dan maar tokkie; maar ik betwijfel nu zelfs of ik wel naar spanje kan van de zomer, zou wel balen zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 11:04 schreef BeriBeri het volgende:
Spanje gaat het nu al verlengen, kutzooi
[..]
De fruitquote:Op maandag 16 maart 2020 10:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik pak een zakje bij de fruit en pak daarna de scanner
daar hebben ze het metrisch systeem niet, ze hebben heel dat bericht dus nooit begrepenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]twitter:timdewit twitterde op maandag 16-03-2020 om 08:28:51En gisteren ging ook de halve marathon van Bath nog gewoon door.
Gelukkig hield iedereen anderhalve meter afstand tot elkaar. 🤔 https://t.co/3fE4TLJCzT
reageer retweet
Juist![]()
Voor zover bij mij bekend, worden mensen aan de beademing gelegd wanneer door de longontsteking je kortademig wordt en je te weinig zuurstof binnen krijgt (via normale ademhaling). Dan krijg je 100% zuurstof toegediend zodat de longblaasjes die nog wel functioneel zijn, meer zuurstof kunnen verwerken.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:04 schreef _I het volgende:
[..]
Geen idee. Neem aan dat je juist aan de beademing ligt, omdat je het zelf niet meer kan. Anders lig je wel aan het zuurstof.
Verwonderde me ook over feit dat er staat dat het uitmaakt hoe het binnenkomt, welke effecten er aan kunnen zitten. Via de neus is blijkbaar anders dan oog of mond.
goeie zaak het is daar waarschijnlijk nu over de koppen lopen door dwaze alleenstaande kutjes die samen gezellig met de kindjes kleertjes gaan shoppenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:01 schreef Fukushima het volgende:
JBC belgie sluit vanaf 12h00 alle winkels (kleding)
Ohja. Maar natürlich.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:06 schreef Fukushima het volgende:
[..]
daar hebben ze het metrisch systeem niet, ze hebben heel dat bericht dus nooit begrepen
Gek idee, maar mensen hebben het straks toch ook gehad. Neem aan dat die voorlopig wel gevrijwaard worden van thuiszitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dan maar tokkie; maar ik betwijfel nu zelfs of ik wel naar spanje kan van de zomer, zou wel balen zijn
Zou hier de 30ste vliegen. alles tot de 29ste is nu gecancelledquote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dan maar tokkie; maar ik betwijfel nu zelfs of ik wel naar spanje kan van de zomer, zou wel balen zijn
Veel landen sowieso al een maand dus 15 dagen was al erg kort.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:04 schreef BeriBeri het volgende:
Spanje gaat het nu al verlengen, kutzooi
[..]
veel ego's op deze wereld....zum kotsenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:01 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Tokkie. Alleen maar zeuren omdat zijn reisjes niet door gaan.
Ah, ok.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor zover bij mij bekend, worden mensen aan de beademing gelegd wanneer door de longontsteking je kortademig wordt en je te weinig zuurstof binnen krijgt (via normale ademhaling). Dan krijg je 100% zuurstof toegediend zodat de longblaasjes die nog wel functioneel zijn, meer zuurstof kunnen verwerken.
Lekker hijgen en zwetenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:05 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]twitter:timdewit twitterde op maandag 16-03-2020 om 08:28:51En gisteren ging ook de halve marathon van Bath nog gewoon door.
Gelukkig hield iedereen anderhalve meter afstand tot elkaar. 🤔 https://t.co/3fE4TLJCzT
reageer retweet
Juist![]()
zie TTquote:Op maandag 16 maart 2020 11:09 schreef Aurelius het volgende:
Air France - KLM houdt ook 70-90% van de vloot aan de grond de komende tijd.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-vloot-aan-de-grond
Ja en je ziet sowieso pas effect na twee weken dus dit houdt nog wel even aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Veel landen sowieso al een maand dus 15 dagen was al erg kort.
Ik reken op karma bij dat soort mensenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
veel ego's op deze wereld....zum kotsen
Wat is er 15 dagen dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Veel landen sowieso al een maand dus 15 dagen was al erg kort.
Je ziet dat kind gewoon denken dat ze op moeten rotten met die ongein en binnen moeten blijven.quote:
Als je vandaag jarig bent kun je niet trakteren op school. Daarom bedacht de Hilversumse moeder van de zesjarige Suze een oplossing: de verjaardagsbakfiets, die de traktatie naar kinderen thuis brengt.quote:
Als je vandaag jarig bent kun je niet trakteren op school. Daarom bedacht de Hilversumse moeder van de zesjarige Suze een oplossing: de verjaardagsbakfiets, die de traktatie naar kinderen thuis brengt.quote:
Aan de reacties te zien zitten ze daar op 1 lijn net het rivm.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:04 schreef matthijst het volgende:
Japan heeft 15 clusters gevonden:
https://japantoday.com/ca(...)irus-infected-people
ik heb een lijstje (a la arya)quote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik reken op karma bij dat soort mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |