Boft China even.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Net een donkere man aan de lijn bij FunX: wij zijn niet zo vatbaar voor die ziekte. Het is een ziekte voor blanken.
Haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
Net een donkere man aan de lijn bij FunX: wij zijn niet zo vatbaar voor die ziekte. Het is een ziekte voor blanken.
Slecht voorbeeld... Een betere:quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niks mis met 30 rollen, heb ik ook wel. Denk meer.
In boutlint kan je ook neus snuiven.
africa approves this messagequote:
Eerste? Alle skigebieden zijn tot 6 april dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Kijk. Eerste skigebied neemt z'n verantwoordelijkheid al. Alles dicht vanaf morgen tot en met de 29e.
Deze is ook wel aardig up-to-date, hangt er ook een beetje vanaf wanneer landen hun gegevens doorgeven natuurlijk. https://corona-scanner.comquote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef osodevo het volgende:
is deze meer accuraat?
https://bing.com/covid
Zelfs virussen mijden negers als de pestquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Cronometer het volgende:
als het RIVM het zegt zou ik dat maar even fact checken als ik jou was.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Coelho het volgende:
(oudere) kinderen mogen ook hier buitenspelen. Volgens RIVM is het geen punt, bovendien, ze zijn niet meer in de leeftijd dat ze de hele tijd aan elkaar zitten en met snottebellen rondlopen. De kans dat je buiten iets oploopt tijdens een potje voetbal is verwaarloosbaar vergeleken met het zitten in een klas.
Morgen Kruidvat. 4x8 rollen voor 7 euro.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou het liefst ook niet (te vaak) naar de winkel gaan, maar wil ook niet als een aso 30 rollen toiletpapier hamsteren. Ik was er om 10:20 uur en veel was al weg...
Racistenzender.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef Coelho het volgende:
(oudere) kinderen mogen ook hier buitenspelen. Volgens RIVM is het geen punt, bovendien, ze zijn niet meer in de leeftijd dat ze de hele tijd aan elkaar zitten en met snottebellen rondlopen. De kans dat je buiten iets oploopt tijdens een potje voetbal is verwaarloosbaar vergeleken met het zitten in een klas.
Ik koop zulke dingen bij de Makroquote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen Kruidvat. 4x8 rollen voor 7 euro.
Zou ik normaal ook kopen, nu dus ook.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld... Een betere:
20 verpakkingen pasta, 3 trays groente, etc
van de 1058 gevallen liggen er 252 in het ziekenhuisquote:Op maandag 16 maart 2020 11:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
zijn die mensen opgenomen of getest?
Er zijn wel problemen met verschillende online diensten door de drukte. Dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
het kan altijd nog gekker.
als je denkt dat de bodem bereikt is ....
klanten vragen of e-mails uit Brabant nog wel aankomen. klanten beweren e-mails van VGZ te missen.
Dat krijg je als je de thuiszorg uitkleedt en toevertrouwt aan de gemeenten die steeds minder budget krijgen. Die hebben echt geen grote voorraad of potje voor mondkapjes of gelletjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als particulieren ineens voor een jaar gaan hamsteren..
23,8 %quote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
252 personnes à l'hôpital (belgie)
252 vd 1058 mensen in het ziekenhuis.
Vrij hoog ja, ik dacht dat het eerder op 15% lag. Laten we hopen dat er mensen puur uit voorzorg daar liggen.quote:
Mensen met (vrij) ernstige verschijnselen zullen ook eerder getest worden. Zeker nu de aantallen steeds verder oplopen waar de testcapaciteit niet gelijk meegroeit.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vrij hoog ja, ik dacht dat het eerder op 15% lag. Laten we hopen dat er mensen puur uit voorzorg daar liggen.
Niet iedereen komt op de IC te liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vrij hoog ja, ik dacht dat het eerder op 15% lag. Laten we hopen dat er mensen puur uit voorzorg daar liggen.
Misschien ook omdat ze net als in Nederland alleen de ouderen en kwetsbare groepen nog testen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef Fukushima het volgende:
van de 1058 gevallen liggen er 252 in het ziekenhuis
53 op de IC waarvan 31 aan de beademing
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
klanten vragen of e-mails uit Brabant nog wel aankomen. klanten beweren e-mails van VGZ te missen.
Weet ik. Eerder leek het erop alsof het percentage mensen wat naar het ziekenhuis moet tussen de 10 en 15% ligt. Dat was toen ook al zorgwekkend. 23% is dus zeker zorgwekkend.quote:
Dat weet ik. Met de onvermijdelijke groei loopt het daar ook finaal vast.quote:
20% op de IC van totaal aantal opnames in Belgiëquote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet iedereen komt op de IC te liggen.
Haha, niet door de virusscanner gekomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wel even de voetnoot daarbij dat enkel risico- en zware gevallen nog worden getest.quote:
^^quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Pumpalov het volgende:
Wel even de voetnoot daarbij dat enkel risico- en zware gevallen nog worden getest.
Ik wil het absoluut niet bagatelliseren maar cijfers aandikken is op dit moment ook niet nuttig.
Hoeveel is het totaal op dit moment?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Met de onvermijdelijke groei loopt het daar ook finaal vast.
Ik denk dat we in europa met gemak 20.000 doden gaan halen.
Fair enoughquote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel even de voetnoot daarbij dat enkel risico- en zware gevallen nog worden getest.
Ik wil het absoluut niet bagatelliseren maar cijfers aandikken is op dit moment ook niet nuttig.
Dat hangt van hun testcriteria af. Als ze weinig testen hebben en zich meer richten op de zwaardere gevallen, net als wij, dan zijn die % gelijk een stuk hoger.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan nog is het hoog. Eerder leek het erop alsof het percentage mensen wat naar het ziekenhuis moet tussen de 10 en 15% ligt.
Hahahahaa, ik lach harder dan zou moeten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Haha, niet door de virusscanner gekomen.
Belangrijke nuance inderdaad. De cijfers zijn niet meer zo makkelijk te vergelijken met eerdere cijfers.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bij mijn vriend precies hetzelfdequote:Op maandag 16 maart 2020 11:00 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader is schilder en ook zij werken nu nog door.
Maar ze moeten bij mensen aan de deur aanbellen om zich aan te melden dat ze er zijn. Maar dat mag niet bij zieke mensen...maar hoe weet je dat ze ziek zijn?
En hij zit met zijn collega’s in de bouwkeet pauze te houden, zit met zijn collega in de werkauto.
Dat is waar idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
[..]
Dat hangt van hun testcriteria af. Als ze weinig testen hebben en zich meer richten op de zwaardere gevallen, net als wij, dan zijn die % gelijk een stuk hoger.
Het is zo lastig om iets te zeggen van de cijfers.
Eens, en in rap tempo. Maar we zullen het nooit weten, want dan stoppen ze met testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Met de onvermijdelijke groei loopt het daar ook finaal vast.
Ik denk dat we in europa met gemak 20.000 doden gaan halen.
Aanbiedingen alleen. Volle pond zeker niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar is dat wel goedkoper dan? En ik moet wel zeker 3-laags hebben he
3300 in europa. We zijn china al voorbij. Die zitten op 3213 geloof ik.quote:
Die moeder is echt te dom om te poepenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je vandaag jarig bent kun je niet trakteren op school. Daarom bedacht de Hilversumse moeder van de zesjarige Suze een oplossing: de verjaardagsbakfiets, die de traktatie naar kinderen thuis brengt.
Heb alleen geen Makro in de buurtquote:Op maandag 16 maart 2020 11:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Aanbiedingen alleen. Volle pond zeker niet.
Grootverpakkingen vloeibaar wasmiddel zijn wél goedkoper (per liter berekend), en als het in de aanbieding is helemaal goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |