quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. En voorlopig even geen handenschuddden:
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 09-03-2020 20:01:56 ]![]()
Morgen gezellig de trein in naar Den Haag.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rutte krijgt lastige vragenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef vuurbrood het volgende:
Nog 1 laatste vraag mag ik mijn vrouw nog neuken![]()
Nuchterheid, gedoe, dingen die nodig zijn.
Bedankt Hans MarkUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
ik ga is even flink niezen op utrecht centraal"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Lekker handen schudden![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
_!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
Serieus probleem en de oplossing is geen handen schudden."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Alleen reverse cowgirl zodat je vrouw niet in je gezicht kan hoesten.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
![]()
! ! ! ! ! !! ! ! FLOPSHOW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
geen handen schudden betekent dat elke andere vorm van fysiek contact ook verboden wordt?
Geen babies volgend jaar denk ik![]()
HAHA DOET IE ZELF HANDEN SCHUDDEN LUL DE BEHANGER"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Jezus christus we gaan allemaal doodOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik lig hier platIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
serieus dat was echt grappig"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Dit is episch.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Geniaal! Geen handen schudden, schudt hand.[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin![]()
Als je evenementen gaat aflasten, moet je t ov ook stilleggen. Daar zitten mensen ook massaal dicht bij elkaar.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende: Honderden, duizenden mensen op één locatie geen probleem. Handen geven wel! Ik begrijp het niet
![]()
Gaat nergens over die fopmaatregel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Alles is gericht op reactie. Trage reacties. We gaan allemaal dood en het is de schuld van Rutte. Dat mag wel op feesboek.![]()
Mooi dit. Het was toch gewoon een prima persconferentie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Heel dit topic als een stel angsthazen tekeer. Ruttegod lacht jullie uit.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Geldt alleen voor brabantquote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef franske19 het volgende:
Geniaal! Geen handen schudden, schudt hand.![]()
![]()
Wat een vertoning, man man man.
Als je iets wilt indammen, zul je álle mogelijke maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat het uitbreidt.
Niet dit halfslachtige gedoe.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
@tong80quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga in ieder geval schaterlachend dood♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Rutte zelf ookquote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef JanCees het volgende:
Rutte kan lekker de tering krijgen
ik blijf handen schuddenInstead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
@3rr0rquote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef zipcon het volgende:
Als nou iemand van dat einde een gifje maakt
@De_Kraam
@Zipportal![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga in ieder geval schaterlachend doodIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Uh, wat wilde je daar doen?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mogen we in COR nog een parodie topic openen?
@:lonaa
@:trein2000
@:tjacka
@:onlogischSterkheidsbaas van alles.![]()
Lijkt verdacht veel op de strategie die ik vermoedde:
- beperkt het aantal besmettingen zodat de ziekenhuizen het aantal patienten aankunnen
- doe niet meer dan dat, omdat men zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen wil die (de ziekte doormaken en daarna) immuun zijn.are we infinite or am I alone![]()
Bevolking inderdaad laten wennen aan het idee dat het geleidelijk steeds meer impact heeft.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ze gaan dus gewoon elke dag iets toevoegen aan de maatregelen. Nu ineens alles dichtgooien zou voor paniek zorgen. Dit is zo doorzichtig.![]()
Man man man..."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Hand schudden toen het afgelopen was.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Shit gemist.
Wat deed ons grote voorbeeld?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Italie +1.797 cases, wth?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Echt waar wie verzint dit allemaal."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Nee hier mag niet gelachen wordenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:onlogisch![]()
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:35:08Trendsettende hesjes https://t.co/iAuP3riqYT reageer retweet
![]()
Aldus iemand die FvD stemt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rutte is de grootste faalhaas van Nederland.![]()
Als we dan zo'n nuchter land zijn, moeten we met zijn allen maar nuchter zijn en lekker thuis op de bank hangen. Met bier, dat dan weer wel.![]()
Prima verhaal van Rutte, ze gaan vrijwel dagelijks bekijken of er weer andere maatregelen nodig zijn maar vooralsnog geen redenen voor totale paniek
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Paniek fasequote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar weet iemand welke fasen er nog meer zijn/volgen op de indamfase?
Fase des doods
Zombie fase![]()
En dan vergeet je mij?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:onlogisch
Wat denk je nu dat mijn antwoord gaat zijn?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die hoofd RIVM praat veel met expers en dokters en kans is groot dat er 1 besmet van isquote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Nouja, als er twee mensen de handen kunnen schudden zijn het die twee wel gok ik zo.![]()
Of het valt allemaal wel mee.. waarom willen jullie slecht nieuws horenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Bevolking inderdaad laten wennen aan het idee dat het geleidelijk steeds meer impact heeft.![]()
Maar die actie van Rutte op het einde toont dus weer aan dat het een maatregel is van niks. Niemand denkt er aan.![]()
Ja, waarom zou je ook iets anders doen dan landen waar de pleuris wel uit is gebroken.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
Prima verhaal van Rutte, ze gaan vrijwel dagelijks bekijken of er weer andere maatregelen nodig zijn maar vooralsnog geen redenen voor totale paniek![]()
Jaap van Dissel van het RIVM legt uit wanneer mensen in Noord-Brabant thuis moeten blijven: acute luchtwegklachten. "Gaat dat thuis uitzieken, je hoeft niet direct naar de huisdokter"
Jaapie is verantwoordelijk als iemand sterft doordat die niet even voor check naar dokter is gegaan.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Eerst nog ff die doekoe pakken en dan vanaf volgende week in paniek modus gaanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
Prima verhaal van Rutte, ze gaan vrijwel dagelijks bekijken of er weer andere maatregelen nodig zijn maar vooralsnog geen redenen voor totale paniek
We gaan Italië achteraan![]()
![]()
Ik vergeet steeds hoe je jouw username moet spellen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan vergeet je mij?
Wat denk je nu dat mijn antwoord gaat zijn?![]()
![]()
Voor de video van het handen schudden:twitter:danielbackx twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:41:35Premier #rutte na de persconferentie over #corona virus waarin hij Nederlanders oproept geen handen meer te schudden https://t.co/AVhiWvnilo reageer retweet
![]()
Ik ben blij dat ze niet met radicale maatregelen komen maar inderdaad met regionaal maatwerk.
Ben geen fan van Rutte maar hij pakt dit beter aan dan Bruins met zijn gestotter.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Maar even serieus: Rutte reageert op basis van het advies van onze Jaap.
Jaap heeft nog weinig keren de waarheid verteld.
Kunnen we het Rutte dan kwalijk nemen?![]()
Gewoon @modpaprika.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe je jouw username moet spellen.![]()
En het glas?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef MakkieR het volgende:
Dit is een typisch gevalletje van de glas is half volsig verwijderd door FA![]()
Ik verstond uitgriepenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef RipCity het volgende:
Jaap van Dissel van het RIVM legt uit wanneer mensen in Noord-Brabant thuis moeten blijven: acute luchtwegklachten. "Gaat dat thuis uitzieken, je hoeft niet direct naar de huisdokter"
Jaapie is verantwoordelijk als iemand sterft doordat die niet even voor check naar dokter is gegaan.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Nogmaals, Italie is een apenland. Hier komt dat wel goedquote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eerst nog ff die doekoe pakken en dan vanaf volgende week in paniek modus gaan
We gaan Italië achteraan
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat moet Jaap eigenlijk doe na het corona virus ? nu staat hij nog iedere dag in de spotlights"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
GODquote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
De nieuwe Zipportal gif is uit!!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Sorry als dit al gepost is, maar dit is toch wel bizar om te lezen.quote:De Italiaanse acteur Luca Franzese (43), bekend van de maffiaserie Gomorra, deelt op Facebook een wanhopige oproep. Hij laat weten dat zijn zus een dag eerder in bed is overleden, maar er niemand is die hem komt helpen. „Italië laat ons in de steek.”
„Mijn dode zus ligt hier bij mij. Niemand helpt ons”, vertelt hij wanhopig in een emotionele video bij het bed van zijn zus waar zij zaterdag plots is overleden aan de gevolgen van corona.
Teresa (47) zou zaterdagmiddag last hebben gekregen van griepachtige symptomen, maar het werd al snel erger. „Mijn zus voelde zich gistermiddag slecht en verloor haar bewustzijn. Ik begon met een hartmassage en belde de hulpdiensten”, legt hij uit. Deze zouden het volgens diverse media een te groot risico hebben gevonden om langs te komen, waarna de vrouw kwam te overlijden.
Gegijzeld in huis
Luca zegt gesmeekt te hebben om hulp, maar tevergeefs. „Ze lieten ons aan ons lot over. Mijn zus ligt hier in bed en we zijn gegijzeld in huis. Ik wil gewoon weten wat ik moet doen en wie er voor ons kan zorgen.”
Hij legt uit dat de begrafenisondernemer geen actie wilde ondernemen voordat zijn zus was getest met gevolg dat de acteur nog tijden alleen was met het lichaam van zijn overleden zus. Pas uren later kwamen hulpverleners met een test.
Quarantaine
Uit een tweede video van de acteur blijkt dat zijn zus inderdaad besmet was met corona. Zelf vreest hij nu ook voor de ziekte gezien hij zijn zus nog heeft proberen te redden middels mond-op-mondbeademing. Toch wordt de man nog niet getest. De Italiaan heeft dus besloten uit voorzorg een mondkapje te dragen en heeft zichzelf in quarantaine geplaatst. Ook de rest van de familie en drie hulpverleners zitten in quarantaine.
Het is nog onbekend wanneer zijn zus begraven kan worden. Er zouden geen duidelijke regels zijn voor het begraven van slachtoffers van het virus die niet in een ziekenhuis zijn gestorven. „Ik kan hierdoor mijn lieve zus niet het nodige respect geven dat ze eigenlijk verdient”, besluit Luca.![]()
Ik lees tussen de regels iets anders. Ze gaan gewoon elke dag een persconferentie doen waarin ze langzaam steeds verder gaande maatregelen gaan aankondigen, puur om nu geen paniek te veroorzaken.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
Prima verhaal van Rutte, ze gaan vrijwel dagelijks bekijken of er weer andere maatregelen nodig zijn maar vooralsnog geen redenen voor totale paniek![]()
Het is eigenlijk de naam van de kat. Dus het is je vergeven.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe je jouw username moet spellen.![]()
Ja. Open gerust een centraal parodie-topic.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Regionaal aanpak? Evenementen gaan gewoon door en iedereen in Brabant kan nog lekker vrij de provincie in en uitreizen kaulo harde faal ditquote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef Felixa het volgende:
Ik ben blij dat ze niet met radicale maatregelen komen maar inderdaad met regionaal maatwerk.
Ben geen fan van Rutte maar hij pakt dit beter aan dan Bruins met zijn gestotter.![]()
![]()
Wat is een exper? Ik ken wel een au pair.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hoofd RIVM praat veel met expers en dokters en kans is groot dat er 1 besmet van is![]()
Maar wat is er in godsnaam toch allemaal gebeurd in Italie.
Hoe kan je nu op één dag, vandaag, 1.797 cases bij hebben?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Veel testen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar wat is er in godsnaam toch allemaal gebeurd in Italie.
Hoe kan je nu op één dag, vandaag, 1.797 cases bij hebben?![]()
Anyways, begrijpelijke taal maar vooral heel erg naïef en totaal niet afdoende voor wat ons staat te wachten..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Elke dag worden de maatregelen uitgebreid hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyways, begrijpelijke taal maar vooral heel erg naïef en totaal niet afdoende voor wat ons staat te wachten..2000 light years from home![]()
Dan gaat hij weer uit het raam kijken daar schijnen ze bij het RIVM nog al goed in te zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef TLC het volgende:
Wat moet Jaap eigenlijk doe na het corona virus ? nu staat hij nog iedere dag in de spotlights![]()
![]()
GREETtwitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:45:09Rutte: geen handen schudden!#sukkel https://t.co/FxpzJRywiX reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Geen handen meer schudden!!quote:Het virus kan alleen worden ingedamd
als alle 17 miljoen Nederlanders de
adviezen opvolgen,zei Rutte.Na afloop
van de persconferentie gaf hij RIVM-
directeur Van Dissel een hand,tot grote
hilariteit van alle aanwezigen.![]()
Haten op Jaapquote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef kilon het volgende:
Maar even serieus: Rutte reageert op basis van het advies van onze Jaap.
Jaap heeft nog weinig keren de waarheid verteld.
Kunnen we het Rutte dan kwalijk nemen?
Doet het gewoon prima, jankneus![]()
In NL en BE zijn wel mensen genezen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef einzeinz het volgende:
Hoe komt het dat er in NL en B niemand genezen verklaard is?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Je volgt het nieuws lekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef einzeinz het volgende:
Hoe komt het dat er in NL en B niemand genezen verklaard is?sig verwijderd door FA![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik gooi er een whiskytje in jongens.
Helpt dat tegen Corona?Alles van meer dan 50% helpt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik gooi er een whiskytje in jongens.
Helpt dat tegen Corona?![]()
Jezus, Italie is fantastisch bezig.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Sorry als dit al gepost is, maar dit is toch wel bizar om te lezen.
[..]
Hun economie trekt op niets, ze leven op de rug van toetisten en nu besmetten ze nog eens heel Europa en de wereld. Jeetje jeetje. We zullen nog maar eens, geld pompen in dit leuke land.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Het duurt 2/3 week geloof ik, het is pas in NLquote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef einzeinz het volgende:
Hoe komt het dat er in NL en B niemand genezen verklaard is?![]()
Yeah right, dat bleek niet de kloppen en werd tegenbewezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:AT5 twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:49:00Rutte: stop met handen schudden in strijd tegen coronavirus https://t.co/mchtlA50SZ https://t.co/jE0AinNjWy reageer retweet
![]()
![]()
Okay dus van niks gaat een gezonde vrouw van 47 in een halve dag naar dood?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nee is gewoon een griepje.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haten op Jaap
Doet het gewoon prima, jankneusInderdaad, dit doen ze gewoon prima, steeds de maatregelen nemen die nodig zijn, niet meer en niet minder.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn verschillende Nederlandse besmettingsgevallen inmiddels genezen verklaard. Waaronder een meisje van 5 uit Alphen a/d Rijnquote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef einzeinz het volgende:
Hoe komt het dat er in NL en B niemand genezen verklaard is?
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Volgens Rutte en die ouwe ernaast is Nederland wereldwijd een autoriteit qua expertise op dit gebied, maar op Fok! weet men het nóg beter
GenohotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In de USA en Italië ligt de mortaliteit hoger dan het gemiddelde. In Italië is het zelfs 5%.
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?Cindy De Vuyst![]()
ZZp'er die bang is voor inkomstenverlies gespotquote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Inderdaad, dit doen ze gewoon prima, steeds de maatregelen nemen die nodig zijn, niet meer en niet minder.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat weet jij dan verder van de medische achtergrond van die vrouw?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay dus van niks gaat een gezonde vrouw van 47 in een halve dag naar dood?
Nee is gewoon een griepje.![]()
Je kunt dus op je klompen aanvoelen dat er uiteindelijk vroeg of laat grote maatregelen genomen gaan worden, die, als ze véél eerder waren genomen, de verspreiding kleiner hadden gehouden...Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Behalve dan dat dit reageren blijft. En je moet naar proactief handelen toe om het te kunnen beperken.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Inderdaad, dit doen ze gewoon prima, steeds de maatregelen nemen die nodig zijn, niet meer en niet minder.
![]()
Neen, leven en wonen oudere mensen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
In de USA en Italië ligt de mortaliteit hoger dan het gemiddelde. In Italië is het zelfs 5%.
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ze overleed kerngezondquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Minimunt het volgende:
Is trouwens meer bekend over de identiteit van de 4e dode? Was hij/zij gezond, jong of oud?![]()
Kan deze in de OP?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@capricia![]()
Ik denk omdat er mensen hier 80+ worden en chinezen net de 50 aantikken met hun zwarte longenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?![]()
In de USA ging het rond in een verpleeghuis begreep ik. In Italië geen idee wat er aan de hand is. Misschien relatief veel ouderen?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?![]()
Had epilepsie dacht ikquote:Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij dan verder van de medische achtergrond van die vrouw?![]()
Collectieve hoestschaamte
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Van de Telegraaf. Filmpjes:quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/100002633771306/videos/2835498279881270/
https://www.facebook.com/100002633771306/videos/2836001859830912/![]()
Crisisbeheersing is toch ook een expertise die noodzakelijk is voor de juiste aanpak?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
Volgens Rutte en die ouwe ernaast is Nederland wereldwijd een autoriteit qua expertise op dit gebied, maar op Fok! weet men het nóg beter
Genohot![]()
Ik mis onze schele Noord-Korea expertquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
Genohot![]()
Fucked up g.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van de Telegraaf. Filmpjes:
Ja, dat magquote:Op maandag 9 maart 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mogen we nog wel neuken met de buurvrouw bijvoorbeeld?
Maar geen handen schuddenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Als je niet in Brabant woont wel. Je mag alleen haar hand niet meer schudden, maar wel haar voet kussen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mogen we nog wel neuken met de buurvrouw bijvoorbeeld?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
wel handjes boven de dekensquote:Op maandag 9 maart 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mogen we nog wel neuken met de buurvrouw bijvoorbeeld?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nee dat betekent dat ze alleen flink zieken testen en niet de mensen zonder klachten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
toch jammer ditquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef Zipportal het volgende:
Ook geen honten en vleermuizenstront eten."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hoe kon die vrouw binnen een dag van gezond naar ziek naar dood gaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van de Telegraaf. Filmpjes:
Ze at geen groentenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kon die vrouw binnen een dag van gezond naar ziek naar dood gaan?![]()
![]()
Wij eten ook veel pasta en Pizza.. Komt het toch een stukje meer dichterbij.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?
Bratwursten schijnt beter te zijn.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die autoriteit durft te beweren dat het testen zonder symptomen geen zin heeft om direct daarna mede te delen dat de patiënten die in aanraking zijn gekomen met arts x (gisteren positief getest) uit Breda niet ziek zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
Genohot
![]()
Edit: ik ga solliciteren bij het RIVM. Mijn motivatiebrief: niks aan de hand, GEEN PANIEK!!!!!!!!!![]()
Italie mocht websen dat ze een RIVM zoals de onze hebben.
Patient 0 niet eens kunnen vinden. En dan denken mensen dat we daar nog achterna aangaan zonder gegronde redenen.
Grappenmakers.![]()
België 1. In NL 0quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
In NL en BE zijn wel mensen genezen.Cindy De Vuyst![]()
Misschien een domme vraag, maar vanaf wanneer hebben we het over een pandemie?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ondertussen worden in Madrid alle kinderdagverblijven, scholen en universiteiten gesloten.twitter:elmundoes twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:56:49#ÚltimaHora 🔴 La Comunidad de Madrid cierra guarderías, colegios y Universidades https://t.co/sAkCFF5mYE reageer retweet
![]()
Educatieve voorsprong voor onze kinderenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Ondertussen worden in Madrid alle kinderdagverblijven, scholen en universiteiten gesloten.twitter:elmundoes twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:56:49#ÚltimaHora 🔴 La Comunidad de Madrid cierra guarderías, colegios y Universidades https://t.co/sAkCFF5mYE reageer retweet
![]()
![]()
Van zodra ze bij de WHO hun koffie op hebben want dan beginnen ze weer te werken!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vanaf wanneer hebben we het over een pandemie?Cindy De Vuyst![]()
Even van een vriend (die is Italiaans)quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kon die vrouw binnen een dag van gezond naar ziek naar dood gaan?quote:Vriend
* btw i'm reading some updates from the post you asked yesterday
clarifications we got:
1) the woman was already gravely ill of epylepsia (spelling?), died of complications pretty quickly
2) the guy overdramatized a lot, but it is true that noone is giving instructions on what to do in the southern part of italy
3) unfortunatey more of that family (i read of 2 brothers) got infected by her as well
15:53
Ik
* Oh damn, thanks for the info W**** 😞. But since when is epilepsia a grave illness?
Vriend
* idk, suppose the woman had a grave case of it
Ik
* Yea I guess, or maybe this flu caused a bad attack and she couldnt snap out of it, dont think we'll know 😞 still sad since she was relatively young
Vriend
*heh, i think the issue is just that it's in naples
situation is pretty shit down there
south italy is totally unprepared for this
north we have economic damage but overally we'll recover as systems work
but it'll spread like plague in south
nobody'll care of respecting the security measures~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Uiteraard moet je naar het RIVM luisteren Jimmyquote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
feiten mogen niet benoemd worden? dan moet je naar t RIVM luisteren.![]()
Dat verheel met die 2 strains is niet zo erg als het leek. Ja, er kunnen best 2 strains zijn, nee, dat hoeft niet te betekenen dat er "ergere" variant is.
https://www.sciencemediac(...)e-novel-coronavirus/![]()
Done.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik schat dat er de laatste week in 20 landen of meer gevallen waren die uit Italië kwamen. Gezien de incubatietijd hebben die het 1 tot 2 weken eerder opgelopen, dus moeten er toen al heel wat gevallen in Italië geweest zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?
Ik gok dat ze de meeste nog niet ontdekt hebben, of dat die reeds genezen zijn, zodat ze vooral de zware gevallen vinden.are we infinite or am I alone![]()
Of dat er veel te weinig getest wordt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
In Zuid Korea, waar zelfs etelage-poppen getest worden, is het mortaliteitscijfer maar 0,6 itt de veel genoemde 2 tot 3%![]()
Hoevaak ga je dit nu nog posten?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
It is just a flue voorlopig ff geen handen meer schudden #allesvoordemedia
[ afbeelding ]![]()
In het begin doe je nog contactonderzoek, na een paar weken test je de stroom aan mensen die binnen worden gebracht met een ambulance. Je testcriteria verandert gedurende het proces.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik schat dat er de laatste week in 20 landen of meer gevallen waren die uit Italië kwamen. Gezien de incubatietijd hebben die het 1 tot 2 weken eerder opgelopen, dus moeten er toen al heel wat gevallen in Italië geweest zijn.
Ik gok dat ze de meeste nog niet ontdekt hebben, of dat die reeds genezen zijn, zodat ze vooral de zware gevallen vinden.![]()
Flue?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik geef haar meestal een 50jequote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
net mijn vrouw een hand gegeven
#ongehoorzaam![]()
Heftigquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam![]()
![]()
High five maatquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam![]()
wtf is dit danquote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat ligt eraan of het binnen 1 minuut blijftquote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel wisselgeld krijg je dan nog?![]()
Living on the edge...!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam![]()
Waarom heb jij Italiaanse vrienden? Racist.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef joyvke het volgende:
[..]
Even van een vriend (die is Italiaans)
[..]![]()
Dat ziet er niet zo gezellig uit.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Geen handen meer schudden en dat is alles wat eruit is gekomen?
Wat een vent.. Ze hadden eerder naar Baudet moeten luisteren, maar die werd eerder keihard uitgelachen..![]()
Fixed.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de mediaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Geen handen meer schudden en dat is alles wat eruit is gekomen?
Wat een vent.. Ze hadden eerder naar Baudet moeten luisteren, maar die werd eerder keihard uitgelachen..![]()
Ik had die domme doos bijna een klap op haar bek gegeven![]()
![]()
Kan dit niet in een spoiler, ik krijg hier zwaar de kriebels vanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:07 schreef vuurbrood het volgende:
FF een kijkje op de IC van een willekeurige ziekenhuis in Noord-Italië #allesvoordemedia
[ afbeelding ]![]()
Werkquote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
![]()
Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
Ik had die domme doos bijna een klap op haar bek gegevenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dat zijn de ergste.. 🤮quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja, maar ze lijken wel veel te testen, 53.000 personen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef _I het volgende:
[..]
In het begin doe je nog contactonderzoek, na een paar weken test je de stroom aan mensen die binnen worden gebracht met een ambulance. Je testcriteria verandert gedurende het proces.are we infinite or am I alone![]()
Iemand enig idee of de annuleringsverzekeringen al zijn aangepast?
En wat als je nu voor de zomer boekt?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ja, volgens de theorie kan het dus alleen als we het met z'n 17 miljoenen doen. Dit soort mensen verzieken het dan weer.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.![]()
De eckte boeken nu voor spotprijsjesquote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En wat als je nu voor de zomer boekt?![]()
Aangepast als in wat? Van wat ik begrijp kan je nog niet eens je vakantie in noord Italië annuleren voor straks in de meivakantiequote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En wat als je nu voor de zomer boekt?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Rutte zei "even de hand schudden ja" net voordat ie de hand gaf op een toon alsof het afgesproken werk was![]()
In totaal, neem ik aan? Zolang je een paar dagen achter de feiten aanloopt, wat altijd zo is met een incubatietijd van zo'n dag of 5, kan je er heel weinig van zeggen. Zeker als de verdubbelingstijd korter is dan 4 dagen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, maar ze lijken wel veel te testen, 53.000 personen.![]()
Wat als je geweigerd wordt omdat je uit NL komtquote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En wat als je nu voor de zomer boekt?![]()
Zag gisteren een filmpje voorbijkomen van iemand op wintersport in Italiequote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De eckte boeken nu voor spotprijsjes
Volledig lege pisteszoveel genot
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat corona geen reden meer is voor annulering omdat je het nu kan weten dat je het oploopt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:17 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Aangepast als in wat? Van wat ik begrijp kan je nog niet eens je vakantie in noord Italië annuleren voor straks in de meivakantie1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Dit kun je met de jaarlijkse griepgolf in ieder Nederlands ziekenhuis zien. Paniekzaaiers.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:07 schreef vuurbrood het volgende:
FF een kijkje op de IC van een willekeurige ziekenhuis in Noord-Italië #allesvoordemedia
[ afbeelding ]![]()
![]()
@RiVM
Goed je handen wassen, hoesten en niezen in de binnenkant van je elleboog en papieren zakdoekjes gebruiken. Die algemene hygiënemaatregelen zijn belangrijk om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Er komt nu een nieuwe maatregel bij. Geen handen meer schudden.![]()
Klopt... dat was dus weer een mail vanuit de directie vanmiddag naar iedereen met het rivm advies erinquote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, volgens de theorie kan het dus alleen als we het met z'n 17 miljoenen doen. Dit soort mensen verzieken het dan weer.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Jammer dat het bij bijna bleef.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Groot gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Winterschilders helpen een ambulancequote:Op maandag 9 maart 2020 20:18 schreef vuurbrood het volgende:
Standaard procedure bij griep in China#allesvoordemedia
[ afbeelding ]
paniekzaaier![]()
daar zeg je wat inderdaad. Het kan straks ook omdraaien natuurlijk, dat wij het risicoland zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 20:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat als je geweigerd wordt omdat je uit NL komtEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik krijg wel een hekel aan kuch kuch kuch humor als het over Corona gaatquote:Op maandag 9 maart 2020 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat het bij bijna bleef.
Sterf lekker dan![]()
Collega hielt mij tegenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat het bij bijna bleef.![]()
![]()
Ik noemde dit al dagen geleden, hoe is de annuleringsverzekering hierop ingericht, was ooit ondenkbaarquote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Fukushima het volgende:
[..]
daar zeg je wat inderdaad het kan straks ook omdraaien natuurlijk![]()
Terecht als zo'n hypothetisch buitenland haar zaakjes wel op orde heeft.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Fukushima het volgende:
[..]
daar zeg je wat inderdaad het kan straks ook omdraaien natuurlijk![]()
Eens.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg wel een hekel aan kuch kuch kuch humor als het over Corona gaat
Sterf lekker dan![]()
In Israel is dit nu wel aan de orde begreep ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Terecht als zo'n hypothetisch buitenland haar zaakjes wel op orde heeft.
Wat als je een veertiendaagse reis naar Jaffa hebt geboekt?
Is dat gedekt![]()
Reisadvies geldt ook alleen maar voor het buitenland, code oranje voor bijvoorbeeld Brabant kan momenteel ook nietquote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik noemde dit al dagen geleden, hoe is de annuleringsverzekering hierop ingericht, was ooit ondenkbaarEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Hij is van Turkse afkomst dat zou het kunnen zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed hij dat ook in gebrekkig Nederlands?![]()
![]()
Nee daarom, dus als je geweigerd wordt is het dus eigen risico?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Reisadvies geldt ook alleen maar voor het buitenland, code oranje voor bijvoorbeeld Brabant kan momenteel ook niet![]()
Zou in een land zo klein als Nederland ook nogal onzinnig zijn, alsof die brabanders de afgelopen dagen/weken zich niet veelvuldig/massaal buiten brabant begeven hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Reisadvies geldt ook alleen maar voor het buitenland, code oranje voor bijvoorbeeld Brabant kan momenteel ook niet![]()
![]()
Je zit dan 14 dagen in Jaffa.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
In Israel is dit nu wel aan de orde begreep ik.
Wat als je een veertiendaagse reis naar Jaffa hebt geboekt?
Is dat gedekt
Alleen waarschijnlijk iets anders dan gedacht
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
NNoord Italië is relatief rijk en goed georganiseerd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jezus, Italie is fantastisch bezig.
Hun economie trekt op niets, ze leven op de rug van toetisten en nu besmetten ze nog eens heel Europa en de wereld. Jeetje jeetje. We zullen nog maar eens, geld pompen in dit leuke land.
Niet voor niets zijn daar meer zkhbedden per bevolkingslid.
Dat het virus daar goed heeft huisgehouden is vermoed ik domme pech.
Om de Italianen te steunen: je weet niet waar je over praat, basterdo.Vakman pur sang![]()
Container?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zit dan 14 dagen in Jaffa.
Alleen waarschijnlijk iets anders dan gedacht![]()
Maar echtquote:Op maandag 9 maart 2020 20:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Als je rusland bent hack je vandaag citrix![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Als je rusland bent hack je vandaag citrix
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Forum Opties Forumhop: Hop naar: