quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet![]()
![]()
Ja, dat is ook mogelijk. Ik vind de situatie in Italie in ieder geval niet representatief voor de rest van Europa.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Italië lijkt mij eerder de reden dat zij de zorg niet op orde hebbenZuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is, in zekere zin, paniek gedrag
dus het RIVM doet daar volgens jouw definitie van 'paniek gedrag' ook aan mee?
ze bespreken immers de zaken van nu, maar geven ook aan dat de maatregelen eventueel verder uitgebreid kunnen worden in de toekomst
ze praten over de toekomst, PANIEK!![]()
Misschien is het wel een goed idee om deze vraag even door te zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef Za het volgende:
Hoe denkt men hier over het feit dat het virus in Duitsland, en bij 700 70 plusses van de Diamond Princess zoveel minder dodelijk is dan in Italië?
@cardio_jacco
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
jij denkt dat noord-italië onder het gemiddelde van europa ligt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mogelijk. Ik vind de situatie in Italie in ieder geval niet representatief voor de rest van Europa.![]()
Nee, de situatie daar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij denkt dat noord-italië onder het gemiddelde van europa ligt?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
En dat valt wmb onder : het is maar een griepje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Anti vax zijn ook dom, maar volgens mij in de regel wel linksA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die lijkt behoorlijk af te wijken inderdaad. Ze zouden eens met de duitsers moeten gaan pratenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mogelijk. Ik vind de situatie in Italie in ieder geval niet representatief voor de rest van Europa.![]()
Dus..? Dom of..?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat valt wmb onder : het is maar een griepje.![]()
Biblebelt? Rechts heur.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Anti vax zijn ook dom, maar volgens mij in de regel wel links
Ach, waar lopen we ons weer in te proppen trouwens?![]()
Hokjes zijn prettig. Ze scheppen orde.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Biblebelt? Rechts heur.
Ach, waar lopen we ons weer in te proppen trouwens?![]()
Niet mijn dingquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hokjes zijn prettig. Ze scheppen orde.![]()
Enorme onderrapportage van het aantal gevallen lijkt me ook wel mee te spelen. Dat in combinatie met uitbraken in enorm vergrijsde gebieden misschien?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die lijkt behoorlijk af te wijken inderdaad. Ze zouden eens met de duitsers moeten gaan praten![]()
Demografie kan ook veel verklaren inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Enorme onderrapportage van het aantal gevallen lijkt me ook wel mee te spelen. Dat in combinatie met uitbraken in enorm vergrijsde gebieden misschien?![]()
De Diamond Princess was een grijze mensen orgiequote:Op woensdag 11 maart 2020 00:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Enorme onderrapportage van het aantal gevallen lijkt me ook wel mee te spelen. Dat in combinatie met uitbraken in enorm vergrijsde gebieden misschien?![]()
![]()
nee, jij stelt dat Italië niet representatief is voor de rest van europaquote:
dan is het wel zo netjes als je dat uitlegt![]()
Op de Diamond Princess werden alle gevallen geteld, Italië heeft veel meer gevallen dan het officiele cijfer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef Za het volgende:
Hoe denkt men hier over het feit dat het virus in Duitsland, en bij 700 70 plusses van de Diamond Princess zoveel minder dodelijk is dan in Italië?are we infinite or am I alone![]()
Italianen komen Australie niet meer in.twitter:9NewsAUS twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:45:21#BREAKING: A travel ban will be introduced for people coming into Australia from Italy, Prime Minister Scott Morrison has announced. #9News
https://t.co/IFb0yJWEOL reageer retweetLying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
F1 gaat gewoon door hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:03 schreef Jane het volgende:
Italianen komen Australie niet meer in.twitter:9NewsAUS twitterde op woensdag 11-03-2020 om 00:45:21#BREAKING: A travel ban will be introduced for people coming into Australia from Italy, Prime Minister Scott Morrison has announced. #9News
https://t.co/IFb0yJWEOL reageer retweet![]()
Mensen in Italie praten ook veel uitbundiger, harder en met meer consumptie wat ook niet helpt om het virus in te dammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:04 schreef PP_Sound het volgende:
In noordelijke landen is het contact tussen mensen sowieso wat afstandelijker.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Dit maak ik uit op de cijfers.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, jij stelt dat Italië niet representatief is voor de rest van europa
dan is het wel zo netjes als je dat uitlegt
Death rate:
Italie
6,22%
Frankrijk
1,85%
Spanje 2,12%
Duitsland 0,13%
Waarom is het in Italie zoveel hoger dan in de rest van Europa?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
1:) Men heeft in Italie geen plek meer voor zorg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dit maak ik uit op de cijfers.
Death rate:
Italie
6,22%
Frankrijk
1,85%
Spanje 2,12%
Duitsland 0,13%
Waarom is het in Italie zoveel hoger dan in de rest van Europa?
2:) Onderrapportage![]()
Zou de mafia nu ook in Quarantaire zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen in Italie praten ook veel uitbundiger, harder en met meer consumptie wat ook niet helpt om het virus in te dammen.![]()
Vuile racisten!! Heeft ons parlement dit al uitgesproken afgekeurd?! Wij moeten een vuist maken tegen guidofobie!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:03 schreef Jane het volgende:
https://t.co/IFb0yJWEOL reageer retweet![]()
@hafcfan @lordvoldermordquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen in Italie praten ook veel uitbundiger, harder en met meer consumptie wat ook niet helpt om het virus in te dammen.![]()
Illegale chinese naaistertjes?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Death rate:
Italie
6,22%
Frankrijk
1,85%
Spanje 2,12%
Duitsland 0,13%
Waarom is het in Italie zoveel hoger dan in de rest van Europa?![]()
van een jaar of 70quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Illegale chinese naaistertjes?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
quote:Britse staatssecretaris Dorries besmet met coronavirus
Bij de Britse staatssecretaris voor mentale gezondheidszorg Nadine Dorries is het nieuwe coronavirus vastgesteld. De 62-jarige politica bevestigde het nieuws zelf en liet in een verklaring weten dat ze alle voorzorgsmaatregelen heeft getroffen toen ze hoorde van de positieve test en in thuisisolatie zit.
,,De Engelse Openbare Gezondheidsorganisatie is een gedetailleerd contactonderzoek gestart en het ministerie en mijn parlementair bureau volgen nauwgezet de adviezen op", meldde Dorries.
Volgens The Times is nog niet bekend door wie Dorries besmet is geraakt. Dorries had contact met honderden personen in het Britse parlement in de afgelopen week en was aanwezig op een receptie met premier Boris Johnson in de ambtswoning Downing Street 10. Ze zou afgelopen vrijdag ziek zijn geworden. Dinsdagavond bleek dat ze besmet was met het coronavirus.![]()
Ik vraag me af wat de voetbalfans vinden van het af lasten van hun wedstrijden in Brabant, kan me voorstellen dat de ziekte nu toch echt heel zichtbaar wordt en pijnlijker dan voorheen, waar er vooral lacherig over gedaan werd. Wat als straks alle wedstrijden worden afgelast in heel Nederland. Best wel heftig dit.![]()
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat de voetbalfans vinden van het af lasten van hun wedstrijden in Brabant, kan me voorstellen dat de ziekte nu toch echt heel zichtbaar wordt en pijnlijker dan voorheen, waar er vooral lacherig over gedaan werd. Wat als straks alle wedstrijden worden afgelast in heel Nederland. Best wel heftig dit.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Prima besluit in het vertragen van het virus. Voetbal is echt bijzaak. Wel de belangrijkste bijzaak, maar tochquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat de voetbalfans vinden van het af lasten van hun wedstrijden in Brabant, kan me voorstellen dat de ziekte nu toch echt heel zichtbaar wordt en pijnlijker dan voorheen, waar er vooral lacherig over gedaan werd. Wat als straks alle wedstrijden worden afgelast in heel Nederland. Best wel heftig dit.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik vraag me af wat er gebeurt als dit de standaard wordtquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat de voetbalfans vinden van het af lasten van hun wedstrijden in Brabant, kan me voorstellen dat de ziekte nu toch echt heel zichtbaar wordt en pijnlijker dan voorheen, waar er vooral lacherig over gedaan werd. Wat als straks alle wedstrijden worden afgelast in heel Nederland. Best wel heftig dit.![]()
Wacht maar tot de bingovereniging aan de beurt is, dan is het leed voor de bingofans helemaal niet meer te overzien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:12 schreef MakkieR het volgende:
![]()
Net als het handen schudden en die 3 zoenen, mag deze van mij ook wel blijvend op de lijst!quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als dit de standaard wordt![]()
![]()
In Noord-Italië liggen alle IC-bedden al vol, en vanaf dat moment gaat het heel rap.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef DonDruiper het volgende:
Death rate:
Italie
6,22%
Frankrijk
1,85%
Spanje 2,12%
Duitsland 0,13%
Waarom is het in Italie zoveel hoger dan in de rest van Europa?![]()
Zouden die Pipo's van de RIVM dat nu aan het berekenen zijn? Hoeveel verder ze het nog uit de hand moeten laten lopen voor de maximum capaciteit bereikt is en het dan ff stop denken te kunnen zetten? Moet toch een strategie achter zitten waarom ze hun eigen regels voor het ingaan van fase 2 overtreden om het te rekken...quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In Noord-Italië liggen alle IC-bedden al vol, en vanaf dat moment gaat het heel rap.![]()
Ik snap alleen niet waarom wel in Brabant maar niet in het hele land.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Prima besluit in het vertragen van het virus. Voetbal is echt bijzaak. Wel de belangrijkste bijzaak, maar toch![]()
Terechte klacht en zou zelfs alleen sportief gezien ook eerlijker zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom wel in Brabant maar niet in het hele land.
Ik snap je leed![]()
![]()
![]()
Vandaag bij de technische briefing gaf Ellerbroek (internist-infectioloog van het UMC Utrecht) aan wat de plannen zijn voor het opschalen van o.a. de IC-bedden-capaciteit. Desgevraagd gaf ze wel aan dat als er te veel mensen (ze noemde geen aantallen) tegelijk ziek worden, iedereen een heel groot probleem heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:40 schreef Mammietje het volgende:
Zouden die Pipo's van de RIVM dat nu aan het berekenen zijn? Hoeveel verder ze het nog uit de hand moeten laten lopen voor de maximum capaciteit bereikt is en het dan ff stop denken te kunnen zetten? Moet toch een strategie achter zitten waarom ze hun eigen regels voor het ingaan van fase 2 overtreden om het te rekken...![]()
De handen wassen maatregel of niet mogen zoenen vond ik juist komisch en niet serieus te nemen. Met het afschaffen van evenementen en voetbalwedstrijden zie ik de humor al wat minder. Wat is de volgende stap, scholen dicht, geen kinderopvang en niemand mag meer naar zijn werk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Net als het handen schudden en die 3 zoenen, mag deze van mij ook wel blijvend op de lijst!![]()
Gelukkig liggen ze allemaal uit de Europese competitie, dus dat is al een zorg minderquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom wel in Brabant maar niet in het hele land.![]()
![]()
Jaaah... ik had ook al zo'n akelige noodmaatregel gelezen in een brief van de voorzitter van IC's...quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vandaag bij de technische briefing gaf Ellerbroek (internist-infectioloog van het UMC Utrecht) aan wat de plannen zijn voor het opschalen van o.a. de IC-bedden-capaciteit. Desgevraagd gaf ze wel aan dat als er te veel mensen (ze noemde geen aantallen) tegelijk ziek worden, iedereen een heel groot probleem heeft.![]()
Lijkt me eerlijk gezegd de beste oplossing.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De handen wassen maatregel of niet mogen zoenen vond ik juist komisch en niet serieus te nemen. Met het afschaffen van evenementen en voetbalwedstrijden zie ik de humor al wat minder. Wat is de volgende stap, scholen dicht, geen kinderopvang en niemand mag meer naar zijn werk.![]()
Meer cases.....Wellicht door luchtvervuiling in Noord-Italie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Illegale chinese naaistertjes?
net zoals in Wuhan...? te zien op de satellietfoto (europa en wereld) op deze site:
https://www.nemokennislin(...)vervuiling-in-kaart/
[ Bericht 1% gewijzigd door Nadelspiel op 11-03-2020 02:16:51 ]![]()
Oh da's opmerkelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Meer cases.....Wellicht door luchtvervuiling in Noord-Italie?
net zoals in Wuhan...? te zien op de satellietfoto (europa en wereld) op deze site:
https://www.nemokennislin(...)vervuiling-in-kaart/Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Gelukkig woon ik daar al.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En voorspelt weinig goeds voor Nederland! Op naar grongingen/friesland iedereen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
https://www.nemokennislin(...)vervuiling-in-kaart/Doe weg dat kaartje! Als het kabinet dat ziet!!!
Komen we straks uit quarantaine, kunnen we de auto voor een bakfiets inruilen en allemaal aan de sodalappen....![]()
![]()
Ik zie bij iedere wereldstad wel een vlekje, maar Nederland is bijna één grote vlek.Als luchtvervuiling inderdaad een rol speelt in de kans om ernstig ziek te worden bij COVID-19, dan zijn we extra fucked, behalve dan in Groningen en Friesland.
![]()
Je kijkt naar een kaartje van oktober 2004quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
https://www.nemokennislin(...)vervuiling-in-kaart/
Leipe shit ouwe![]()
Deze is wel actueel: https://aqicn.org/map/world/quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je kijkt naar een kaartje van oktober 2004Leipe shit ouwe![]()
Hier niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Deze is wel actueel: https://aqicn.org/map/world/![]()
quote:Eerste coronageval in Turkije
Turkije heeft ook een geval van het nieuwe coronavirus vastgesteld. Minister van Gezondheid Fahrettin Koca, zei dat een man het virus heeft opgelopen en in isolatie is geplaatst. Zijn familie wordt geobserveerd.
,,Een Turkse man heeft positief getest op het nieuwe coronavirus dinsdagavond", zei Koca. Volgens de minister heeft de man het virus vanuit Europa oplopen.
Turkije heeft uit voorzorg alle vakanties voor medisch personeel opgeschort, meldde de minister. Het land had eerder alle passagiersvluchten met Italië, Zuid-Korea en Irak gestopt en is begonnen met het screenen van reizigers uit het buitenland.
https://www.ad.nl/dossier(...)ris-besmet~a5474ef3/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
In het hotel waar ik nu zit hoor ik nog weinig hoesten. Nog even tot vrijdagochtend volhouden, dan kan ik nog naar huis(overdag nog werken, na uitchecken en koffers in de auto gooien)
Maar verder hoor ik weinig meer over hotels en schepen.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
En ook een Duitse toerist in Noord-Cyprus.quote:quote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Griekse kant toch wel dan he, Turken zijn onaantastbaar voor dit virus.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Die stap is al in heel veel landen genomen, zelfs in landen waar honderdmaal minder besmettingen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De handen wassen maatregel of niet mogen zoenen vond ik juist komisch en niet serieus te nemen. Met het afschaffen van evenementen en voetbalwedstrijden zie ik de humor al wat minder. Wat is de volgende stap, scholen dicht, geen kinderopvang en niemand mag meer naar zijn werk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik maak me meer zorgen om mensen die ziek op vakantie gaan een heel hotel besmetten en het thuis dunnetjes over doen.![]()
Vandaag krijgt Bulgarije 50K maskers, 100K pakken en 100K brillen van Turkije als hulp. Paar fabrieken hebben hun productie omgegooid en gaan maskers en pakken maken, binnen twee weken zou iedereen in het land een bril, pak en herbruikbaar masker moeten hebben![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
en hier laten ze ons maar strugglenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
Vandaag krijgt Bulgarije 50K maskers, 100K pakken en 100K brillen van Turkije als hulp. Paar fabrieken hebben hun productie omgegooid en gaan maskers en pakken maken, binnen twee weken zou iedereen in het land een bril, pak en herbruikbaar masker moeten hebben![]()
![]()
Hier wassen we onze handen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
Komt goed maat! *Geeft elleboogstoot*quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hier laten ze ons maar strugglen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Wat was het heerlijk rustig op de weg. Goed om te zien dat men toch luistert.![]()
Dat klinkt niet vriendelijk.
Is er al een andere naam voor bedacht?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoor nog niks over de gevreesde Vindicat-corona uitbraak, dat wordt zeker allemaal geheim gehouden?![]()
De helft van het bedrijf waar ik werk is standaard op woensdag vrij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:47 schreef Kyran het volgende:
Wat was het heerlijk rustig op de weg. Goed om te zien dat men toch luistert.
Dus hier is het ook rustig, en op de weg idem dito.![]()
mooie sprookjes maken die turken en bulgarenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, ik snap dat het voor sommige figuurtjes een klap in het gezicht is dat landen die zij als zwaar minderwaardig beschouwen hun zaakjes toch wel op orde blijken te hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie sprookjes maken die turken en bulgaren![]()
Success met in je elleboog niesen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
je bent nu gewoon willekeurig luchtvervuiling koppelen aan corona of is dit ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
https://www.nemokennislin(...)vervuiling-in-kaart/Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
"niet meer handenschudden" en "vaker handen wassen"quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het voor sommige figuurtjes een klap in het gezicht is dat landen die zij als zwaar minderwaardig beschouwen hun zaakjes toch wel op orde blijken te hebben.
Success met in je elleboog niesen
.
NL lost het zo wel op hoor....en vooral amper testen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Verhoog dat maar met een factor of 30 voor het werkelijke aantal besmettingenquote:Steun het Kiva Fok! team!
Ja goed wat heb je ook aan al die cijfers?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"niet meer handenschudden" en "vaker handen wassen"
NL lost het zo wel op hoor....en vooral amper testen![]()
Ah mooi, over een paar weken zien we daar dus die zigeuners in Sunny Beach mee over het strand lopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
Weer eens wat anders dan klokkiesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
07:52
In Indonesië is de eerste dode gevallen door het nieuwe coronavirus, meldt het ministerie van Gezondheidszorg. Het gaat om een 53-jarige vrouw van buitenlandse komaf. Het ministerie wilde niet laten weten waar de vrouw vandaan kwam.
De gezondheidstoestand van de vrouw was al kritiek op het moment dat ze in het ziekenhuis werd opgenomen. Kort daarna overleed ze aan de gevolgen van de ziekte COVID-19. In Indonesië zijn 26 gevallen van het virus vastgesteld.
AD
Geloof niks van die 26![]()
Dat luchtvervuiling niet helpt is wel een vaststaand gegeven. Gelijk dat rokers zwaarder worden getroffen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
je bent nu gewoon willekeurig luchtvervuiling koppelen aan corona of is dit ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd?
De één-op-één koppeling is daarentegen nergens op gebaseerd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jep.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah mooi, over een paar weken zien we daar dus die zigeuners in Sunny Beach mee over het strand lopen
Weer eens wat anders dan klokkies"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoezo geloof je daar niet in?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:54 schreef bitterbal het volgende:
07:52
In Indonesië is de eerste dode gevallen door het nieuwe coronavirus, meldt het ministerie van Gezondheidszorg. Het gaat om een 53-jarige vrouw van buitenlandse komaf. Het ministerie wilde niet laten weten waar de vrouw vandaan kwam.
De gezondheidstoestand van de vrouw was al kritiek op het moment dat ze in het ziekenhuis werd opgenomen. Kort daarna overleed ze aan de gevolgen van de ziekte COVID-19. In Indonesië zijn 26 gevallen van het virus vastgesteld.
AD
Geloof niks van die 26"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En volgens Trump geen doden, terwijl dat er ook al 19 minstens zijn.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik vroeg me af of de voorgestelde combinatie (voor voetballers bijvoorbeeld) een elleboog bump geven en in je elleboogholte niesen/hoesten wel zo goed is. Dan draag je het op die manier toch juist over?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 07:58:36 ]![]()
Scholen zijn hier dicht, sommige collega’s werken op een andere locatie en een collega die zijn vrouw en kinderen op ging halen op vliegveld (uit UK) moet zich van leidinggevende eerst melden bij de clinic voor testen voordat hij op kantoor mag verschijnen. De UK staat trouwens niet op de corporate lijst van landen waar je je moet melden. Als je wel in een land op de lijst bent geweest en je verzwijgt dat, is er duidelijk aangegeven dat je daarvoor ontslagen kunt worden.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Wanneer je het coronavirus hebt, ben je toch al niet meer gezond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef MakkieR het volgende:
Zijn er eigenlijk ook al gezonde mensen gestorven aan Corona onder de 40 jaar over de wereld?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja die ziekenhuis directeur en de 'ontdekker' van het virus naar het schijnt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef MakkieR het volgende:
Zijn er eigenlijk ook al gezonde mensen gestorven aan Corona onder de 40 jaar over de wereld?![]()
toch wel met een merklogo? net als de rest van de meuk die daar vandaan komt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
waren dat jonge mensen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja die ziekenhuis directeur en de 'ontdekker' van het virus naar het schijnt.![]()
De dokter in China die als eerste over het virus sprakquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef MakkieR het volgende:
Zijn er eigenlijk ook al gezonde mensen gestorven aan Corona onder de 40 jaar over de wereld?![]()
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef MakkieR het volgende:
Zijn er eigenlijk ook al gezonde mensen gestorven aan Corona onder de 40 jaar over de wereld?
Zijn wel cijfers van 11 dagen geleden; maar toen waren er dus ook al jonge doden.![]()
Net zo veel als ik de cijfers in zo ongeveer ieder ander land geloof.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een land met zoveel inwoners? Vele zijn arm en dicht op elkaar?
Geloof jij het wel?
Corona discrimineert overigens niet op basis van armoede of rijkdom
Als jij je elleboog likt wel iddquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef Silven het volgende:
Ik vroeg me af of de voorgestelde combinatie (voor voetballers bijvoorbeeld) een elleboog bump geven en in je elleboogholte niesen/hoesten wel zo goed is. Dan draag je het op die manier toch juist over?![]()
Voor beide geld dat hun immuunsysteem waarschijnlijk een stuk minder goed was door alle stress die zij ervaarden en in het ziekenhuis kom je constant in aanraking met het virus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja die ziekenhuis directeur en de 'ontdekker' van het virus naar het schijnt.![]()
nee klopt maar het gedrag tussen beide groepen is wel andersquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Net zo veel als ik de cijfers in zo ongeveer ieder ander land geloof.
Corona discrimineert overigens niet op basis van armoede of rijkdom
MAar ja cijfers zijn overal twijfelachtig. Hier ook![]()
Maar mijn hand lik ik ook nooit. Wat is er dan mis met de hand schudden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als jij je elleboog likt wel idd![]()
Maar waren zij ook gezond of hadden ze al wat onder de leden?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/
Zijn wel cijfers van 11 dagen geleden; maar toen waren er dus ook al jonge doden.![]()
Nou in heel Europa worden wedstrijden afgelast of zonder publiek gespeeld. Zonder publiek verliest het ook wel z'n glans als sport om op tv te volgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat de voetbalfans vinden van het af lasten van hun wedstrijden in Brabant, kan me voorstellen dat de ziekte nu toch echt heel zichtbaar wordt en pijnlijker dan voorheen, waar er vooral lacherig over gedaan werd. Wat als straks alle wedstrijden worden afgelast in heel Nederland. Best wel heftig dit.
Dit gaat wel erg interessant worden. Want, minder wedstrijden, minder publiek = minder inkomsten. Maar de spelers en huren aan stadions moeten wel betaald worden natuurlijk.
Hoe langer dit gaat duren hoe groter de kans dat het commerciële gedrocht wat voetbal geworden is, in elkaar dondert.![]()
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/
![]()
Je wrijft waarschijnlijk wel eens in je oog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Maar mijn hand lik ik ook nooit. Wat is er dan mis met de hand schudden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zelden. Minder vaak dan ik hoest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wrijft waarschijnlijk wel eens in je oog.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 08:05:48 ]![]()
Als jij de hand schudt van een besmet iemand, kun jij de besmetting weer overgeven aan een ander.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Maar mijn hand lik ik ook nooit. Wat is er dan mis met de hand schudden.
Doe voor de grap eens kleurstof op je hand en kijk na een half uur eens waar het allemaal zit.![]()
En daarnaast zijn er, wereldwijd, toch wel een hoop mensen van 30/40/50/60 die het weliswaar overleefd hebben, maar toch een aantal weken kritiek lagen aan de beademing.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja die ziekenhuis directeur en de 'ontdekker' van het virus naar het schijnt.
Naast dat je, ook als je 'alleen' een longontsteking krijgt, er blijvende longschade aan overhoudt.
En je kunt er, in zwaardere gevallen ook nog blijvende schade aan het cardio-vasculaire syteem en zelfs aan lever en nieren overhouden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Net als met je elleboog dus als je daar in moet hoesten en ook mensen begroeten met een elleboogtikje als alternatief.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:05 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij de hand schudt van een besmet iemand, kun jij de besmetting weer overgeven aan een ander.![]()
@RIVM
Goed je handen wassen, hoesten en niezen in de binnenkant van je elleboog en papieren zakdoekjes gebruiken. Die algemene hygiënemaatregelen zijn belangrijk om verspreiding van het nieuwe #coronavirus tegen te gaan. Er komt nu een nieuwe maatregel bij: Geen handen schudden.![]()
![]()
Zoals je daar kan lezen is een kleine procent van de gezonde mensen overleden aan coronaquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Maar waren zij ook gezond of hadden ze al wat onder de leden?Steun het Kiva Fok! team!
Je niest IN je elleboog, en de ellebooggroet doe je met de buitenkant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:06 schreef Silven het volgende:
[..]
Net als met je elleboog dus als je daar in moet hoesten en ook mensen begroeten met een elleboogtikje als alternatief.
Ik wel in ieder geval.
Plus dat het nou nog niet echt kortemouwenweer is ...![]()
Ik gok zo dat Brabant als eerste op slot gaat in NL. Ik ben voor het virus niet heel erg bang, dat ik het krijg iig. Als ik het krijg dan ben ik de pineut met mijn longproblemen. Ik ga vandaag toch maar eens in de supermarkt wat houdbare en diepvries spul halen voor het geval dat.![]()
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:05 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij de hand schudt van een besmet iemand, kun jij de besmetting weer overgeven aan een ander.
Doe voor de grap eens kleurstof op je hand en kijk na een half uur eens waar het allemaal zit.![]()
![]()
Ik draag maar zelden lange mouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je niest IN je elleboog, en de ellebooggroet doe je met de buitenkant.
Ik wel in ieder geval.
Plus dat het nou nog niet echt kortemouwenweer is ...maar oke, goed met de uiterste buitenkant van je elleboog tikken dus en hoesten precies aan de binnenkant.
![]()
Toch apart, al 14 dagen geen 'new cases' daar.twitter:LichtSpektrum twitterde op woensdag 11-03-2020 om 05:12:40Yet another revoked order, this time from Qianjiang, Hubei. The city was set to lift the lockdown on Mar 10 but quickly reversed course today. https://t.co/1WkYqEXpVn reageer retweet
![]()
als ik nies dan nies ik in mijn Jas of shirt dat ik aan heb.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je niest IN je elleboog, en de ellebooggroet doe je met de buitenkant.
Ik wel in ieder geval.
Plus dat het nou nog niet echt kortemouwenweer is ...![]()
Of net als in Thailand, de wai. Netjes en respectvol.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenen![]()
Ja zoiets. Of rechts hoesten/niesen en links de coronagroetquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik draag maar zelden lange mouwen.maar oke, goed met de uiterste buitenkant van je elleboog tikken dus en hoesten precies aan de binnenkant.
![]()
![]()
ja das toch slim van ze. Ook die 3 zoenen die we hier doen vind ik vaak maar niksquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of net als in Thailand, de wai. Netjes en respectvol.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Minimunt het volgende:
Zou het ook kunnen zijn dat china ons niet goed inlicht over de echte cijfers?![]()
![]()
Ik vraag me af of je neus snuiten in papieren zakdoekjes nu juist onverstandig is. Op die manier komen worden prullenbakken virushaarden.
Een zakdoek houd je bij je en kun je thuis meteen in de wasmachine doen en wassen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Moet je in Frankrijk komen ... daar doen ze dat tig keer per dag ......quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch slim van ze. Ook die 3 zoenen die we hier doen vind ik vaak maar niks![]()
Vooral als je die van je oma of tantes kreeg, ieuwwww, krijg er nog steeds rillingen van hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch slim van ze. Ook die 3 zoenen die we hier doen vind ik vaak maar niks![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenen
Steun het Kiva Fok! team!
Lekker op tijd joh!quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Queryn het volgende:
Ik ga vandaag toch maar eens in de supermarkt wat houdbare en diepvries spul halen voor het geval dat.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tyr80 op 11-03-2020 08:32:16 ]"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Je gooit je zakdoek erin .... en dan ben je er vanaf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Injetta het volgende:
Ik vraag me af of je neus snuiten in papieren zakdoekjes nu juist onverstandig is. Op die manier komen worden prullenbakken virushaarden.
Een zakdoek houd je bij je en kun je thuis meteen in de wasmachine doen en wassen.
Je gewone zakdoek blijft in je broekzak/tas zitten en raak je daarna nog weer aan.
En telkens als je die gebruikt ....![]()
of van die oude mannen met zon baard en zon koffie ademquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vooral als je die van je oma of tantes kreeg, ieuwwww, krijg er nog steeds rillingen van haha![]()
helaas begint dat altijd met de kleintjesquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:04 schreef Toefjes het volgende:
Hoe langer dit gaat duren hoe groter de kans dat het commerciële gedrocht wat voetbal geworden is, in elkaar dondert.![]()
ja sowieso bij veel gebruik is geen stukje meer vrij. Vind dat echt vies die stoffen zakdoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je gooit je zakdoek erin .... en dan ben je er vanaf.
Je gewone zakdoek blijft in je broekzak/tas zitten en raak je daarna nog weer aan.
En telkens als je die gebruikt ....![]()
Dat Turkije met nu pas één geval. Dat is toch niet geloofwaardig?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Of weer een oud gebruik van onze oosterburen in ere herstellen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, dat waren de cijfers van Nederland toch ook niet? Tot 'nu'?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Injetta het volgende:
Dat Turkije met nu pas één geval. Dat is toch niet geloofwaardig?Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Voetbal zonder publiek is als een vrouw zonder make-up.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas begint dat altijd met de kleintjes![]()
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.![]()
Verwachten jullie nog meer maatregelen? Zoals Italie het geval is.
Of gaat het indammen lukken....Love is in the air!![]()
Zou goed kunnen, die in die natte vismarkt van Wuhan staan immers ook bekend om hun strikte hygiene, vandaar dat het zo om zich heengreepquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden?
Je bent iets op het spoor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 08:15:46 ]![]()
Nee, daar komt gewoon geen hond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lekker puur en naturel?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voetbal zonder publiek is als een vrouw zonder make-up.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
En boeren komen natuurlijk zelden hun erf af.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
In Brabant barst het ook van de boerderijen hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Geen probleem, stond toch al niet te springen om mensen een hand te geven. Mooi als het hierna nooit meer hoeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:15 schreef KingRadler het volgende:
dit kan serieus het einde betekenen van handen schudden![]()
Zo werkt dat niet met nieuwe virussen. In de situatie die jij beschrijft hebben die boeren veel antivirussen opgebouwd voor bestaande en veel voorkomende ziektes. Ze zullen dus minder snel gevolgen ondervinden van een gewone griep of verkoudheid omdat hun lichaam daarvoor veel antistoffen heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.Steun het Kiva Fok! team!
Zit de corona dan daar op het platte land of in de steden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Brabant barst het ook van de boerderijen hoor.![]()
Kunnen ze ook niet meer denken dat ze aan de hand van je handgeschud je karakter kunnen bepalenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen probleem, stond toch al niet te springen om mensen een hand te geven. Mooi als het hierna nooit meer hoeft.![]()
![]()
Brabant heeft veel Drugs Boerderijenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Brabant barst het ook van de boerderijen hoor.![]()
Is toch logischer dat de internationaal actievere drukke randstad, dichtbevolkte niet carnaval vierende provincies eerder en zwaarder getroffen worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.
Hoe geisoleerder en minder dichtbevolkt hoe kleiner de verspreiding.![]()
Nee, man. Lekker oldschool vuist op je hart en een kleine buiging.quote:"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Meanwhile in Australië:
"Some people don't shake hands because of the corona-virus".
"I don't shake hands because I'm out of toiletpaper."![]()
Camiel gebruikt zijn vuisten voor andere zaken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, man. Lekker oldschool vuist op je hart en een kleine buiging.Steun het Kiva Fok! team!
Ik stem voor:quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, man. Lekker oldschool vuist op je hart en een kleine buiging.![]()
![]()
Vroeger in Duitsland deden ze elkaar ook begroeten zonder elkaar aan te raken. Hadden ze toch slim bekeken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, man. Lekker oldschool vuist op je hart en een kleine buiging.![]()
ja dat is wel apart hier ja die lege schappen maar de rest nog volop in voorraad hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:19 schreef maily het volgende:
Meanwhile in Australië:
"I don't shake hands because I'm out of toiletpaper."woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:19 schreef maily het volgende:
Meanwhile in Australië:
"I don't shake hands because I'm out of toiletpaper."
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ja doctor was 32 ofzo, collega 28 en wat rond de 30. Een collega van 51, in totaal 8 medisch personeel.quote:
Ze zouden vatbaarder zijn geweest door uitputting (vele uren blijven doorwerken in het ziekenhuis) en de feit dat ze zoveel besmette mensen ontmoeten, maakt de kans om besmet te raken groter en heftiger..![]()
In Italië kussen ze elkaar allemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah jah ik zeg dit natuurlijk ook vanwege die documentaire waar men bewezen was dat boeren echt meer weerstand had tegen ziekten zoals griep. Dat kwam niet door isolatie maar dat kwam doordat men niet als een kasplantje leefde, is immers hetzelfde als hoe wij Nederlanders niet tegen het water kunnen uit Spanje etc. Waar je direct diarree van krijgt. Er zal wel geen verband zijn, maar ik vind het wel opmerkelijk zeker hoe je ziet dat we nog smettelozer moeten gaan leven terwijl je dan misschien nog kwetsbaarder wordt voor ziektes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is toch logischer dat de internationaal actievere drukke randstad, dichtbevolkte niet carnaval vierende provincies eerder en zwaarder getroffen worden.
Hoe geisoleerder en minder dichtbevolkt hoe kleiner de verspreiding.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Of weer een oud gebruik van onze oosterburen in ere herstellen.![]()
![]()
Nou, ik vind het nogal een verschil tussen niets/1 terwijl de hele wereld om hen heen al op duizenden zit of een paar honderd melden wat waarschijnlijk ook wel veel meer is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tja, dat waren de cijfers van Nederland toch ook niet? Tot 'nu'?
Turken reizen erg veel en zeker in het land zelf. En ook in deze tijd stikt het van de toeristen en pas nu is er 1 iemand ziek?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Wellicht bedrijven sluiten en verkeer verbieden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:15 schreef Landgeld het volgende:
Verwachten jullie nog meer maatregelen? Zoals Italie het geval is.
Of gaat het indammen lukken....🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
En jouw deuren dichtlassen en internet afsluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht bedrijven sluiten en verkeer verbieden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
twitter:Steven_Swinford twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:19:59EXCLUSIVE
Nadine Dorries, a health minister, has become first MP to be diagnosed with coronavirus
She has been in Westminster for past week, met hundreds of people, and attended a No 10 reception hosted by Boris Johnson on Thursday
https://t.co/3seuE2NGYE reageer retweet![]()
Daarom zeg ik: in je linker elleboog hoesten en niezen en eventueel met de rechter elleboog een elbow-shake.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:06 schreef Silven het volgende:
[..]
Net als met je elleboog dus als je daar in moet hoesten en ook mensen begroeten met een elleboogtikje als alternatief.
Lijkt me sowieso handiger dan in de rechter elleboog hoesten en niezen want de meeste mensen zijn rechts dus doen veel meer met hun rechter hand, en dan kun je die bacteriën beter op je andere arm hebben zitten.![]()
Ik vind dat hele elleboog gebeuren stupide. Ik ga denk ik serieus gewoon voor de Thaise wai. Waarom elkaar aan moeten willen raken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: in je linker elleboog hoesten en niezen en eventueel met de rechter elleboog een elbow-shake.
Lijkt me sowieso handiger dan in de rechter elleboog hoesten en niezen want de meeste mensen zijn rechts dus doen veel meer met hun rechter hand, en dan kun je die bacteriën beter op je andere arm hebben zitten.![]()
En ook weer; vrijdag al ziek en toch zaterdag nog naar een evenement.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
Nadine Dorries, a health minister, has become first MP to be diagnosed with coronavirus
She has been in Westminster for past week, met hundreds of people, and attended a No 10 reception hosted by Boris Johnson on Thursday
https://t.co/3seuE2NGYE reageer retweet
Wat een totale achterlijkheid.![]()
Op zo'n manier blijven we bezig inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook weer; vrijdag al ziek en toch zaterdag nog naar een evenement.
Wat een totale achterlijkheid.![]()
Ongeschiktquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
https://t.co/3seuE2NGYE reageer retweet
Not a health(y) minister.![]()
Of je wel of geen elbow-shake wilt doen maakt niet zoveel uit, het blijft als rechtshandige verstandiger om in je linker elleboog te hoesten en niezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat hele elleboog gebeuren stupide. Ik ga denk ik serieus gewoon voor de Thaise wai. Waarom elkaar aan moeten willen raken.
Overigens knijp ik altijd mijn neus dicht bij het niezen, ik vind dat in het wilde weg niezen zo vreselijk goor.![]()
Die zal er wel een aantal hebben geïnfecteerd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
https://t.co/3seuE2NGYE reageer retweetAnd what rough beast, its hour come round at last,
Neus dichtknijpen is toch helemaal niet goed?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je wel of geen elbow-shake wilt doen maakt niet zoveel uit, het blijft als rechtshandige verstandiger om in je linker elleboog te hoesten en niezen.
Overigens knijp ik altijd mijn neus dicht bij het niezen, ik vind dat in het wilde weg niezen zo vreselijk goor.![]()
Er lopen nog zoveel mensen rond als deze MP. Daarom alleen al ben ik er niet van overtuigd dat dit virus uit zichzelf zal doven.![]()
quote:Salvini, heel Europa is een rode zone
Laat nu heel Europa een rode zone worden, niet alleen omdat het coronavirus een bedreiging vormt om geconfronteerd te worden met vastberadenheid, maar ook "om de drukte van de handelsoorlogen die zich voorbereiden te voorkomen".
De leider van de Liga Matteo Salvini is hiervan overtuigd, geïnterviewd door Corriere della Sera, die na de vergadering van gisteren terugkeert om de regering te bekritiseren en herhaalt dat een drastische sluiting ook vanuit economisch oogpunt zinvol zou zijn. "Maar we hebben een staat nodig die weet hoe te zeggen: je sluit alles en ik dek je", voegt hij eraan toe"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En dat van een minister van volksgezondheid hè, niet een of andere Ria die denkt dat het niks kan zijn omdat ze niet is wezen skiën en al 3 maanden geen Chinees gegeten heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Op zo'n manier blijven we bezig inderdaad.![]()
Reken maar dat daar al hele hordes mensen het virus hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal een verschil tussen niets/1 terwijl de hele wereld om hen heen al op duizenden zit of een paar honderd melden wat waarschijnlijk ook wel veel meer is.
Turken reizen erg veel en zeker in het land zelf. En ook in deze tijd stikt het van de toeristen en pas nu is er 1 iemand ziek?![]()
Vandaar ook de prognose dat het pas uitdooft als een groot deel het al gehad heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er lopen nog zoveel mensen rond als deze MP. Daarom alleen al ben ik er niet van overtuigd dat dit virus uit zichzelf zal doven.And what rough beast, its hour come round at last,
Weet ik niet, ik vind dat bacteriën sprayen gewoon te goor voor woorden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen is toch helemaal niet goed?![]()
Je kan toch opnieuw besmet raken? Of is dat alweer achterhaald.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar ook de prognose dat het pas uitdooft als een groot deel het al gehad heeft.![]()
Wij moeten dit hier ook makkelijker zelf kunnen producerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hier laten ze ons maar strugglen![]()
Is nog behoorlijk onzeker en waarschijnlijk overkomt het maar een klein deel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan toch opnieuw besmet raken? Of is dat alweer achterhaald.And what rough beast, its hour come round at last,
Wij moeten dit hier ook makkelijker zelf kunnen producerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hier laten ze ons maar strugglenIncubatietijd dicteert dat we nog tot het weekend geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik hoor nog niks over de gevreesde Vindicat-corona uitbraak, dat wordt zeker allemaal geheim gehouden?![]()
Veel mensen zijn er gewoon niet zo mee bezig als de mensen hier in dit topic. Als ik me ziekig voel maar niet ziek genoeg om me ziek te melden ga ik mezelf ook niet opsluiten. Macht der gewoonte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook weer; vrijdag al ziek en toch zaterdag nog naar een evenement.
Wat een totale achterlijkheid.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
dan mag je altijd wel je klep dichthouden anders werkt het nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind dat bacteriën sprayen gewoon te goor voor woorden.
ik nies gewoon over toetsenborden heen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 08:47:19 ]![]()
Nee, kan zelfs schade aan oa je trommelvliezen, je farynx en zelfs aan bloedvaten in de hersenen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen is toch helemaal niet goed?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
[Weet je zeker dat je dit wil? De death rate keldert daarvan namelijk. 30 factorquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verhoog dat maar met een factor of 30 voor het werkelijke aantal besmettingen
Dus 19 doden op 30.000 besmettingen maakt een death ratio van 0,17%
Als we in Brabant uit gaan van 5% besmette bevolking (steekproeven onder ziekenhuispersoneel kwamen uit op zo'n 9%) komen we met 4 overledenen op een ratio van 0,01%
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 08:57:46 ]![]()
heywoodu
![]()
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je wel of geen elbow-shake wilt doen maakt niet zoveel uit, het blijft als rechtshandige verstandiger om in je linker elleboog te hoesten en niezen.
Overigens knijp ik altijd mijn neus dicht bij het niezen, ik vind dat in het wilde weg niezen zo vreselijk goor.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
niet per sé gewoonte, ik merk pas dat ik koorts heb als ik al ruim boven de 39 zitquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er gewoon niet zo mee bezig als de mensen hier in dit topic. Als ik me ziekig voel maar niet ziek genoeg om me ziek te melden ga ik mezelf ook niet opsluiten. Macht der gewoonte.![]()
Bacteriën zijn niet hetzelfde als virussen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.
En een te goede hygiëne is ook niet goed nee, een beetje weerstand opbouwen mag wel.
Maar het virus komt uit China en daar staan ze niet bepaald bovenaan qua hygiëne.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het is een minister van volksgezondheid, die valt per definitie niet onder "veel mensen zijn er niet mee bezig".quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er gewoon niet zo mee bezig als de mensen hier in dit topic. Als ik me ziekig voel maar niet ziek genoeg om me ziek te melden ga ik mezelf ook niet opsluiten. Macht der gewoonte.
En echt fantastisch weer dat je "jezelf niet gaat opsluiten", want het risico nemen dat je besmet bent en daarmee vrolijk andere mensen gaat besmetten is niet jouw probleem natuurlijk.![]()
Ik ga er vanuit dat ik mijn mond dan niet dicht heb idd, anders zou ik dat niet al jaren probleemloos kunnen doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doen![]()
![]()
Je mond tegelijkertijd dichthouden schijnt gevaarlijk te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan mag je altijd wel je klep dichthouden anders werkt het niet
ik nies gewoon over toetsenborden heen![]()
na wat google werk zijn er inderdaad wat horrorverhalen over mensen die hun neus en mond dichthouden en daardoor een gat in in hun keel krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mond tegelijkertijd dichthouden schijnt gevaarlijk te zijn.
lekker man![]()
DAT JE ER NOG BENTquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik nies al 40+ jaar met neus en mond dicht.![]()
Zeg je nou dat er in het Noorden alleen maar boeren wonen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nah jah ik zeg dit natuurlijk ook vanwege die documentaire waar men bewezen was dat boeren echt meer weerstand had tegen ziekten zoals griep. Dat kwam niet door isolatie maar dat kwam doordat men niet als een kasplantje leefde, is immers hetzelfde als hoe wij Nederlanders niet tegen het water kunnen uit Spanje etc. Waar je direct diarree van krijgt. Er zal wel geen verband zijn, maar ik vind het wel opmerkelijk zeker hoe je ziet dat we nog smettelozer moeten gaan leven terwijl je dan misschien nog kwetsbaarder wordt voor ziektes.![]()
Brabant op slot was dus een van de opties gisteren. Nu 7 dagen geen tot weinig sociaal contact. Klinkt voor veel mensen 'oh nog naar 6 dagen'. Ik denk dat vanaf dinsdag deze maatregel echter ook voor Utrecht en Limburg geldt en Noord Brabant op slot gaat.Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.![]()
Krijgt je dan geen ouderwetse broekhoestquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 08:58:37 ]![]()
Dit is niet uit te leggen. Dan kan voetbal ook doorgaan. Nee alles gewoon, gemaximeerd op 1000 bezoekers.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.bd.nl/regiosp(...)ed-signaal~a0a58f10/
[..]
We annuleren van alles in Brabant, profvoetbal mag niet meer, maar paardjes gedoe mag gewoon doorgaan, met 'maar' 1000 mensen per dag.
Goed signaal volgens de directeur.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 09:01:20 ]![]()
Voor virussen geldt wat dit betreft hetzelfde als voor bacteriën.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bacteriën zijn niet hetzelfde als virussen.
En een te goede hygiëne is ook niet goed nee, een beetje weerstand opbouwen mag wel.
Maar het virus komt uit China en daar staan ze niet bepaald bovenaan qua hygiëne.![]()
Misschien valt het meequote:Op woensdag 11 maart 2020 08:54 schreef Whipper het volgende:
Brabant op slot was dus een van de opties gisteren. Nu 7 dagen geen tot weinig sociaal contact. Klinkt voor veel mensen 'oh nog naar 6 dagen'. Ik denk dat vanaf dinsdag deze maatregel echter ook voor Utrecht en Limburg geldt en Noord Brabant op slot gaat.![]()
Bovendien gebeurt het testen (áls het al gebeurt) op initiatief van de patiënt, dus als zo'n student denkt dat hij/zij wel gewoon verkouden zal zijn, zie je hem/haar niet terug in de cijfers. En ondertussen mogen ze gewoon vrij rondlopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Incubatietijd dicteert dat we nog tot het weekend geduld moeten hebben.
In Noorwegen en veel andere landen is 2 weken quarantaine verplicht als je terugkeert uit een risicogebied. Vanaf het moment dat je weer thuis bent, ongeacht of er symptomen zijn of niet.![]()
Nu ga ik er niet meer want ik houd van gezellig eten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:02 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)elhoudersvergadering![]()
Mwah, ik dacht Wuhan met zijn smog en Noord-Italie met veel industrie .... én jarenlange exposure van mensen aan die luchtvervuiling...resulteert wellicht in veel slachtoffers in de kwetsbare groepen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
je bent nu gewoon willekeurig luchtvervuiling koppelen aan corona of is dit ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd?
In antwoord op de vraag: waarom Noord-Italie.......
[..]
Death rate:
Italie
6,22%
Frankrijk
1,85%
Spanje 2,12%
Duitsland 0,13%
Waarom is het in Italie zoveel hoger dan in de rest van Europa?
[/quote]
aldus Don Druiper
[ Bericht 14% gewijzigd door Nadelspiel op 11-03-2020 09:16:12 ]![]()
Hier het scenario zoals het waarschijnlijk zal verlopen:quote:Selected moments from the Event 201 pandemic tabletop exercise hosted by The Johns Hopkins Center for Health Security in partnership with the World Economic Forum and the Bill and Melinda Gates Foundation on October 18, 2019, in New York, NY. The exercise illustrated the pandemic preparedness efforts needed to diminish the large-scale economic and societal consequences of a severe pandemic.
Drawing from actual events, Event 201 identifies important policy issues and preparedness challenges that could be solved with sufficient political will and attention. These issues were designed in a narrative to engage and educate the participants and the audience.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
Gewoon 1 supporter per vakquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is niet uit te leggen. Dan kan voetbal ook doorgaan. Nee alles gewoon, gemaximeerd op 1000 bezoekers.![]()
Bij niezen met neus én mond dicht zoekt die luchtstroom een andere uitweg. Dat kán goed blijven gaan, maar ik heb een keer MRI-beelden in Medisch Contact gezien van een patiënt waarbij uiteindelijk via het binnenoor een soort kleine holte in de hersenen was ontstaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Krijgt je dan geen ouderwetse broekhoest
Dus: gewoon sproeien met die nies!![]()
Zit bij een koor, maar vanavond geen repetitie. Voorzitter hoopt dat het volgende week onder controle is, maar heb er een hard hoofd in.![]()
Inderdaad, die Vindicatlui houden alles liever binnenskamers, ze gaan zich bij klachten echt niet melden bij een huisarts of de GGD.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bovendien gebeurt het testen (áls het al gebeurt) op initiatief van de patiënt, dus als zo'n student denkt dat hij/zij wel gewoon verkouden zal zijn, zie je hem/haar niet terug in de cijfers. En ondertussen mogen ze gewoon vrij rondlopen.
In Noorwegen en veel andere landen is 2 weken quarantaine verplicht als je terugkeert uit een risicogebied. Vanaf het moment dat je weer thuis bent, ongeacht of er symptomen zijn of niet.![]()
Evenstar
![]()
Mensen die denken dat dit binnen een week opgelost is hebben het nog niet echt begrepen denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:10 schreef Gia het volgende:
Zit bij een koor, maar vanavond geen repetitie. Voorzitter hoopt dat het volgende week onder controle is, maar heb er een hard hoofd in.![]()
Dat Turkije geen officiële gevallen had was niet goed. Nu heeft Turkije wel een officiële geval, is het ook weer niet goed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Injetta het volgende:
Dat Turkije met nu pas één geval. Dat is toch niet geloofwaardig?
Wij hebben onze gevallen met name te danken aan de voorjaarsvakantie dat mensen op vakantie gingen naar Italië en dat werd vervolgens verergerd door het carnaval in Brabant.
Guess what, in Turkije hebben ze geen voorjaarsvakantie en ook geen carnaval.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wat is de inschatting?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit binnen een week opgelost is hebben het nog niet echt begrepen denk ik.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
"We hebben met veel belangen te maken"quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is niet uit te leggen. Dan kan voetbal ook doorgaan. Nee alles gewoon, gemaximeerd op 1000 bezoekers.
Ja gelukkig geldt dat alleen bij zo'n knollenbijeenkomst.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En alle Turken blijven ook netjes in Turkije en gaan nooit naar landen waar corona besmettingen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat Turkije geen officiële gevallen had was niet goed. Nu heeft Turkije wel een officiële geval, is het ook weer niet goed.
Wij hebben onze gevallen met name te danken aan de voorjaarsvakantie dat mensen op vakantie gingen naar Italië en dat werd vervolgens verergerd door het carnaval in Brabant.
Guess what, in Turkije hebben ze geen voorjaarsvakantie en ook geen carnaval.
Er zijn de afgelopen 2 maanden geen vluchten geland in Turkije uit 1 van de 118 landen waar corona is.![]()
Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, dat "intern niezen". Volgens mij ontploft mijn hoofd danquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:41 schreef Leandra het volgende:
Overigens knijp ik altijd mijn neus dicht bij het niezen, ik vind dat in het wilde weg niezen zo vreselijk goor.
Don't let my username fool you...![]()
hier staat de uitlegquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is niet uit te leggen. Dan kan voetbal ook doorgaan. Nee alles gewoon, gemaximeerd op 1000 bezoekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Viroloog bij Jinek zei gisteren dat partners en familieleden van besmette personen niet meer worden getest ivm test capaciteit. Dat betekend dat daar dus ook geen contact onderzoek meer word gedaan. Daaruit lijkt mij dat ze het wel een beetje hebben opgegeven Corona echt in te dammen.![]()
Mogen denk ik al tevreden zijn als het ergste ergens dit jaar voorbij is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit binnen een week opgelost is hebben het nog niet echt begrepen denk ik.And what rough beast, its hour come round at last,
Inwoner uit Drachten (waar ik woon) heeft het virus en ligt hier in het ziekenhuis. Die sukkel is naar Brabant geweest
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Haha ja dat is ook heel domquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Vlinder het volgende:
Inwoner uit Drachten (waar ik woon) heeft het virus en ligt hier in het ziekenhuis. Die sukkel is naar Brabant geweest![]()
![]()
Welk bedrijf? Ik woon er naast namelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Vlinder het volgende:
Inwoner uit Drachten (waar ik woon) heeft het virus en ligt hier in het ziekenhuis. Die sukkel is naar Brabant geweest
Die van Rabo-Lease bleek het niet te hebben.![]()
Gooi ze ongeacht testen gewoon in quarantaine.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Remco het volgende:
Viroloog bij Jinek zei gisteren dat partners en familieleden van besmette personen niet meer worden getest ivm test capaciteit. Dat betekend dat daar dus ook geen contact onderzoek meer word gedaan. Daaruit lijkt mij dat ze het wel een beetje hebben opgegeven Corona echt in te dammen.![]()
Even teruglezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mis nog steeds waarom Italië in lockdown is. Het is toch totaal niet heftig? Een griepje waar ouderen door sterven is niks nieuws toch?And so is the past![]()
Evenstar
![]()
In ieder geval langer dan een week. Dat lijkt mij een gegeven.quote:
Verder afwachten wat voor maatregelen wij hier gaan nemen en hoe gehoorzaam wij als burgers gaan zijn.![]()
Is ook heel ongezond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, dat "intern niezen". Volgens mij ontploft mijn hoofd dan![]()
Dat deze topicreeks deel 1000 makkelijk gaat halenquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Testen van mensen met hogere kans om het virus te hebben is geen middel om het virus in te dammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Remco het volgende:
Mensen die stil niezen zijn enorm onbetrouwbaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doen![]()
Brr dit wil je niet inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij niezen met neus én mond dicht zoekt die luchtstroom een andere uitweg. Dat kán goed blijven gaan, maar ik heb een keer MRI-beelden in Medisch Contact gezien van een patiënt waarbij uiteindelijk via het binnenoor een soort kleine holte in de hersenen was ontstaan.
Dus: gewoon sproeien met die nies!![]()
Gewoon lekker met je klauwen op die knopjes drukken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef Momo het volgende:
Oproep nu ook om niet meer met cash te betalen maar wat moeten al die oma's nu met hun 5 centen?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
Hoeveel onder de 80 jaar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel doden hebben we nu? Op wikipedia staat nog steeds 4, maar ik dacht dat het er 5 waren?![]()
Nederlanders zijn stront eigenwijs. "Ja maar ik ga toch niet 2 weken binnen zitten met mijn eigen kinderen?"quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
In ieder geval langer dan een week. Dat lijkt mij een gegeven.
Verder afwachten wat voor maatregelen wij hier gaan nemen en hoe gehoorzaam wij als burgers gaan zijn.![]()
Vanaf #150 ergens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is goed, denk ergens tussen topic #100 en #200?And so is the past![]()
Dat gebeurt toch al lang?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gooi ze ongeacht testen gewoon in quarantaine.![]()
Evenstar
![]()
Deze werd gisteren gepost door o.a. @aTypsich
Echt kijken als je tijd hebt.
![]()
Contactloosquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:19 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je klauwen op die knopjes drukken.
Als je minder hebt dan 25 euro dan![]()
Tuurlijk, is eveneens van de categorie dat je door een lichte valpartij sterft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk geval eentje. 78 , telt dat ook. Met ernstige medische klachten.![]()
Wij zijn de groene bolletjes en er is te zien dat onze gevallen uit twee verschillende aftakkingen komen. (Wat op dit moment nog niet zoveel zegt.)
Bron: Nextstrain![]()
oppotten en dan gaat 2.5 cent per muntje naar de kleinkinderenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef Momo het volgende:
Oproep nu ook om niet meer met cash te betalen maar wat moeten al die oma's nu met hun 5 centen?![]()
![]()
Ik hoop dat Vindicat degradeert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Inderdaad, die Vindicatlui houden alles liever binnenskamers, ze gaan zich bij klachten echt niet melden bij een huisarts of de GGD.![]()
Hoe vaak komt dat voor met de prijzen van nu?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Contactloos
Als je minder hebt dan 25 euro dan
Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
Nee, alleen als ze symptomen hebben, omdat je in Nederland als je geen symptomen hebt volgens het RIVM niet besmettelijk bent.quote:![]()
Interessant, dit gaat om alleen covid19?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
Wij zijn de groene bolletjes en er is te zien dat onze gevallen uit twee verschillende aftakkingen komen. (Wat op dit moment nog niet zoveel zegt.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Nextstrain![]()
Gewoon wat vaker boodschappen doen zodat je per keer minder hoeft te kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:21 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dat voor met de prijzen van nu?
Kom je wel vaker tussen de hoestende en niezende mensen, en je raakt dan vaker winkelwagentjes of -mandjes en dergelijke aan, maar da's een keuze.![]()
![]()
Is dit door de viroloog gezegd? Want een contactonderzoek is natuurlijk heel wat anders dan testen. Het 1 hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Remco het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Interessant, dit gaat om alleen covid19?
And what rough beast, its hour come round at last,
https://www.volksgezondhe(...)k_corona11032020.csv
Dit is de URL van de CSV straks, mochten mensen het leuk vinden om dat in de gaten te houden. Gister kwam de eerste CSV er rond 11:45 op te staan. Als er op 1 dag meerdere updates zijn worden ze aangevuld met de _1 (en _2, _3) voor .csv.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 09:24:49 ]![]()
Benieuwd wanneer we hier met de cijfers van recoveries gaan komen. Nederland is ook echt weer zo'n beetje het enige land dat dit nog niet bijhoudt![]()
![]()
Hier gaat iets foutquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.volksgezondhe(...)k_corona11032020.csv
Dit is de URL van de CSV straks, mochten mensen het leuk vinden om dat in de gaten te houden. Gister kwam de eerste CSV er rond 11:45 op te staan.
Pagina niet gevonden![]()
Dat houden ze wel bij maar ze melden het niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd wanneer we hier met de cijfers van recoveries gaan komen. Nederland is ook echt weer zo'n beetje het enige land dat dit nog niet bijhoudt![]()
Ja, er staat toch straks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hier gaat iets fout
Pagina niet gevonden![]()
Het zal me echt een worst wezen. Wat een paniek zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker boodschappen doen zodat je per keer minder hoeft te kopen.
Kom je wel vaker tussen de hoestende en niezende mensen, en je raakt dan vaker winkelwagentjes of -mandjes en dergelijke aan, maar da's een keuze.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
Zeer interessante data. Dank!quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Nextstrain"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Geen idee. Inwoner.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef influcted het volgende:
[..]
Welk bedrijf? Ik woon er naast namelijk
Die van Rabo-Lease bleek het niet te hebben.
Kreeg een pushbericht. Zal straks wel meer informatie komen♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Blijven f5en.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hier gaat iets fout
Pagina niet gevondenAnd so is the past![]()
Er zitten toch meerdere gezinnen in thuisquarantaine omdat 1 gezinslid ziek is?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:22 schreef Benger het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze symptomen hebben, omdat je in Nederland als je geen symptomen hebt volgens het RIVM niet besmettelijk bent.![]()
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)oorlogssituatie.htmlquote:Afdeling Tilburgs woonzorgcentrum dicht
Meerdere bewoners van woonzorgcentrum Padua in Tilburg zijn besmet met het coronavirus, meldt Omroep Brabant. De patiënten zijn geïsoleerd. Ze mogen de afdeling niet verlaten en mogen ook geen bezoek ontvangen.![]()
Ja, maar je kan diverse virussen kiezen. Of verschillende presentaties.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Interessant, dit gaat om alleen covid19?
Dit was wat Jaap gisteren ook liet zien aan de kamer. Vind het ook erg boeiend om naar te kijken.![]()
Ik voorspel voor vandaag overigens een stijging in nieuwe besmettingen ten opzichte van gister. Ik ga uit van rond de 80 nieuwe.![]()
We moeten België en Zweden wel zien af te schudden uiteraard in de tussenstand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voorspel voor vandaag overigens een stijging in nieuwe besmettingen ten opzichte van gister. Ik ga uit van rond de 80 nieuwe.![]()
Het lijkt me niet echt een wedstrijdje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We moeten België en Zweden wel zien af te schudden uiteraard in de tussenstand.![]()
Vanuit HLN:quote:Eerste coronadode in België
Er is een eerste coronadode te betreuren in België. Dat melden minister van Volksgezondheid Maggie De Block en haar Brusselse collega Alain Maron. De patiënt was 90 jaar.![]()
De nieuwe besmettingen in de officiële cijfers zullen vooral afhangen van het aantal tests wat gedaan wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voorspel voor vandaag overigens een stijging in nieuwe besmettingen ten opzichte van gister. Ik ga uit van rond de 80 nieuwe.
Maar het is op zich wel de verwachting dat we donderdag op 600 besmettingen zitten en volgende week maandag op 1200.
Het zou goed nieuws zijn als dat maandag veel lager is.![]()
Ik probeer er maar het grappige van in te zien. Hele dag depri doen heeft weinig zin.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt een wedstrijdje.![]()
Groningen moet nog komen. Die komen zo met minsten 100 tegelijkertijd in 1 meldingquote:Op
woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voorspel voor vandaag overigens een stijging in nieuwe besmettingen ten opzichte van gister. Ik ga uit van rond de 80 nieuwe.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ah in plaatje twee zie je dus een groot verschil tussen de coevorden strain en die in tilburgquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Nextstrain
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:31 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Groningen moet nog komen. Die komen zo met minstens 100 tegelijkertijd in 1 melding♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Officieus is dat natuurlijk al jaren van kracht....quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef KingRadler het volgende:
Negatief Reis Advies naar Brabant ik hoop niet dat het zo ver gaat komen.Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Inwoners Wuhan deels weer naar hun werk.
Inwoners van Wuhan, de Chinese stad waar het coronavirus zijn oorsprong vindt, mogen voor een deel weer naar hun werk. De provincie Hubei, waar Wuhan de hoofdstad van is, staat toe dat mensen in bepaalde sectoren weer kunnen werken, bijvoorbeeld als ze werkzaam zijn in de transitiesector of de medische zorg. Om risico's te voorkomen, wil de Chinese overheid stapsgewijs monitoren of langzaamaan meer mensen aan het werk kunnen. Scholen in de provincie Hubei blijven nog wel voorlopig dicht.![]()
Tof dat je er bent!quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah in plaatje twee zie je dus een groot verschil tussen de coevorden strain en die in tilburg
Mag ik je iets vragen? Zit nog wat verder te sneupen en zie nu dat de Tilburg coronisten een link hebben met Thailand.
Komt dat omdat de Italiaanse link er tussen mist?![]()
![]()
![]()
Ohnee toch niet tilburgers zitten in beide takken. Coevorden maar in één. Ik kan alleen italië niet terug vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah in plaatje twee zie je dus een groot verschil tussen de coevorden strain en die in tilburg
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Why? Aantallen lopen juist terugquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:54 schreef Whipper het volgende:
Brabant op slot was dus een van de opties gisteren. Nu 7 dagen geen tot weinig sociaal contact. Klinkt voor veel mensen 'oh nog naar 6 dagen'. Ik denk dat vanaf dinsdag deze maatregel echter ook voor Utrecht en Limburg geldt en Noord Brabant op slot gaat.
Love is in the air!![]()
niks aan de hand hoor in de USA:
3 reizigers vandaag positief in australie die uit de USA kwamen
en nu ook 3 medewerkers van F1 teams verdacht, toevallig ook uit de USA.....woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
India blijft ook rustig doorgaan.twitter:ANI twitterde op woensdag 11-03-2020 om 08:24:15Ministry of Health & Family Welfare, Government of India: 10 new cases of #COVID19 confirmed. 8 cases are from Kerala and 1 each from Rajasthan & Delhi. Total cases rise to 60 across the country. https://t.co/61eGPUKeiE reageer retweet
![]()
BANGKOK (Reuters) - Thailand on Wednesday canceled the grant of visa on arrival for 18 countries and visa exemption for three others to contain the spread of the coronavirus, the country’s interior minister said.
Previously, nationals of 18 countries or territories could use their passports or travel documents to apply for Visa on Arrival (VoA) at Thai immigration checkpoints.
The 18 places include Bulgaria, Bhutan, China (including Taiwan), Cyprus, Ethiopia, Fiji, Georgia, India, Kazakhstan, Malta, Mexico, Nauru, Papua New Guinea, Romania, Russia, Saudi Arabia, Uzbekistan, and Vanuatu.
Visa exemption will be canceled for South Korea, Italy and Hong Kong, the minister said.
https://www.reuters.com/a(...)h0tg-Nl7b6pJwYAxMJjk![]()
tja....met zulke criteria van het RIVM wel ja....maar de echte aantallen nemen heel snel toe !quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Deze van 2018 is niet veel beter...quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je kijkt naar een kaartje van oktober 2004
https://www.technischweek(...)niveau-is-echt-nieuw![]()
Bruins zei dat die hun data niet ingeleverd hadden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohnee toch niet tilburgers zitten in beide takken. Coevorden maar in één. Ik kan alleen italië niet terug vinden![]()
Ah italië zit weer in een andere tak.. interesant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohnee toch niet tilburgers zitten in beide takken. Coevorden maar in één. Ik kan alleen italië niet terug vindenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Valt welquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
tja....met zulke criteria van het RIVM wel ja....maar de echte aantallen nemen heel snel toe !Klein aantal op 17.000.000
Love is in the air!![]()
?quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En volgens Trump geen doden, terwijl dat er ook al 19 minstens zijn.
Bron, Link?![]()
Trumpie geeft dan natuurlijk de onderliggende gezondheidsklachten de "schuld" van het overlijden van die personen? Tja, zo kun je eeuwig blijven sjoemelen spelen met al die cijfertjes.
Overigens kunnen/zullen meerdere landen zo misschien werken,"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Er zijn twee italiaanse datapunten blijkbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:37 schreef _I het volgende:
[..]
Bruins zei dat die hun data niet ingeleverd hadden.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
heywoodu
![]()
Wat een raar, willekeurig lijstje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
BANGKOK (Reuters) - Thailand on Wednesday canceled the grant of visa on arrival for 18 countries and visa exemption for three others to contain the spread of the coronavirus, the country’s interior minister said.
Previously, nationals of 18 countries or territories could use their passports or travel documents to apply for Visa on Arrival (VoA) at Thai immigration checkpoints.
The 18 places include Bulgaria, Bhutan, China (including Taiwan), Cyprus, Ethiopia, Fiji, Georgia, India, Kazakhstan, Malta, Mexico, Nauru, Papua New Guinea, Romania, Russia, Saudi Arabia, Uzbekistan, and Vanuatu.
Visa exemption will be canceled for South Korea, Italy and Hong Kong, the minister said.
https://www.reuters.com/a(...)h0tg-Nl7b6pJwYAxMJjkVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: