haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dit duurde langOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo werkt dat niet.
De lapo levert geen enkel puntje opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maak nie uitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo werkt dat niet.
De lapo levert geen enkel puntje op![]()
Was 24 sec....viel allemaal wel mee voor mobielquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo werkt dat niet.
De lapo levert geen enkel puntje op
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Was 24 sec....viel allemaal wel mee voor mobiel
Zonder wrijving geen glans![]()
Wat een druilerige kutdagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welja, mij lukt dat niet op mobielquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Was 24 sec....viel allemaal wel mee voor mobiel![]()
Neem er vaak ruim een minuut de tijd voor
Ik ben een beetje moe..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
JipEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maatje!quote:
Niet echt helaas.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ken ik nietEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als schilder kom jij niet zo goed uit de verf.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef noodgang het volgende:
[..]Hoe laat moet ik vandaag komen schilderen?
14 u, red je dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef noodgang het volgende:
[..]Hoe laat moet ik vandaag komen schilderen?
![]()
Als jij nu eens uit de schilder zou komen, kan die ook weer aan het werkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als schilder kom jij niet zo goed uit de verf.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als jij nu eens uit de schilder zou komen, kan die ook weer aan het werk
14.30 uquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja hoor! Is het dan tijd voor je middagdutje?![]()
Kleine jongen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rotterdammers die me les in hazes muziek geven.![]()
Les?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rotterdammers die me les in hazes muziek geven.![]()
En ik heb vandaag als doel, me niet druk te maken over de dingen waar ik toch geen invloed op hebquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef Jippie68 het volgende:
[ [url=https://tse1.mm.bing.net/th?id=OGC.1ecae18abc6123387b20a17d21ac2d96&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fwww.mupload.nl%2fimg%2fz3aaxpk.gif&ehk=IhNUvNzgh%2fuklh6rdPECeTliwlMyOrJrEnJpFUG0tPI%3d ]afbeelding[/url] ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met bloedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rotterdammers die me les in hazes muziek geven.
Zweet
En tranen?Zonder wrijving geen glans![]()
Daarom, coentunnel geeft wel eens problemenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar ik besta alleen in je dromen he![]()
We mogen weer naar Italië.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal toch iets moeten etenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had ik gister. De groente variant. Mwah'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb mn reisje naar Italië van volgende week toch maar afgezegd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja verstandig wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb mn reisje naar Italië van volgende week toch maar afgezegdZonder wrijving geen glans![]()
Ja, ik flikker hier wel een diepvriespizza in de oven om toch een beetje het zelfde gevoel te hebbenquote:![]()
Italiaanse vlag op je dakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, ik flikker hier wel een diepvriespizza in de oven om toch een beetje het zelfde gevoel te hebbenZonder wrijving geen glans![]()
Jr of Sr?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:59 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb niets met hazes en deze rotterdammes dusja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, dan komt het RIVM me opsluiten
Hyves.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je de perco gezien?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Bingo Corona in Fryslân kon ook niet uitblijven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Totaal niet,heel knullig allemaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee helaas gemist belangrijke info?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
afscheidswals aan de waterlijjjjjjjjjjjjjjjjjjjnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gaan we dansen aan zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Daar heb ik dus niets mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja hoor tuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totaal niet,heel knullig allemaal.Sweet but not that sweet !![]()
Gizzy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
❤️quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij post deze plaatjes ook echt onironisch he jippie![]()
![]()
Voor mij niet zo verquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Gorredijk, da's nog wel een stukkie verderop.
Sweet but not that sweet !![]()
En de zoon zit in DKV op school,daar deden ze nogal vaag over.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Gorredijk, da's nog wel een stukkie verderop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel erg boven in friesland bij de waddenzeequote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei, waar woon jij als ik vragen mag?Sweet but not that sweet !![]()
Ternaard.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heel erg boven in friesland bij de waddenzee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn moeder werkt in hetzelfde gebouwquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de zoon zit in DKV op school,daar deden ze nogal vaag over.
Sweet but not that sweet !![]()
Tjah ze willen geen paniek zaaien denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de zoon zit in DKV op school,daar deden ze nogal vaag over.![]()
Van zijn school?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in hetzelfde gebouw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah. Ik in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heel erg boven in friesland bij de waddenzee
Nah het is niet zo dat als ze daar niezen dat wij besmet kunnen raken denk ik dan maar.![]()
Mooie buurt daar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Miezerig weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan gewoon verder niks aan de hand en zo.![]()
Bron: https://www.lc.nl/friesla(...)reffen-25417274.html![]()
![]()
Ai.Dat is minder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die vragenlijsten waren altijd wel leukZonder wrijving geen glans![]()
Helleuquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zolang ze niet in haar gezicht is gekucht schijnt er niks aan de hand te zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Het regent wel hier volgens buienradar maar zal inderdaad fijne regen zijnquote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Het regent hier al de godganse dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het was ook weer een dag droog geweest, morgen wel weer droog weer en overmorgen..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Hier ook regen
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Laters.quote:
Doei doeiquote:
Jippie
KiekeboeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat doe je hier nog, je wilde 300 punten en dan zou je weggaanje zit er al 15 over
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles goed?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Kan niks doen achter, dus dtsssssquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Wat doe je hier nog, je wilde 300 punten en dan zou je weggaanje zit er al 15 over
![]()
Ja ja, het is precies zoals ik zei, je komt met een zielig smoesje aaaaaaa please 8 puntjes dan ben ik weg.
Geen van zijn woord
Geen please hoor, ik zei, ga niet eerder weg of ik moet 8 p halen. Maar meer beterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Ja ja, het is precies zoals ik zei, je komt met een moesje aaaaaaa please 8 puntjes dan ben ik weg.
Geen van zijn woordga niet in de regen staan
![]()
Ja echt he Sky. Ik had hem al door.Nu gaan we blokken tot we een ons wegenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen please hoor, ik zei, ga niet eerder weg of ik moet 8 p halen. Maar meer beterga niet in de regen staan
waarom laten jullie mrsloveable vanaf 12:20 zoveel pakken?8 minutt niks en 5 minutt niks achter haar gepost
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:56 schreef mario390 het volgende:
waarom laten jullie mrsloveable vanaf 12:20 zoveel pakken?8 minutt niks en 5 minutt niks achter haar gepost
Zie jou nooit hier zowat, ik zit vanaf 7u en heb 12 punten maarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:56 schreef mario390 het volgende:
![]()
Ik was mijn handen in onschuld, ik was er niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:56 schreef mario390 het volgende:
Ik zit hier vanaf 6 uur en heb niksquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zie jou nooit hier zowat, ik zit vanaf 7u en heb 12 punten maarvolgens mij
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld, ik was er niet.ja mickytjuh,freshfruit hebben haar geholpen! en hoe helpt me?
![]()
Gewoon ff meer posten moet hij, ik heb hem al punten gegeven gister.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld, ik was er niet.![]()
Ik heb je gisteren geholpenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:59 schreef mario390 het volgende:
[..]ja mickytjuh,freshfruit hebben haar geholpen! en hoe helpt me?
Ja maar er zijn er meer die maar even binnen komen en niet echt veel moeite doen en toch punten willen. Mario zit er over het algemeen genomen de hele nacht voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon ff meer posten moet hij, ik heb hem al punten gegeven gister.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezig! Vaak handen wassenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld, ik was er niet.![]()
![]()
Ik word vandaag ook gepest door Plym hoor,quote:
Dank u dank uquote:
Nee, jij mij!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word vandaag ook gepest door Plym hoor,![]()
![]()
NIeetus, ben er een paar uur tussen uit geweest,quote:![]()
Had mee kunnen doen he onder de vergadering, heb j e ff een klein bolkke gegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broodje eten
Dat bedoel ik, en dan nog mij pestenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIeetus, ben er een paar uur tussen uit geweest,![]()
Had mee kunnen doen he onder de vergadering, heb j e ff een klein bolkke gegeven![]()
![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ja eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dan nog mij pesten
Hoi IJs_BeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen bolke de BeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Xdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoi Ijs_konijn..uuh ik bedoel..beerZonder wrijving geen glans![]()
soort landelijke vega week waar mensen aansporen om een week lang vega te etenquote:
ik ga het wel proberen iig.![]()
Ik ben dat vega gedoe zat. Dus ik doe daar niet aan mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
soort landelijke vega week waar mensen aansporen om een week lang vega te eten
ik ga het wel proberen iig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idem.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben dat vega gedoe zat. Dus ik doe daar niet aan mee.![]()
Blij dat ik heb kunnen helpen zonder er zelf weet van te hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Piraten liedje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is vega gedoe :squote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben dat vega gedoe zat. Dus ik doe daar niet aan mee.![]()
Ik eet sowieso niet elke dag vlees, dus wat dat betreft doe ik in deze vegaweek weinig anders. Wel leuk dat er lekkere recepten enzo gedeeld worden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Die begon gisteren toch? Ik zit nog aardig op schemaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
soort landelijke vega week waar mensen aansporen om een week lang vega te eten
ik ga het wel proberen iig.![]()
bbrrr zo meteen weer naar buiten en het begint hier nu ook wat te regenen
De hele morgen nog droog geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup, gister heb ik niet echt avondgegeten en verder heel de dag dingen zonder vlees.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die begon gisteren toch? Ik zit nog aardig op schema
Vanavond pesto en morgen moet ik nog even zien![]()
NIJMEGEN - De oproep om voorlopig geen handen meer te schudden is het eerste signaal van de verantwoordelijke overheden dat er echt iets aan de hand is. De kans is groot dat er later in de week verdergaande maatregelen volgen, zoals het sluiten van scholen en doorstrepen van grote evenementen.
Dat denkt hoogleraar infectiepreventie en medisch microbioloog Andreas Voss van het Radboudumc en ziekenhuis CWZ in Nijmegen. „Handen zijn een primaire bron om het coronavirus door te geven. Het is daarom een goed teken om de bevolking ervan bewust te maken dat ze belangrijke risicomomenten moeten vermijden. Niet voor niets hebben veel ziekenhuizen en doktersposten al eerder besloten dat ze geen handen meer geven”, aldus Voss.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik ook idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:17 schreef noodgang het volgende:
Maar ook onbewust, want eet sowieso amper vlees
Ik hou niet van het niet mogen en verhalen met een verwijtende ondertoon.
Werkt bij mij averechts.![]()
Ja en als je van dichtbij meemaakt hoe het er aan toe gaat moet ik hartelijk lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:20 schreef noodgang het volgende:
Dit gaat nog wel een paar weken door met maatregelen
Daar gaat mijn congres volgende weekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:20 schreef Dotteke het volgende:
NIJMEGEN - De oproep om voorlopig geen handen meer te schudden is het eerste signaal van de verantwoordelijke overheden dat er echt iets aan de hand is. De kans is groot dat er later in de week verdergaande maatregelen volgen, zoals het sluiten van scholen en doorstrepen van grote evenementen.
Dat denkt hoogleraar infectiepreventie en medisch microbioloog Andreas Voss van het Radboudumc en ziekenhuis CWZ in Nijmegen. „Handen zijn een primaire bron om het coronavirus door te geven. Het is daarom een goed teken om de bevolking ervan bewust te maken dat ze belangrijke risicomomenten moeten vermijden. Niet voor niets hebben veel ziekenhuizen en doktersposten al eerder besloten dat ze geen handen meer geven”, aldus Voss.![]()
Zo lang genoeg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LalalaOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Van mij?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vaak zijn dat soort gevoelens ook wel zelf aangepraat.![]()
Niet specifiek.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Eensquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gaat vast wel door, alleen mensen die verkouden zijn zullen wel thuis meten blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn congres volgende week
Had ok vergadering van de woonbond, kreeg al een mail als ik verkouden was om niet te komen.
Nou een geluk, was toch al niet vanplan te gaan
Beide kanten denk ik wel.quote:
Je word er mee overladen tegenwoordig.
Ik heb wel veel respect voor mensen die het kunnen volhouden en dat ze ergens voor staan, maar een aantal drijft er wat teveel in door.![]()
Kaascousequote:
Hey Gizquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beide kanten denk ik wel.
Je word er mee overladen tegenwoordig.
Ik heb wel veel respect voor mensen die het kunnen volhouden en dat ze ergens voor staan, maar een aantal drijft er wat teveel in door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je weer ff verdwaald?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om je hier te zienDank jullie.quote:![]()
![]()
Nu ben je lang genoeg geweest hoor, je snoept de punten van Plym op en dat kan niet
O ja en van Sky natuurlijk
Ik klik niet eens op al die dingen die hier voorbij komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan z'n eigen chick die weglooptquote:rare kerel man
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Nu ben je lang genoeg geweest hoor, je snoept de punten van Plym op en dat kan niet![]()
![]()
Rap goden
quote:
Ik klik op de meeste, zoveel muziek(achtigs) wat ik niet ken. Ik ga van de week ook Anime kijken door Sky.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik klik niet eens op al die dingen die hier voorbij komen![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej ik moest niezen.
Mondkapjes voor allemaal.![]()
![]()
![]()
Gisteren ook een keer geniestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej ik moest niezen.
Mondkapjes voor allemaal.![]()
Nee, al die zoveel reclames die dan ook voorbij komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik klik op de meeste, zoveel muziek(achtigs) wat ik niet ken. Ik ga van de week ook Anime kijken door Sky.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezondheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej ik moest niezen.
Mondkapjes voor allemaal.
We mogen nu ook niet meer begroeten met een kus op de wang, alsof je dat doet als je geen handen mag schudden![]()
![]()
Maar je mag wel elkaars voeten kussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:41 schreef Jippie68 het volgende:
We mogen nu ook niet meer begroeten met een kus op de wang, alsof je dat doet als je geen handen mag schudden![]()
![]()
Wim Lex was ook nog vrolijk aan het handjeschudden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die zal ook even helpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex was ook nog vrolijk aan het handjeschudden.![]()
![]()
Echt ik vind het zo lachertje allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar je mag wel elkaars voeten kussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het erg voor de mensen en familie die eraan overlijden, maar dat gebeurd ook met gewone griep heel veel per jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ik vind het zo lachertje allemaal![]()
Ze proberen het 'luchtig' te houden terwijl ze doen of de builenpest rondwaardt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ik vind het zo lachertje allemaal![]()
Dat is waar, maar ik maak nu van dichtbij mee hoe er met omgegaan wordt en echt ik heb er geen woorden voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor de mensen en familie die eraan overlijden, maar dat gebeurd ook met gewone griep heel veel per jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ken je iemand die het virus heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik maak nu van dichtbij mee hoe er met omgegaan wordt en echt ik heb er geen woorden voor.![]()
In ziekenhuizen wordt lang niet altijd netjes gewerkt, ik kan daar niet bij met mijn pet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik maak nu van dichtbij mee hoe er met omgegaan wordt en echt ik heb er geen woorden voor.![]()
Vergeef me 🌷quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is nog niet zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ken je iemand die het virus heeft?
Ze zijn het aan het uitzoeken
Ligt wel in het ziekenhuis maar bezoek loopt in en uit
OOk verplegend personeel niet beschermd met mondkapje.
Symptomen waren, zware hoest, hele hoge koorts. Banauwd, ligt aan de zuurstof.Maar zo zeggen ze is geen symptoom van corona
Uitgesloten is nu dat het een ''gewone' griep is.
Nu gaan ze corona testen en hebben ze in een keer mondkapjes voor. Vader en moeder mogen nu nog i en uit lopen. Maar blijkt dat het corona is mogen ze niet meer bij hun kind komen
Kind is afgelopen weekend drie keer naar de HA Post moeten komen en een keer naar de praktijk van de HA
Dus zeg het maaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand weet of hij wel of niet besmet is, dat merk je pas als je ziek wordt
Heftig hoe oud is hij/zijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker
Ze zijn het aan het uitzoeken
Ligt wel in het ziekenhuis maar bezoek loopt in en uit
OOk verplegend personeel niet beschermd met mondkapje.
Symptomen waren, zware hoest, hele hoge koorts. Banauwd, ligt aan de zuurstof.Maar zo zeggen ze is geen symptoom van corona
Uitgesloten is nu dat het een ''gewone' griep is.
Nu gaan ze corona testen en hebben ze in een keer mondkapjes voor. Vader en moeder mogen nu nog i en uit lopen. Maar blijkt dat het corona is mogen ze niet meer bij hun kind komen
Kind is afgelopen weekend drie keer naar de HA Post moeten komen en een keer naar de praktijk van de HA
Dus zeg het maa![]()
Bijna 4quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ook niet. Het gekke is nu mag het wel, maar als de uitslag binnen is en het blijkt zo mag het ineens niet meer. Dat is toch raar. Ik vind dat een lachterjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat je als ouders zijnde niet eens naar je kind toe mag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als er dan al een vermoeden is dan zijn ze er nu al wel heel laat mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het gekke is nu mag het wel, maar als de uitslag binnen is en het blijkt zo mag het ineens niet meer. Dat is toch raar. Ik vind dat een lachterje![]()
Wat zijn hornchen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das al veel he hier 4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die plaatjes.quote:
Elleboogjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus jij eet pasta met pasta?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef mario390 het volgende:
zo zien hörnchen aus zort nudel
[ afbeelding ]![]()
Schiet mij maar lek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is macaroni. En macaroni is pastaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef mario390 het volgende:
zo zien hörnchen aus zort nudel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |