Jodelendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario? Zingend natuurlijk. JIj niet?
Een ander onderwerp zou ondertussen geen ramp zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Jippie68 het volgende:
Eigenlijk ben ik daar niet nieuwsgierig naar
Maar we vertellen je het toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Jippie68 het volgende:
Eigenlijk ben ik daar niet nieuwsgierig naar
Ik had niet anders verwacht.quote:
Corona - checkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een ander onderwerp zou ondertussen geen ramp zijn
Lekker weertje héquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Corona - check
Hoe poep jij? - check
En nu?
Nog wat leuks dit weekend,volgende week,de rest van je treurige leven?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Corona - check
Hoe poep jij? - check
En nu?
Wie zou dat nou zijn geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
Hee topicpointer is weer terug...wie heeft zich misdragen?
wc papier kopen oh wacht. .quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wat leuks dit weekend,volgende week,de rest van je treurige leven?
Zij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:24 schreef Jippie68 het volgende:
Ben jij een rugslaper, zijslaper of buikslaper?
Jippie weerquote:
Zij/buik ...beetje combiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:24 schreef Jippie68 het volgende:
Ben jij een rugslaper, zijslaper of buikslaper?
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.quote:
Op je buik is wel goed voor je longen schijnt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.
quote:
En slecht voor je rug en nek toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op je buik is wel goed voor je longen schijnt.
Op de rug is ook raar...alsof je in de kist ligtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap altijd op mijn buik Schijnt niet goed te zijn, maar kan amper in slaap vallen op mijn rug.
quote:
Kunnen jullie dan wel met een kussen slapen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik beweeg nogal in mijn slaap. Schijntquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dan wel met een kussen slapen?
Ik ga wel mee en hou de tassen vast.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slim toch 😜 word je blij van
Liefst niet te dik inderdaad. Maar kan ook zonder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dan wel met een kussen slapen?
Minder,maar ik zag laatst dat op je zij liggen ook niet goed is.Dan moet je een speciaal kussen tussen je benen.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Als een luiaard?quote:
Het was inderdaad een vermakelijke film. 1-dimensionale karakters, maar wel redelijk wat bloed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijk
Jeejquote:
Of lepeltje-lepeltje in slaap vallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Minder,maar ik zag laatst dat op je zij liggen ook niet goed is.Dan moet je een speciaal kussen tussen je benen.
Happy wife happy life, jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik beweeg nogal in mijn slaap. Schijnt
[..]
Ik ga wel mee en hou de tassen vast.
voor iedere voet 2 kussens?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lig op zij en wissel van kant vaak. Momenteel slaap ik met 2 dekens en dikke wintersprei over elkaar heen is echt heerlijk als ik zo lig. En 4 kussen die ik strategisch plaats 😜
Stiekem vind ik het wel leuk om mee te gaan en soms om advies te geven, maar vertel dat @Limoentjuh maar nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Happy wife happy life, jij snapt het
quote:
Strategisch als?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lig op zij en wissel van kant vaak. Momenteel slaap ik met 2 dekens en dikke wintersprei over elkaar heen is echt heerlijk als ik zo lig. En 4 kussen die ik strategisch plaats 😜
Nee 😜 voor elke x als ik van kant wissel lig ik lekker aangenaam met mijn hoofd bedolven in het kussen. Nu weet ze het kan ze er gebruik van maken 😏quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
voor iedere voet 2 kussens?
[..]
Stiekem vind ik het wel leuk om mee te gaan en soms om advies te geven, maar vertel dat @:limoentjuh maar niet
Klinkt heerlijk, maar 4 kussens zou voor mij teveel zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat ik lekker blijf liggen als ik van positie veranderquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen al je broertjes en zusjes
[ afbeelding ]
Het zijn 2 dunne en 2 normale klinkt miss wat veel 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar 4 kussens zou voor mij teveel zijn
Daar kan ik dan weer niet tegen. Als ik in een hotel kamer kom, dan gooi ik ook op 1 na alle kussens van het bedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee 😜 voor elke x als ik van kant wissel lig ik lekker aangenaam met mijn hoofd bedolven in het kussen. Nu weet ze het kan ze er gebruik van maken 😏
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |