En dan z'n eigen chick die weglooptquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Nu ben je lang genoeg geweest hoor, je snoept de punten van Plym op en dat kan niet
quote:
Ik klik op de meeste, zoveel muziek(achtigs) wat ik niet ken. Ik ga van de week ook Anime kijken door Sky.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik klik niet eens op al die dingen die hier voorbij komen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej ik moest niezen.
Mondkapjes voor allemaal.![]()
Gisteren ook een keer geniestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej ik moest niezen.
Nee, al die zoveel reclames die dan ook voorbij komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik klik op de meeste, zoveel muziek(achtigs) wat ik niet ken. Ik ga van de week ook Anime kijken door Sky.
Gezondheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej ik moest niezen.
Maar je mag wel elkaars voeten kussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:41 schreef Jippie68 het volgende:
We mogen nu ook niet meer begroeten met een kus op de wang, alsof je dat doet als je geen handen mag schudden
Ja die zal ook even helpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex was ook nog vrolijk aan het handjeschudden.
Echt ik vind het zo lachertje allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar je mag wel elkaars voeten kussen.
Ik vind het erg voor de mensen en familie die eraan overlijden, maar dat gebeurd ook met gewone griep heel veel per jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ik vind het zo lachertje allemaal
Ze proberen het 'luchtig' te houden terwijl ze doen of de builenpest rondwaardt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ik vind het zo lachertje allemaal
Dat is waar, maar ik maak nu van dichtbij mee hoe er met omgegaan wordt en echt ik heb er geen woorden voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor de mensen en familie die eraan overlijden, maar dat gebeurd ook met gewone griep heel veel per jaar.
Ken je iemand die het virus heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik maak nu van dichtbij mee hoe er met omgegaan wordt en echt ik heb er geen woorden voor.
In ziekenhuizen wordt lang niet altijd netjes gewerkt, ik kan daar niet bij met mijn pet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik maak nu van dichtbij mee hoe er met omgegaan wordt en echt ik heb er geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |