Het is dat ik er niet uitzie in bikini, anders was ik op je schoot komen zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, best welIets van 27 graden of dit weekend 30
die in de pleepapierbunker?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie het filmpje nu,die gozer blijft maar lachen.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, best welIets van 27 graden of dit weekend 30
Lekker sparren met jou 😈👻quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gebruikt mij om zijn tijd hier een beetje aangenaam door te komen.
Ik snap het wel.
Beter dan iemand die de hele avondquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gebruikt mij om zijn tijd hier een beetje aangenaam door te komen.
Ik snap het wel.
quote:
daggik alquote:
Oké notenkind.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Miss lijkt het zo maar ik weet dat 😜 Deal with it
Mooie vent.quote:
Hier niet,wil Rutte niet hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Scholen gaan hier allemaal dicht tot eind maart
nouja, nee eigenlijk nietquote:
in belgie jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan zijn er nog magolen die vanavond naar de kroeg gaan.
Ik gun het ze.
Niet qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja, nee eigenlijk niet
ik heb wel eens mooiere venten gezien
Je mag je kinderen gewoon thuishouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier niet,wil Rutte niet hebben.
owwwwwwwww okquote:
totdat alle ziekenhuizen een probleem hebben omdat hun werknemers of A ziek zijn, of B op de kinderen moeten passenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je kinderen gewoon thuishouden.
Maar dan kunnen papa en/ of mama niet naar het werk.
En dan is geld blijkbaar toch weer belangrijker dan gezondheid.
Het is niet dat iedere ouder zomaar vrij kan nemen. En zonder geld, geen wc papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je kinderen gewoon thuishouden.
Maar dan kunnen papa en/ of mama niet naar het werk.
En dan is geld blijkbaar toch weer belangrijker dan gezondheid.
Je bedoelt zonder geld geen vakantie naar Italië.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat iedere ouder zomaar vrij kan nemen. En zonder geld, geen wc papier
Ja wtf is dat voor reclame super expliciet met al die vozende beestjes 😂quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:22 schreef Nizno het volgende:
oke ik zie nu een reclame i love the outdoor van hornbach waarin je allemaal seksende insecten ziet en de vrouw dan heel tevreden kijkt als ze lekker tussen de aarde aan het wroeten is.
Ik zag vandaag 3 lieveheersbeestjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:22 schreef Nizno het volgende:
oke ik zie nu een reclame i love the outdoor van hornbach waarin je allemaal seksende insecten ziet en de vrouw dan heel tevreden kijkt als ze lekker tussen de aarde aan het wroeten is.
Dat wil je iemand toch niet aan doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder geld geen vakantie naar Italië.
ik heb ook even heel verbaasd zitten kijken waar dat in vredesnaam een reclame voor was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor reclame super expliciet met al die vozende beestjes 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |