Dat is nog niet zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ken je iemand die het virus heeft?

Heftig hoe oud is hij/zijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker
Ze zijn het aan het uitzoeken
Ligt wel in het ziekenhuis maar bezoek loopt in en uit
OOk verplegend personeel niet beschermd met mondkapje.
Symptomen waren, zware hoest, hele hoge koorts. Banauwd, ligt aan de zuurstof.Maar zo zeggen ze is geen symptoom van corona
Uitgesloten is nu dat het een ''gewone' griep is.
Nu gaan ze corona testen en hebben ze in een keer mondkapjes voor. Vader en moeder mogen nu nog i en uit lopen. Maar blijkt dat het corona is mogen ze niet meer bij hun kind komen
Kind is afgelopen weekend drie keer naar de HA Post moeten komen en een keer naar de praktijk van de HA
Dus zeg het maa

Bijna 4quote:

Nee, ik ook niet. Het gekke is nu mag het wel, maar als de uitslag binnen is en het blijkt zo mag het ineens niet meer. Dat is toch raar. Ik vind dat een lachterjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat je als ouders zijnde niet eens naar je kind toe mag.

Ja als er dan al een vermoeden is dan zijn ze er nu al wel heel laat mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het gekke is nu mag het wel, maar als de uitslag binnen is en het blijkt zo mag het ineens niet meer. Dat is toch raar. Ik vind dat een lachterje

Wat zijn hornchen dan?quote:

Die plaatjes.quote:

Dus jij eet pasta met pasta?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef mario390 het volgende:
zo zien hörnchen aus zort nudel
[ afbeelding ]

Dat is macaroni. En macaroni is pastaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef mario390 het volgende:
zo zien hörnchen aus zort nudel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |