Mijn theorie klopt dan nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Andere exen weer niet, maar misschien waren die meer uitzondering
quote:
Had wel verwacht dat je knuffels had met zoveel in bedquote:
waarom dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je knuffels had met zoveel in bed
Omdat je zoveel in bed hebt, kan lekker warm zijn tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom dan als ik vragen mag?
vrouwen hebben meestal wel de extra dingetjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er met wat lossere vriendinnen nooit op gelet eigenlijk. Misschien heb je wel gelijk.
Om tegenaan in slaap te vallen, ik had jou daar ook wel voor aangezienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom dan als ik vragen mag?
schaaltje met nootjes, glaasje wijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vrouwen hebben meestal wel de extra dingetjes
zorgt ook voor gezelligheid, ziet er leuk uit, extra dekentjes enzo overal is aan gedacht
kloptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat je zoveel in bed hebt, kan lekker warm zijn toch
dat dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
schaaltje met nootjes, glaasje wijn.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Om tegenaan in slaap te vallen, ik had jou daar ook wel voor aangezien
Goed beschouwd heb ik ook een knuffel. 1tje die veel beweegt en miauw zegtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt
ik ben nu aan het nadenken hoe het kan dat ik geen 1 knuffel heb
OJAWEL ik heb 1 knuffel en die noem ik sushi is een bulldogknuffel die gekregen heb
aw cutequote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd heb ik ook een knuffel. 1tje die veel beweegt en miauw zegt
Maar die is niet in bed zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt
ik ben nu aan het nadenken hoe het kan dat ik geen 1 knuffel heb
OJAWEL ik heb 1 knuffel en die noem ik sushi is een bulldogknuffel die gekregen heb
dud0r en haags hebben ook knuffels om bij in slaap te vallen en die zijn toch ook niet alleen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
forever aloneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
nope. maar is wel zacht (open wie wil)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar die is niet in bed zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |