neh joh ik heb al genoeg bami voor een jaarquote:
owja is ook zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met koken/ recepten schatje.
Nee.quote:
Misschien zitten we straks 2 jaar binnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:31 schreef Nizno het volgende:
neh joh ik heb al genoeg bami voor een jaar
Hans van Zon inderdaad ja.quote:
Heb je ziggo? Of dat niet. Anders terugkijk optie. 🙃quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:32 schreef Nizno het volgende:
hmz midden in de nacht zappen zorgt dat je ineens zit te kijken naar tlc naar louisa en rowan..
quote:
quote:In 2015 verscheen de roman In huis met een seriemoordenaar van D66-voorman Jan Terlouw en dochter Sanne. Het is gebaseerd op hun herinneringen aan de tijd dat Van Zon vaak over de vloer kwam bij een vriendin die bij het gezin Terlouw aan de Utrechtse Tolsteegsingel een kamer huurde.
jawel, maar ik kijk niet naar die dodo'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb je ziggo? Of dat niet. Anders terugkijk optie. 🙃
slaap lekker iigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel, maar ik kijk niet naar die dodo's
hoopte op een leuk programma ergens maar helaas.
dus ik heb besloten het uit te zetten en ga lekker naar boven![]()
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Slaap zequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik praat geen poep. Ik niet.quote:
Een poepje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
Ik praat zoveel poep als ik wil! Ik heb wc papier voor 2 jaar.
Ik hou het toch maar bij mosterdsoepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een poepje van eigen deeg.
Voor hen die creatief in de keuken zijn.
Okay dan. Op tlc had je een programma waar ze een bruidsjurk van wc papier maakte. Zou je zo mee aan kunnen doen 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
Zijn ze daar ook aan het hamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:36 schreef devzero het volgende:
Denk je dat die mij goed zou staan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Okay dan. Op tlc had je een programma waar ze een bruidsjurk van wc papier maakte. Zou je zo mee aan kunnen doen 😜
Ja. Een collega vertelde me dat zijn vrouw iets van 200 rollen had gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook aan het hamsteren
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Okay dan. Op tlc had je een programma waar ze een bruidsjurk van wc papier maakte. Zou je zo mee aan kunnen doen 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |