Hoevaak ga je dit nu nog posten?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
It is just a flue voorlopig ff geen handen meer schudden #allesvoordemedia
[ afbeelding ]
In het begin doe je nog contactonderzoek, na een paar weken test je de stroom aan mensen die binnen worden gebracht met een ambulance. Je testcriteria verandert gedurende het proces.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik schat dat er de laatste week in 20 landen of meer gevallen waren die uit Italië kwamen. Gezien de incubatietijd hebben die het 1 tot 2 weken eerder opgelopen, dus moeten er toen al heel wat gevallen in Italië geweest zijn.
Ik gok dat ze de meeste nog niet ontdekt hebben, of dat die reeds genezen zijn, zodat ze vooral de zware gevallen vinden.
Flue?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef haar meestal een 50jequote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
net mijn vrouw een hand gegeven
#ongehoorzaam
Heftigquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam
High five maatquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam
wtf is dit danquote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef vuurbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt eraan of het binnen 1 minuut blijftquote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel wisselgeld krijg je dan nog?
Living on the edge...!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
#ongehoorzaam
Waarom heb jij Italiaanse vrienden? Racist.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef joyvke het volgende:
[..]
Even van een vriend (die is Italiaans)
[..]
Fixed.quote:
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de mediaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:
Geen handen meer schudden en dat is alles wat eruit is gekomen?
Wat een vent.. Ze hadden eerder naar Baudet moeten luisteren, maar die werd eerder keihard uitgelachen..
Kan dit niet in een spoiler, ik krijg hier zwaar de kriebels vanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:07 schreef vuurbrood het volgende:
FF een kijkje op de IC van een willekeurige ziekenhuis in Noord-Italië #allesvoordemedia
[ afbeelding ]
Werkquote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
Ik had die domme doos bijna een klap op haar bek gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |