Haha ja dat is ook heel domquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Vlinder het volgende:
Inwoner uit Drachten (waar ik woon) heeft het virus en ligt hier in het ziekenhuis. Die sukkel is naar Brabant geweest
Welk bedrijf? Ik woon er naast namelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Vlinder het volgende:
Inwoner uit Drachten (waar ik woon) heeft het virus en ligt hier in het ziekenhuis. Die sukkel is naar Brabant geweest
Gooi ze ongeacht testen gewoon in quarantaine.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Remco het volgende:
Viroloog bij Jinek zei gisteren dat partners en familieleden van besmette personen niet meer worden getest ivm test capaciteit. Dat betekend dat daar dus ook geen contact onderzoek meer word gedaan. Daaruit lijkt mij dat ze het wel een beetje hebben opgegeven Corona echt in te dammen.
Even teruglezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mis nog steeds waarom Italië in lockdown is. Het is toch totaal niet heftig? Een griepje waar ouderen door sterven is niks nieuws toch?
In ieder geval langer dan een week. Dat lijkt mij een gegeven.quote:
Is ook heel ongezond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, dat "intern niezen". Volgens mij ontploft mijn hoofd dan
Dat deze topicreeks deel 1000 makkelijk gaat halenquote:
Testen van mensen met hogere kans om het virus te hebben is geen middel om het virus in te dammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:15 schreef Remco het volgende:
Viroloog bij Jinek zei gisteren dat partners en familieleden van besmette personen niet meer worden getest ivm test capaciteit. Dat betekend dat daar dus ook geen contact onderzoek meer word gedaan. Daaruit lijkt mij dat ze het wel een beetje hebben opgegeven Corona echt in te dammen.
Mensen die stil niezen zijn enorm onbetrouwbaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doen
Brr dit wil je niet inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij niezen met neus én mond dicht zoekt die luchtstroom een andere uitweg. Dat kán goed blijven gaan, maar ik heb een keer MRI-beelden in Medisch Contact gezien van een patiënt waarbij uiteindelijk via het binnenoor een soort kleine holte in de hersenen was ontstaan.
Dus: gewoon sproeien met die nies!
Gewoon lekker met je klauwen op die knopjes drukken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef Momo het volgende:
Oproep nu ook om niet meer met cash te betalen maar wat moeten al die oma's nu met hun 5 centen?
Hoeveel onder de 80 jaar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel doden hebben we nu? Op wikipedia staat nog steeds 4, maar ik dacht dat het er 5 waren?
Nederlanders zijn stront eigenwijs. "Ja maar ik ga toch niet 2 weken binnen zitten met mijn eigen kinderen?"quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
In ieder geval langer dan een week. Dat lijkt mij een gegeven.
Verder afwachten wat voor maatregelen wij hier gaan nemen en hoe gehoorzaam wij als burgers gaan zijn.
Vanaf #150 ergens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is goed, denk ergens tussen topic #100 en #200?
Dat gebeurt toch al lang?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gooi ze ongeacht testen gewoon in quarantaine.
Contactloosquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:19 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je klauwen op die knopjes drukken.
Tuurlijk, is eveneens van de categorie dat je door een lichte valpartij sterft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk geval eentje. 78 , telt dat ook. Met ernstige medische klachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |