quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen al je broertjes en zusjes
[ afbeelding ]
Best typerend 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet tegen. Als ik in een hotel kamer kom, dan gooi ik ook op 1 na alle kussens van het bed
Niks raars aan tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weetje een grappig iets. De meeste mannen die single zijn hebben maar 1 kussen (voor zichzelf). Best apart toch? 😜
Ja, mijn zoons wilden ook altijd 2 kussens zodra ze een tweepersoonsbed kregenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weetje een grappig iets. De meeste mannen die single zijn hebben maar 1 kussen (voor zichzelf). Best apart toch? 😜
Klopt. Ik heb 1 kussen voor mezelf en een extra kussen wat af en toe uit de kast wordt gehaaldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar dat had ik vroeger ook toen er nog dagelijks iemand naast me lagquote:
Nou wel als je een gast heb die bij je komt slapen. Hoe los je dat op?quote:
Niemand.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 1 kussen voor mezelf en een extra kussen wat af en toe uit de kast wordt gehaald
[..]
Maar dat had ik vroeger ook toen er nog dagelijks iemand naast me lag
Die lag ook elke ochtend naast het bed?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 1 kussen voor mezelf en een extra kussen wat af en toe uit de kast wordt gehaald
[..]
Ik heb wel reserve kussens hoor, maar die liggen in een hoes om te schoon/stof vrij te houden in de kastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou wel als je een gast heb die bij je komt slapen. Hoe los je dat op?
Ja zal dan wel nog een kussen ergens hebben liggen, maar hoef echt niet meerdere in bedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou wel als je een gast heb die bij je komt slapen. Hoe los je dat op?
lolquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die lag ook elke ochtend naast het bed?
Om corona beter uit je huis te houden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
Wij krijgen volgende week allemaal nieuwe deuren in huis.
Oo dat wel 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel reserve kussens hoor, maar die liggen in een hoes om te schoon/stof vrij te houden in de kast
1 is genoeg ook goed 😜 ieder zijn dingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zal dan wel nog een kussen ergens hebben liggen, maar hoef echt niet meerdere in bed
Ja toch handig in dat geval 😎quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, mijn zoons wilden ook altijd 2 kussens zodra ze een tweepersoonsbed kregen
ik vind het nog steeds fascinerend op de een of andere manier 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Haha,nee,voordat wij hier kwamen wonen is er een inval geweest en zijn er deuren opengebroken,dus nu alles nieuw.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Om corona beter uit je huis te houden?
Mijn ex had wel 2 kussensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind het nog steeds fascinerend op de een of andere manier 😜
Geen een. Jij?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je ook knuffels in bed @:borrelnootje00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |