Nee dat betekent dat ze alleen flink zieken testen en niet de mensen zonder klachten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
In de USA en Italië ligt de mortaliteit hoger dan het gemiddelde. In Italië is het zelfs 5%.
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?
toch jammer ditquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef Zipportal het volgende:
Ook geen honten en vleermuizenstront eten.
Hoe kon die vrouw binnen een dag van gezond naar ziek naar dood gaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van de Telegraaf. Filmpjes:
https://www.facebook.com/100002633771306/videos/2835498279881270/
https://www.facebook.com/100002633771306/videos/2836001859830912/
Ze at geen groentenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kon die vrouw binnen een dag van gezond naar ziek naar dood gaan?
Wij eten ook veel pasta en Pizza.. Komt het toch een stukje meer dichterbij.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
In de USA en Italië ligt de mortaliteit hoger dan het gemiddelde. In Italië is het zelfs 5%.
Wil dat zeggen dat de 2de uitbraak van het virus (westen) een gevaarlijkere variant is?
Die autoriteit durft te beweren dat het testen zonder symptomen geen zin heeft om direct daarna mede te delen dat de patiënten die in aanraking zijn gekomen met arts x (gisteren positief getest) uit Breda niet ziek zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
Volgens Rutte en die ouwe ernaast is Nederland wereldwijd een autoriteit qua expertise op dit gebied, maar op Fok! weet men het nóg beter
Genohot
België 1. In NL 0quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
In NL en BE zijn wel mensen genezen.
Ondertussen worden in Madrid alle kinderdagverblijven, scholen en universiteiten gesloten.twitter:elmundoes twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:56:49#ÚltimaHora 🔴 La Comunidad de Madrid cierra guarderías, colegios y Universidades https://t.co/sAkCFF5mYE reageer retweet
Educatieve voorsprong voor onze kinderenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Ondertussen worden in Madrid alle kinderdagverblijven, scholen en universiteiten gesloten.twitter:elmundoes twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:56:49#ÚltimaHora 🔴 La Comunidad de Madrid cierra guarderías, colegios y Universidades https://t.co/sAkCFF5mYE reageer retweet
Van zodra ze bij de WHO hun koffie op hebben want dan beginnen ze weer te werken!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vanaf wanneer hebben we het over een pandemie?
Even van een vriend (die is Italiaans)quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kon die vrouw binnen een dag van gezond naar ziek naar dood gaan?
quote:Vriend
* btw i'm reading some updates from the post you asked yesterday
clarifications we got:
1) the woman was already gravely ill of epylepsia (spelling?), died of complications pretty quickly
2) the guy overdramatized a lot, but it is true that noone is giving instructions on what to do in the southern part of italy
3) unfortunatey more of that family (i read of 2 brothers) got infected by her as well
15:53
Ik
* Oh damn, thanks for the info W**** 😞. But since when is epilepsia a grave illness?
Vriend
* idk, suppose the woman had a grave case of it
Ik
* Yea I guess, or maybe this flu caused a bad attack and she couldnt snap out of it, dont think we'll know 😞 still sad since she was relatively young
Vriend
*heh, i think the issue is just that it's in naples
situation is pretty shit down there
south italy is totally unprepared for this
north we have economic damage but overally we'll recover as systems work
but it'll spread like plague in south
nobody'll care of respecting the security measures
Uiteraard moet je naar het RIVM luisteren Jimmyquote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
feiten mogen niet benoemd worden? dan moet je naar t RIVM luisteren.
Done.quote:
Ik schat dat er de laatste week in 20 landen of meer gevallen waren die uit Italië kwamen. Gezien de incubatietijd hebben die het 1 tot 2 weken eerder opgelopen, dus moeten er toen al heel wat gevallen in Italië geweest zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Of dat er veel te weinig getest wordt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Hoevaak ga je dit nu nog posten?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
It is just a flue voorlopig ff geen handen meer schudden #allesvoordemedia
[ afbeelding ]
In het begin doe je nog contactonderzoek, na een paar weken test je de stroom aan mensen die binnen worden gebracht met een ambulance. Je testcriteria verandert gedurende het proces.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik schat dat er de laatste week in 20 landen of meer gevallen waren die uit Italië kwamen. Gezien de incubatietijd hebben die het 1 tot 2 weken eerder opgelopen, dus moeten er toen al heel wat gevallen in Italië geweest zijn.
Ik gok dat ze de meeste nog niet ontdekt hebben, of dat die reeds genezen zijn, zodat ze vooral de zware gevallen vinden.
Flue?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef haar meestal een 50jequote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
net mijn vrouw een hand gegeven
#ongehoorzaam
Heftigquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam
High five maatquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam
wtf is dit danquote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt eraan of het binnen 1 minuut blijftquote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel wisselgeld krijg je dan nog?
Living on the edge...!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam
Waarom heb jij Italiaanse vrienden? Racist.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef joyvke het volgende:
[..]
Even van een vriend (die is Italiaans)
[..]
Fixed.quote:
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de mediaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Geen handen meer schudden en dat is alles wat eruit is gekomen?
Wat een vent.. Ze hadden eerder naar Baudet moeten luisteren, maar die werd eerder keihard uitgelachen..
Kan dit niet in een spoiler, ik krijg hier zwaar de kriebels vanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:07 schreef vuurbrood het volgende:
FF een kijkje op de IC van een willekeurige ziekenhuis in Noord-Italië #allesvoordemedia
[ afbeelding ]
Werkquote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
Ik had die domme doos bijna een klap op haar bek gegeven
Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
Dat zijn de ergste.. 🤮quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |