haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Damn .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had hem weer dus mijn TT blijft kloppend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, heb nog een hele grote voorraad liggen.quote:
Huhuhuhuhuhu.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
heel goed om verveling tegen te gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, heb nog een hele grote voorraad liggen.
Huhuhuhuhuhu.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lastig met Nizno.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja gaat me best afquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Een katje met scherpe nagelsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Poezel is meestal lief vind ik 😜 pittig lief![]()
Mister Zero vindt mij ook wel 'lief' hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Poezel is meestal lief vind ik 😜 pittig lief
Maar hij moet een openingszin hebben hè?
Anderen zouden over het weer of corona gaan klagen. Wat dat betreft is 'ie ietwat origineler.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Haha dat wel, jullie zijn aan elkaar gewaagd. Dev zoekt de spanning op 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mister Zero vindt mij ook wel 'lief' hoor.
Anderen zouden over het weer of corona gaan klagen. Wat dat betreft is 'ie ietwat origineler.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat lijkt mij maar zo. Mijn cupmaat zegt niks over de grootte van mijn hart. Mijn vuist wel en die is niet zo groot.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geen corona meer, daar heb ik al te veel overgehoordquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mister Zero vindt mij ook wel 'lief' hoor.
Anderen zouden over het weer of corona gaan klagen. Wat dat betreft is 'ie ietwat origineler.![]()
Ik zie het filmpje nu,die gozer blijft maar lachen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker weertje héquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen corona meer, daar heb ik al te veel overgehoord
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Die gebruikt mij om zijn tijd hier een beetje aangenaam door te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha dat wel, jullie zijn aan elkaar gewaagd. Dev zoekt de spanning op 😜
Ik snap het wel.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
we houden onze kinderen thuis was er heeft er 1 een ernstig longprobleem.
zijn wat pissig dat scholen open blijven
Maar we hebben wel hart van NL over de vloer omdat ze het wel even willen vertellen. Had je beter via facetime ofzo kunnen doen als je zo bezorgd bent.
Je standpunt komt niet zo goed over zoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Miss lijkt het zo maar ik weet dat 😜 Deal with itquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt mij maar zo. Mijn cupmaat zegt niks over de grootte van mijn hart. Mijn vuist wel en die is niet zo groot.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is dat ik er niet uitzie in bikini, anders was ik op je schoot komen zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, best welIets van 27 graden of dit weekend 30
die in de pleepapierbunker?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie het filmpje nu,die gozer blijft maar lachen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, best welIets van 27 graden of dit weekend 30
Lekker sparren met jou 😈👻quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gebruikt mij om zijn tijd hier een beetje aangenaam door te komen.
Ik snap het wel.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Beter dan iemand die de hele avondquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gebruikt mij om zijn tijd hier een beetje aangenaam door te komen.
Ik snap het wel.post. Waar is die trouwens gebleven?
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daggik alquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oké notenkind.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Miss lijkt het zo maar ik weet dat 😜 Deal with it
Mooie vent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier niet,wil Rutte niet hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Scholen gaan hier allemaal dicht tot eind maart“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan zijn er nog magolen die vanavond naar de kroeg gaan.
Ik gun het ze.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nouja, nee eigenlijk nietquote:
ik heb wel eens mooiere venten gezienOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
in belgie jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan zijn er nog magolen die vanavond naar de kroeg gaan.
Ik gun het ze.
want de kroegen zijn vanaf morgen dicht
dus gaan we nu allemaaaaaaal heen en lekker nog even het virus verspreidenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja, nee eigenlijk niet
ik heb wel eens mooiere venten gezien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag je kinderen gewoon thuishouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier niet,wil Rutte niet hebben.
Maar dan kunnen papa en/ of mama niet naar het werk.
En dan is geld blijkbaar toch weer belangrijker dan gezondheid.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
owwwwwwwww okquote:
ja zn gedrag is leuken zn lach aanstekelijk
totdat alle ziekenhuizen een probleem hebben omdat hun werknemers of A ziek zijn, of B op de kinderen moeten passenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je kinderen gewoon thuishouden.
En dan is geld blijkbaar toch weer belangrijker dan gezondheid.
idem voor brandweer pliezie ambulanceOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is niet dat iedere ouder zomaar vrij kan nemen. En zonder geld, geen wc papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je kinderen gewoon thuishouden.
En dan is geld blijkbaar toch weer belangrijker dan gezondheid.![]()
oke ik zie nu een reclame i love the outdoor van hornbach waarin je allemaal seksende insecten ziet en de vrouw dan heel tevreden kijkt als ze lekker tussen de aarde aan het wroeten is.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je bedoelt zonder geld geen vakantie naar Italië.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat iedere ouder zomaar vrij kan nemen. En zonder geld, geen wc papier
Ja wtf is dat voor reclame super expliciet met al die vozende beestjes 😂quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:22 schreef Nizno het volgende:
oke ik zie nu een reclame i love the outdoor van hornbach waarin je allemaal seksende insecten ziet en de vrouw dan heel tevreden kijkt als ze lekker tussen de aarde aan het wroeten is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zag vandaag 3 lieveheersbeestjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:22 schreef Nizno het volgende:
oke ik zie nu een reclame i love the outdoor van hornbach waarin je allemaal seksende insecten ziet en de vrouw dan heel tevreden kijkt als ze lekker tussen de aarde aan het wroeten is.
Jan Wolkers flashback.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat wil je iemand toch niet aan doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder geld geen vakantie naar Italië.![]()
ik heb ook even heel verbaasd zitten kijken waar dat in vredesnaam een reclame voor was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor reclame super expliciet met al die vozende beestjes 😂Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wil je iemand toch niet aan doen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso geen wc papier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat iedere ouder zomaar vrij kan nemen. En zonder geld, geen wc papierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dat was die ene van dat touwtje uit de brievenbus toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag vandaag 3 lieveheersbeestjes.
Jan Wolkers flashback.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ken hem van heel veel dingen, maar touwtje uit de brievenbus, nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was die ene van dat touwtje uit de brievenbus toch?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal em hier even posten voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor reclame super expliciet met al die vozende beestjes 😂
![]()
pleepapier zatquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Die had niemand natuurlijk nog gezien FF.
Is dat internet in Friesland wat trager of zo?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Bohhhquote:
Haha ja had niet kunnen bedenken van tevoren dat het hornbach wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook even heel verbaasd zitten kijken waar dat in vredesnaam een reclame voor was.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
oud nieuws had ik al gedeeld, van de speldquote:
ja heb hem niet ergens anders gevondenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja en dat kwam overdag op tv. 😜quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat moet wel.Zonder jou had ik daar dus geen weet van gehad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Die had niemand natuurlijk nog gezien FF.
Is dat internet in Friesland wat trager of zo?
i stand corrected, kreeg al te lezen dat dat terlouw wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken hem van heel veel dingen, maar touwtje uit de brievenbus, nee.
erg suggestiefquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dat kwam overdag op tv. 😜![]()
![]()
Overigens, ik had het niet gezien als in gelezen. Want mij boeit het geen flikker.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Terlouw, die heeft een huis gedeeld met die seriemoordenaar wiens naam mij nu natuurlijk niet te binnenschiet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
i stand corrected, kreeg al te lezen dat dat terlouw wasOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wrom nie? zijn goede recepten hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, ik had het niet gezien als in gelezen. Want mij boeit het geen flikker.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb sowieso niks met koken/ recepten schatje.quote:
jack the ripperquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Terlouw, die heeft een huis gedeeld met die seriemoordenaar wiens naam mij nu natuurlijk niet te binnenschiet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hans van Z.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Terlouw, die heeft een huis gedeeld met die seriemoordenaar wiens naam mij nu natuurlijk niet te binnenschiet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neh joh ik heb al genoeg bami voor een jaarquote:owja is ook zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met koken/ recepten schatje.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee.quote:
Ik weet dat 'ie bekendstond als een heel charmante man, vrij jong overleden is door te veel zuipen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
hmz midden in de nacht zappen zorgt dat je ineens zit te kijken naar tlc naar louisa en rowan..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Misschien zitten we straks 2 jaar binnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:31 schreef Nizno het volgende:
neh joh ik heb al genoeg bami voor een jaar![]()
Hans van Zon inderdaad ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heb je ziggo? Of dat niet. Anders terugkijk optie. 🙃quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:32 schreef Nizno het volgende:
hmz midden in de nacht zappen zorgt dat je ineens zit te kijken naar tlc naar louisa en rowan..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:quote:In 2015 verscheen de roman In huis met een seriemoordenaar van D66-voorman Jan Terlouw en dochter Sanne. Het is gebaseerd op hun herinneringen aan de tijd dat Van Zon vaak over de vloer kwam bij een vriendin die bij het gezin Terlouw aan de Utrechtse Tolsteegsingel een kamer huurde.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jawel, maar ik kijk niet naar die dodo'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb je ziggo? Of dat niet. Anders terugkijk optie. 🙃
hoopte op een leuk programma ergens maar helaas.
dus ik heb besloten het uit te zetten en ga lekker naar boven![]()
slaap lekker iigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel, maar ik kijk niet naar die dodo's
dus ik heb besloten het uit te zetten en ga lekker naar boven
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus ik heb besloten het uit te zetten en ga lekker naar boven
Slaap zequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus ik heb besloten het uit te zetten en ga lekker naar boven![]()
![]()
Ik praat geen poep. Ik niet.quote:
Een poepje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
Ik praat zoveel poep als ik wil! Ik heb wc papier voor 2 jaar.
Voor hen die creatief in de keuken zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Daar heb ik poepjes aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou het toch maar bij mosterdsoepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een poepje van eigen deeg.
Voor hen die creatief in de keuken zijn.![]()
Okay dan. Op tlc had je een programma waar ze een bruidsjurk van wc papier maakte. Zou je zo mee aan kunnen doen 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
Ik praat zoveel poep als ik wil! Ik heb wc papier voor 2 jaar.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zijn ze daar ook aan het hamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
Ik praat zoveel poep als ik wil! Ik heb wc papier voor 2 jaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Denk je dat die mij goed zou staan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Okay dan. Op tlc had je een programma waar ze een bruidsjurk van wc papier maakte. Zou je zo mee aan kunnen doen 😜![]()
De vrouw met de baard is ook niet origineel meer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja. Een collega vertelde me dat zijn vrouw iets van 200 rollen had gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook aan het hamsteren(dat was ook zijn reactie)
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Okay dan. Op tlc had je een programma waar ze een bruidsjurk van wc papier maakte. Zou je zo mee aan kunnen doen 😜
Hoe dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
weet je waarom zo vele wcpapier kopen?![]()
quote:
Liev.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
en moet niessen en 200 poepen zich van bang in de broekflauw
![]()
Ik moest vandaag niezen in de supermarkt,mensen keken wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jezusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Een collega vertelde me dat zijn vrouw iets van 200 rollen had gekocht(dat was ook zijn reactie)
Uw ADH vitamine Worst
Zo erg was het nou ook weer njet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar zie je dannquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest vandaag niezen in de supermarkt,mensen keken wel.![]()
Klopt wel,waar was je vanavond conjo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog even en je wordt door een speciale corona uitsmijter de supermarkt uitgezetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest vandaag niezen in de supermarkt,mensen keken wel.![]()
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en je wordt door een speciale corona uitsmijter de supermarkt uitgezet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar Nizno?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in 40 plus, ik had niet bang dat me madam april inhaltquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel,waar was je vanavond conjo?![]()
Vertel eensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
weet je waarom zo vele wcpapier kopen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh wacht zie het al
Ik moet nog een half uur wakker blijven.![]()
Daarom.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Net als zijn punten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achter lijkt teveel op achterlijk?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gezellig. Kopje thee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik moet nog een half uur wakker blijven.![]()
Daarom.![]()
quote:Diep triest inderdaadquote:
Waar kijk je naar?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heb je geen lekkere virtuele koffie voor me?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nizno haar prijslijst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je dat voortaan niet random doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik reageerde op de run op toilet papier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Half uurtje goede muziek graag.
Geen grijs gedraaide '80's shit FF. Ik zag je alweer behulpzaam willen zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mijn punten..quote:
Beetje overdreven reactie van sommige mensen. Ja, het is niet leuk wat er gebeurd, maar het gaat geen jaren durenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik reageerde op de run op toilet papier![]()
Sky had afgelopen week een mooi nummer met clip.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Geen grijs gedraaide '80's shit FF. Ik zag je alweer behulpzaam willen zijn.
Momentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal onder een spoiler posten voortaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je dat voortaan niet random doen?![]()
Helemaal langs me heengegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik reageerde op de run op toilet papier
Maar dat heb ik vaker als een plaatje 1000 keer gedraaid wordt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En is dat nou echt een levensbehoefte?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie van sommige mensen. Ja, het is niet leuk wat er gebeurd, maar het gaat geen jaren duren
Hij heeft wel vaker leuke muziek. En soms nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sky had afgelopen week een mooi nummer met clip.
Momentje.![]()
Lama FF. Dat luister ik sowieso niet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En soms niet
Wel makkelijker hamsteren in de VS met al die gigaverpakkingenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie van sommige mensen. Ja, het is niet leuk wat er gebeurd, maar het gaat geen jaren duren![]()
Grotere billen hebben nou eenmaal meer wc papier nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel makkelijker hamsteren in de VS met al die gigaverpakkingen![]()
quote:
Ik vind deze wel heel leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker leuke muziek. En soms niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat gebeurT er dan?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
de long 80s was nu 6 uurenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Geen grijs gedraaide '80's shit FF. Ik zag je alweer behulpzaam willen zijn.
01:55 Spandau Ballet - Only When You Leave
01:50 The Human League - Being Boiled
01:43 Alphaville - Big In Japan
01:36 Device - Hanging On A Heart Attack
01:29 Yello - Lost Again
01:18 Matia Bazar - Ti Sento
01:11 Inxs - Need You Tonight
01:04 Midge Ure - If I Was![]()
Mijn broer heet Stoffel.Chrisstoffel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die snap ik niet, is de anus dan groter bij grotere billen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Grotere billen hebben nou eenmaal meer wc papier nodig![]()
Geldt ook voor jou.quote:
@dud0r kan het wel uitleggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die snap ik niet, is de anus dan groter bij grotere billen?![]()
Columbus vernoemd ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broer heet Stoffel.Chrisstoffel.![]()
ja klopt dat is onzin, de anus is altijd gleichquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die snap ik niet, is de anus dan groter bij grotere billen?![]()
![]()
Ja, limoentjuh zou de perfecte laarzen erbij kunnen shoppenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk je dat die mij goed zou staan?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De spleet,ze smeren het uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die snap ik niet, is de anus dan groter bij grotere billen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je nu 'poepzakjes' door de huisarts laat voorschrijven heb je helemaal geen toiletpapier meer nodig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee naar mijn opa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meten is wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt dat is onzin, de anus is altijd gleich
Ieder excuus om te gaan winkelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, limoentjuh zou de perfecte laarzen erbij kunnen shoppen![]()
Oh oh, het verhaal gaat straks de ronde dat FF familie is van Columbus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh oh, het verhaal gaat straks de ronde dat FF familie is van Columbus.
Dat is lastig doorspoelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd je nu anus meten?
als grotere anusse zijn zijn de drollen ook 8 cm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, van dat spul van de dokter gaat je poep wel lekker opzwellen.![]()
Genoeg weer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En het spoelt ook weg zonder sporen achter te laten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nog schwanzig minuten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nog 13, dat maakt meteen vrolijker.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat is wel fijn.Steek je er dan eerst een vlaggetje in? Dat staat zo leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
En het spoelt ook weg zonder sporen achter te laten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bloemetjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.Steek je er dan eerst een vlaggetje in? Dat staat zo leuk.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wat is dann?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog 13, dat maakt meteen vrolijker.![]()
Wel gratis nu begreep ik dus geen slecht idee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou mario een vergelijkend onzoek hebben gedaan op pornhub?Dat lijkt me wel. Wil het eigenlijk niet wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd je nu anus meten?
als grotere anusse zijn zijn de drollen ook 8 cm
Fleurig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo en menslike drol gevt het nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje dit formaat
[ afbeelding ]![]()
Dit is van een vegan ,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkere plaatquote:Uw ADH vitamine Worst
SLAPEN!quote:
quote:
dat op de beeld is dierepoep en mens kakt niet zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je mensen met een grote anus nou vergelijken met een olifant?![]()
Olifantquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat op de beeld is dierepoep en mens kakt niet zo![]()
Hoe kak jij dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat op de beeld is dierepoep en mens kakt niet zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afhankelijk van de maaltijd.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben meer een fluiter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario? Zingend natuurlijk. JIj niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jodelendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario? Zingend natuurlijk. JIj niet?Uw ADH vitamine Worst
Een ander onderwerp zou ondertussen geen ramp zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Jippie68 het volgende:
Eigenlijk ben ik daar niet nieuwsgierig naar
Maar we vertellen je het toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Jippie68 het volgende:
Eigenlijk ben ik daar niet nieuwsgierig naar![]()
Hee topicpointer is weer terug...wie heeft zich misdragen?
Ik had niet anders verwacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Corona - checkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een ander onderwerp zou ondertussen geen ramp zijn
Hoe poep jij? - check
En nu?![]()
Lekker weertje héquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Corona - check
Hoe poep jij? - check
En nu?
Nog wat leuks dit weekend,volgende week,de rest van je treurige leven?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Corona - check
Hoe poep jij? - check
En nu?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie zou dat nou zijn geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
Hee topicpointer is weer terug...wie heeft zich misdragen?![]()
wc papier kopen oh wacht. .quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wat leuks dit weekend,volgende week,de rest van je treurige leven?
Dan maar mijn auto wassen of zo![]()
Zij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:24 schreef Jippie68 het volgende:
Ben jij een rugslaper, zijslaper of buikslaper?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jippie weerquote:
Zij/buik ...beetje combiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:24 schreef Jippie68 het volgende:
Ben jij een rugslaper, zijslaper of buikslaper?
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.quote:![]()
Op je buik is wel goed voor je longen schijnt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Niet zo boos aub.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En slecht voor je rug en nek toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op je buik is wel goed voor je longen schijnt.![]()
Op de rug is ook raar...alsof je in de kist ligtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.
quote:Kunnen jullie dan wel met een kussen slapen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.![]()
Ik beweeg nogal in mijn slaap. Schijntquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dan wel met een kussen slapen?Ik ga wel mee en hou de tassen vast.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slim toch 😜 word je blij van![]()
Liefst niet te dik inderdaad. Maar kan ook zonder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dan wel met een kussen slapen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Minder,maar ik zag laatst dat op je zij liggen ook niet goed is.Dan moet je een speciaal kussen tussen je benen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 681 / 4133
2. PlymouthFury / 510 / 3265
3. devzero / 506 / 1989
4. Dr.Mikey / 452 / 2974
5. skysherrif / 389 / 3290
6. engine / 322 / 1960
7. Jippie68 / 312 / 2806
8. FreshFruit / 306 / 2621
9. dud0r / 305 / 2432
10. aKboR / 276 / 1807
11. mario390 / 177 / 1866
12. madam-april / 166 / 2106
13. Nizno / 156 / 1965
14. Mrsloveable / 144 / 1296
15. Mickytjuh / 132 / 1279
16. Filosoofert / 84 / 792
17. 88-4 / 74 / 738
18. Pumpalov / 71 / 574
19. noodgang / 59 / 440
20. SoS87 / 49 / 138SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als een luiaard?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lig op zij en wissel van kant vaak. Momenteel slaap ik met 2 dekens en dikke wintersprei over elkaar heen is echt heerlijk als ik zo lig. En 4 kussen die ik strategisch plaats 😜'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het was inderdaad een vermakelijke film. 1-dimensionale karakters, maar wel redelijk wat bloed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijk![]()
Jeejquote:
Of lepeltje-lepeltje in slaap vallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Minder,maar ik zag laatst dat op je zij liggen ook niet goed is.Dan moet je een speciaal kussen tussen je benen.![]()
Happy wife happy life, jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik beweeg nogal in mijn slaap. Schijnt
[..]
Ik ga wel mee en hou de tassen vast.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb zo'n vlindervormig kussen, schijnt ook voorbuikslapers geschikt te zijm. Ik kan ook niet met een dik kussen slapen![]()
voor iedere voet 2 kussens?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lig op zij en wissel van kant vaak. Momenteel slaap ik met 2 dekens en dikke wintersprei over elkaar heen is echt heerlijk als ik zo lig. En 4 kussen die ik strategisch plaats 😜Stiekem vind ik het wel leuk om mee te gaan en soms om advies te geven, maar vertel dat @Limoentjuh maar nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Happy wife happy life, jij snapt het![]()
quote:
Strategisch als?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lig op zij en wissel van kant vaak. Momenteel slaap ik met 2 dekens en dikke wintersprei over elkaar heen is echt heerlijk als ik zo lig. En 4 kussen die ik strategisch plaats 😜Uw ADH vitamine Worst
Nee 😜 voor elke x als ik van kant wissel lig ik lekker aangenaam met mijn hoofd bedolven in het kussen. Nu weet ze het kan ze er gebruik van maken 😏quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
voor iedere voet 2 kussens?
[..]
Stiekem vind ik het wel leuk om mee te gaan en soms om advies te geven, maar vertel dat @:limoentjuh maar niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klinkt heerlijk, maar 4 kussens zou voor mij teveel zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lig op zij en wissel van kant vaak. Momenteel slaap ik met 2 dekens en dikke wintersprei over elkaar heen is echt heerlijk als ik zo lig. En 4 kussen die ik strategisch plaats 😜![]()
Dat ik lekker blijf liggen als ik van positie veranderquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen al je broertjes en zusjes
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Het zijn 2 dunne en 2 normale klinkt miss wat veel 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar 4 kussens zou voor mij teveel zijn'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar kan ik dan weer niet tegen. Als ik in een hotel kamer kom, dan gooi ik ook op 1 na alle kussens van het bedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee 😜 voor elke x als ik van kant wissel lig ik lekker aangenaam met mijn hoofd bedolven in het kussen. Nu weet ze het kan ze er gebruik van maken 😏![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen al je broertjes en zusjes
[ afbeelding ]![]()
![]()
Weetje een grappig iets. De meeste mannen die single zijn hebben maar 1 kussen (voor zichzelf). Best apart toch? 😜'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Best typerend 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet tegen. Als ik in een hotel kamer kom, dan gooi ik ook op 1 na alle kussens van het bed'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niks raars aan tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weetje een grappig iets. De meeste mannen die single zijn hebben maar 1 kussen (voor zichzelf). Best apart toch? 😜Uw ADH vitamine Worst
Ja, mijn zoons wilden ook altijd 2 kussens zodra ze een tweepersoonsbed kregenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weetje een grappig iets. De meeste mannen die single zijn hebben maar 1 kussen (voor zichzelf). Best apart toch? 😜![]()
Klopt. Ik heb 1 kussen voor mezelf en een extra kussen wat af en toe uit de kast wordt gehaaldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weetje een grappig iets. De meeste mannen die single zijn hebben maar 1 kussen (voor zichzelf). Best apart toch? 😜Maar dat had ik vroeger ook toen er nog dagelijks iemand naast me lagquote:![]()
Nou wel als je een gast heb die bij je komt slapen. Hoe los je dat op?quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niemand.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 1 kussen voor mezelf en een extra kussen wat af en toe uit de kast wordt gehaald
[..]
Maar dat had ik vroeger ook toen er nog dagelijks iemand naast me lag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die lag ook elke ochtend naast het bed?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 1 kussen voor mezelf en een extra kussen wat af en toe uit de kast wordt gehaald
[..]
Maar dat had ik vroeger ook toen er nog dagelijks iemand naast me lag![]()
Ik heb wel reserve kussens hoor, maar die liggen in een hoes om te schoon/stof vrij te houden in de kastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou wel als je een gast heb die bij je komt slapen. Hoe los je dat op?![]()
Ja zal dan wel nog een kussen ergens hebben liggen, maar hoef echt niet meerdere in bedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou wel als je een gast heb die bij je komt slapen. Hoe los je dat op?Uw ADH vitamine Worst
lolquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die lag ook elke ochtend naast het bed?![]()
Wij krijgen volgende week allemaal nieuwe deuren in huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om corona beter uit je huis te houden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
Wij krijgen volgende week allemaal nieuwe deuren in huis.![]()
Oo dat wel 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel reserve kussens hoor, maar die liggen in een hoes om te schoon/stof vrij te houden in de kast1 is genoeg ook goed 😜 ieder zijn dingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zal dan wel nog een kussen ergens hebben liggen, maar hoef echt niet meerdere in bedJa toch handig in dat geval 😎quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, mijn zoons wilden ook altijd 2 kussens zodra ze een tweepersoonsbed kregenik vind het nog steeds fascinerend op de een of andere manier 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar dat had ik vroeger ook toen er nog dagelijks iemand naast me lag'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Haha,nee,voordat wij hier kwamen wonen is er een inval geweest en zijn er deuren opengebroken,dus nu alles nieuw.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Om corona beter uit je huis te houden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn ex had wel 2 kussensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind het nog steeds fascinerend op de een of andere manier 😜![]()
Geen een. Jij?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je ook knuffels in bed @:borrelnootje00'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Andere exen weer niet, maar misschien waren die meer uitzonderingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vrouw he 😜 heeft altijd extra nodig![]()
Mijn theorie klopt dan nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Andere exen weer niet, maar misschien waren die meer uitzondering'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
Deze is leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had wel verwacht dat je knuffels had met zoveel in bedquote:
Uw ADH vitamine Worst
waarom dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je knuffels had met zoveel in bed
Omdat je zoveel in bed hebt, kan lekker warm zijn tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom dan als ik vragen mag?
Uw ADH vitamine Worst
vrouwen hebben meestal wel de extra dingetjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er met wat lossere vriendinnen nooit op gelet eigenlijk. Misschien heb je wel gelijk.
zorgt ook voor gezelligheid, ziet er leuk uit, extra dekentjes enzo overal is aan gedacht'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Om tegenaan in slaap te vallen, ik had jou daar ook wel voor aangezienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom dan als ik vragen mag?![]()
![]()
schaaltje met nootjes, glaasje wijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vrouwen hebben meestal wel de extra dingetjes
zorgt ook voor gezelligheid, ziet er leuk uit, extra dekentjes enzo overal is aan gedacht![]()
kloptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat je zoveel in bed hebt, kan lekker warm zijn toch
ik ben nu aan het nadenken hoe het kan dat ik geen 1 knuffel heb
OJAWEL ik heb 1 knuffel en die noem ik sushi is een bulldogknuffel die gekregen heb
dat dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
schaaltje met nootjes, glaasje wijn.
extra geluk
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Om tegenaan in slaap te vallen, ik had jou daar ook wel voor aangezien![]()
forever aloneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Goed beschouwd heb ik ook een knuffel. 1tje die veel beweegt en miauw zegtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt
OJAWEL ik heb 1 knuffel en die noem ik sushi is een bulldogknuffel die gekregen heb![]()
aw cutequote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd heb ik ook een knuffel. 1tje die veel beweegt en miauw zegt
een kittig poesje
Maar die is niet in bed zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt
OJAWEL ik heb 1 knuffel en die noem ik sushi is een bulldogknuffel die gekregen hebUw ADH vitamine Worst
dud0r en haags hebben ook knuffels om bij in slaap te vallen en die zijn toch ook niet alleen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
forever aloneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
nope. maar is wel zacht (open wie wil)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar die is niet in bed zeker'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: