.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Coelho het volgende:
(oudere) kinderen mogen ook hier buitenspelen. Volgens RIVM is het geen punt, bovendien, ze zijn niet meer in de leeftijd dat ze de hele tijd aan elkaar zitten en met snottebellen rondlopen. De kans dat je buiten iets oploopt tijdens een potje voetbal is verwaarloosbaar vergeleken met het zitten in een klas.
Morgen Kruidvat. 4x8 rollen voor 7 euro.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou het liefst ook niet (te vaak) naar de winkel gaan, maar wil ook niet als een aso 30 rollen toiletpapier hamsteren. Ik was er om 10:20 uur en veel was al weg...
Racistenzender.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Coelho het volgende:
(oudere) kinderen mogen ook hier buitenspelen. Volgens RIVM is het geen punt, bovendien, ze zijn niet meer in de leeftijd dat ze de hele tijd aan elkaar zitten en met snottebellen rondlopen. De kans dat je buiten iets oploopt tijdens een potje voetbal is verwaarloosbaar vergeleken met het zitten in een klas.
Ik koop zulke dingen bij de Makroquote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen Kruidvat. 4x8 rollen voor 7 euro.
Zou ik normaal ook kopen, nu dus ook.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld... Een betere:
20 verpakkingen pasta, 3 trays groente, etc
van de 1058 gevallen liggen er 252 in het ziekenhuisquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
zijn die mensen opgenomen of getest?
Er zijn wel problemen met verschillende online diensten door de drukte. Dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
het kan altijd nog gekker.
als je denkt dat de bodem bereikt is ....
klanten vragen of e-mails uit Brabant nog wel aankomen. klanten beweren e-mails van VGZ te missen.
Dat krijg je als je de thuiszorg uitkleedt en toevertrouwt aan de gemeenten die steeds minder budget krijgen. Die hebben echt geen grote voorraad of potje voor mondkapjes of gelletjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als particulieren ineens voor een jaar gaan hamsteren..
23,8 %quote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
252 personnes à l'hôpital (belgie)
252 vd 1058 mensen in het ziekenhuis.
Vrij hoog ja, ik dacht dat het eerder op 15% lag. Laten we hopen dat er mensen puur uit voorzorg daar liggen.quote:
Mensen met (vrij) ernstige verschijnselen zullen ook eerder getest worden. Zeker nu de aantallen steeds verder oplopen waar de testcapaciteit niet gelijk meegroeit.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vrij hoog ja, ik dacht dat het eerder op 15% lag. Laten we hopen dat er mensen puur uit voorzorg daar liggen.
Niet iedereen komt op de IC te liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vrij hoog ja, ik dacht dat het eerder op 15% lag. Laten we hopen dat er mensen puur uit voorzorg daar liggen.
Misschien ook omdat ze net als in Nederland alleen de ouderen en kwetsbare groepen nog testen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef Fukushima het volgende:
van de 1058 gevallen liggen er 252 in het ziekenhuis
53 op de IC waarvan 31 aan de beademing
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
klanten vragen of e-mails uit Brabant nog wel aankomen. klanten beweren e-mails van VGZ te missen.
Weet ik. Eerder leek het erop alsof het percentage mensen wat naar het ziekenhuis moet tussen de 10 en 15% ligt. Dat was toen ook al zorgwekkend. 23% is dus zeker zorgwekkend.quote:
Dat weet ik. Met de onvermijdelijke groei loopt het daar ook finaal vast.quote:
20% op de IC van totaal aantal opnames in Belgiëquote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet iedereen komt op de IC te liggen.
Haha, niet door de virusscanner gekomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wel even de voetnoot daarbij dat enkel risico- en zware gevallen nog worden getest.quote:
^^quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Pumpalov het volgende:
Wel even de voetnoot daarbij dat enkel risico- en zware gevallen nog worden getest.
Ik wil het absoluut niet bagatelliseren maar cijfers aandikken is op dit moment ook niet nuttig.
Hoeveel is het totaal op dit moment?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Met de onvermijdelijke groei loopt het daar ook finaal vast.
Ik denk dat we in europa met gemak 20.000 doden gaan halen.
Fair enoughquote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel even de voetnoot daarbij dat enkel risico- en zware gevallen nog worden getest.
Ik wil het absoluut niet bagatelliseren maar cijfers aandikken is op dit moment ook niet nuttig.
Dat hangt van hun testcriteria af. Als ze weinig testen hebben en zich meer richten op de zwaardere gevallen, net als wij, dan zijn die % gelijk een stuk hoger.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan nog is het hoog. Eerder leek het erop alsof het percentage mensen wat naar het ziekenhuis moet tussen de 10 en 15% ligt.
Hahahahaa, ik lach harder dan zou moeten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Haha, niet door de virusscanner gekomen.
Belangrijke nuance inderdaad. De cijfers zijn niet meer zo makkelijk te vergelijken met eerdere cijfers.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bij mijn vriend precies hetzelfdequote:Op maandag 16 maart 2020 11:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader is schilder en ook zij werken nu nog door.
Maar ze moeten bij mensen aan de deur aanbellen om zich aan te melden dat ze er zijn. Maar dat mag niet bij zieke mensen...maar hoe weet je dat ze ziek zijn?
En hij zit met zijn collega’s in de bouwkeet pauze te houden, zit met zijn collega in de werkauto.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
[..]
Dat hangt van hun testcriteria af. Als ze weinig testen hebben en zich meer richten op de zwaardere gevallen, net als wij, dan zijn die % gelijk een stuk hoger.
Het is zo lastig om iets te zeggen van de cijfers.
Eens, en in rap tempo. Maar we zullen het nooit weten, want dan stoppen ze met testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Met de onvermijdelijke groei loopt het daar ook finaal vast.
Ik denk dat we in europa met gemak 20.000 doden gaan halen.
Aanbiedingen alleen. Volle pond zeker niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar is dat wel goedkoper dan? En ik moet wel zeker 3-laags hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |