nopequote:
Xdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoi Ijs_konijn..uuh ik bedoel..beer
soort landelijke vega week waar mensen aansporen om een week lang vega te etenquote:
Ik ben dat vega gedoe zat. Dus ik doe daar niet aan mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
soort landelijke vega week waar mensen aansporen om een week lang vega te eten
ik ga het wel proberen iig.
Idem.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben dat vega gedoe zat. Dus ik doe daar niet aan mee.
Piraten liedje.quote:
Wat is vega gedoe :squote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben dat vega gedoe zat. Dus ik doe daar niet aan mee.
Die begon gisteren toch? Ik zit nog aardig op schemaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
soort landelijke vega week waar mensen aansporen om een week lang vega te eten
ik ga het wel proberen iig.
Jup, gister heb ik niet echt avondgegeten en verder heel de dag dingen zonder vlees.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die begon gisteren toch? Ik zit nog aardig op schema
Dat heb ik ook idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:17 schreef noodgang het volgende:
Maar ook onbewust, want eet sowieso amper vlees
Ja en als je van dichtbij meemaakt hoe het er aan toe gaat moet ik hartelijk lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:20 schreef noodgang het volgende:
Dit gaat nog wel een paar weken door met maatregelen
Daar gaat mijn congres volgende weekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:20 schreef Dotteke het volgende:
NIJMEGEN - De oproep om voorlopig geen handen meer te schudden is het eerste signaal van de verantwoordelijke overheden dat er echt iets aan de hand is. De kans is groot dat er later in de week verdergaande maatregelen volgen, zoals het sluiten van scholen en doorstrepen van grote evenementen.
Dat denkt hoogleraar infectiepreventie en medisch microbioloog Andreas Voss van het Radboudumc en ziekenhuis CWZ in Nijmegen. „Handen zijn een primaire bron om het coronavirus door te geven. Het is daarom een goed teken om de bevolking ervan bewust te maken dat ze belangrijke risicomomenten moeten vermijden. Niet voor niets hebben veel ziekenhuizen en doktersposten al eerder besloten dat ze geen handen meer geven”, aldus Voss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |