Gezellig. Kopje thee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik moet nog een half uur wakker blijven.![]()
Daarom.
quote:
Diep triest inderdaadquote:
Waar kijk je naar?quote:
Heb je geen lekkere virtuele koffie voor me?quote:
Nizno haar prijslijst.quote:
Wil je dat voortaan niet random doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik reageerde op de run op toilet papier
mijn punten..quote:
Beetje overdreven reactie van sommige mensen. Ja, het is niet leuk wat er gebeurd, maar het gaat geen jaren durenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sky had afgelopen week een mooi nummer met clip.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Half uurtje goede muziek graag.
Geen grijs gedraaide '80's shit FF. Ik zag je alweer behulpzaam willen zijn.
Zal onder een spoiler posten voortaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je dat voortaan niet random doen?
Helemaal langs me heengegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En is dat nou echt een levensbehoefte?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie van sommige mensen. Ja, het is niet leuk wat er gebeurd, maar het gaat geen jaren duren
Hij heeft wel vaker leuke muziek. En soms nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sky had afgelopen week een mooi nummer met clip.
Momentje.
Wel makkelijker hamsteren in de VS met al die gigaverpakkingenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie van sommige mensen. Ja, het is niet leuk wat er gebeurd, maar het gaat geen jaren duren
Grotere billen hebben nou eenmaal meer wc papier nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel makkelijker hamsteren in de VS met al die gigaverpakkingen
quote:
Ik vind deze wel heel leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker leuke muziek. En soms niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |