Niks mis met 30 rollen, heb ik ook wel. Denk meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou het liefst ook niet (te vaak) naar de winkel gaan, maar wil ook niet als een aso 30 rollen toiletpapier hamsteren. Ik was er om 10:20 uur en veel was al weg...
Ik ben benieuwd. Ik leg er de productie voor stop vanavond.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef D_A het volgende:
[..]
19:00 geen persco maar Rutte die het land toespreekt.
Boft China even.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Net een donkere man aan de lijn bij FunX: wij zijn niet zo vatbaar voor die ziekte. Het is een ziekte voor blanken.
Haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Net een donkere man aan de lijn bij FunX: wij zijn niet zo vatbaar voor die ziekte. Het is een ziekte voor blanken.
Slecht voorbeeld... Een betere:quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niks mis met 30 rollen, heb ik ook wel. Denk meer.
In boutlint kan je ook neus snuiven.
africa approves this messagequote:
Eerste? Alle skigebieden zijn tot 6 april dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Kijk. Eerste skigebied neemt z'n verantwoordelijkheid al. Alles dicht vanaf morgen tot en met de 29e.
Deze is ook wel aardig up-to-date, hangt er ook een beetje vanaf wanneer landen hun gegevens doorgeven natuurlijk. https://corona-scanner.comquote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef osodevo het volgende:
is deze meer accuraat?
https://bing.com/covid
Zelfs virussen mijden negers als de pestquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
als het RIVM het zegt zou ik dat maar even fact checken als ik jou was.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Coelho het volgende:
(oudere) kinderen mogen ook hier buitenspelen. Volgens RIVM is het geen punt, bovendien, ze zijn niet meer in de leeftijd dat ze de hele tijd aan elkaar zitten en met snottebellen rondlopen. De kans dat je buiten iets oploopt tijdens een potje voetbal is verwaarloosbaar vergeleken met het zitten in een klas.
Morgen Kruidvat. 4x8 rollen voor 7 euro.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou het liefst ook niet (te vaak) naar de winkel gaan, maar wil ook niet als een aso 30 rollen toiletpapier hamsteren. Ik was er om 10:20 uur en veel was al weg...
Racistenzender.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Coelho het volgende:
(oudere) kinderen mogen ook hier buitenspelen. Volgens RIVM is het geen punt, bovendien, ze zijn niet meer in de leeftijd dat ze de hele tijd aan elkaar zitten en met snottebellen rondlopen. De kans dat je buiten iets oploopt tijdens een potje voetbal is verwaarloosbaar vergeleken met het zitten in een klas.
Ik koop zulke dingen bij de Makroquote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen Kruidvat. 4x8 rollen voor 7 euro.
Zou ik normaal ook kopen, nu dus ook.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld... Een betere:
20 verpakkingen pasta, 3 trays groente, etc
van de 1058 gevallen liggen er 252 in het ziekenhuisquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
zijn die mensen opgenomen of getest?
Er zijn wel problemen met verschillende online diensten door de drukte. Dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
het kan altijd nog gekker.
als je denkt dat de bodem bereikt is ....
klanten vragen of e-mails uit Brabant nog wel aankomen. klanten beweren e-mails van VGZ te missen.
Dat krijg je als je de thuiszorg uitkleedt en toevertrouwt aan de gemeenten die steeds minder budget krijgen. Die hebben echt geen grote voorraad of potje voor mondkapjes of gelletjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als particulieren ineens voor een jaar gaan hamsteren..
23,8 %quote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
252 personnes à l'hôpital (belgie)
252 vd 1058 mensen in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |