Wat niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wil je iemand toch niet aan doen?
Sowieso geen wc papier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat iedere ouder zomaar vrij kan nemen. En zonder geld, geen wc papier
dat was die ene van dat touwtje uit de brievenbus toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag vandaag 3 lieveheersbeestjes.
Jan Wolkers flashback.
Ik ken hem van heel veel dingen, maar touwtje uit de brievenbus, nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was die ene van dat touwtje uit de brievenbus toch?
Ik zal em hier even posten voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor reclame super expliciet met al die vozende beestjes 😂
pleepapier zatquote:
quote:
Bohhhquote:
Haha ja had niet kunnen bedenken van tevoren dat het hornbach wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook even heel verbaasd zitten kijken waar dat in vredesnaam een reclame voor was.
oud nieuws had ik al gedeeld, van de speldquote:
ja heb hem niet ergens anders gevondenquote:
Ja en dat kwam overdag op tv. 😜quote:
Dat moet wel.Zonder jou had ik daar dus geen weet van gehad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Die had niemand natuurlijk nog gezien FF.
Is dat internet in Friesland wat trager of zo?
i stand corrected, kreeg al te lezen dat dat terlouw wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken hem van heel veel dingen, maar touwtje uit de brievenbus, nee.
erg suggestiefquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dat kwam overdag op tv. 😜
Terlouw, die heeft een huis gedeeld met die seriemoordenaar wiens naam mij nu natuurlijk niet te binnenschiet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
i stand corrected, kreeg al te lezen dat dat terlouw was
wrom nie? zijn goede recepten hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, ik had het niet gezien als in gelezen. Want mij boeit het geen flikker.
Ik heb sowieso niks met koken/ recepten schatje.quote:
jack the ripperquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Terlouw, die heeft een huis gedeeld met die seriemoordenaar wiens naam mij nu natuurlijk niet te binnenschiet.
Hans van Z.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Terlouw, die heeft een huis gedeeld met die seriemoordenaar wiens naam mij nu natuurlijk niet te binnenschiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |