quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Goede maatregel. Vond het al ontzettend vreemd dat dit nog gebeurde. Hopelijk schudt dit Nederland wakker
Belgen hakken handen liever afquote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Belg het volgende:
Handen kon al in België sinds vrijdag niet meer
Vooral dat nog.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het valt gewoon nog erg mee allemaal.
Wij groeten met de voeten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
ik stel voor dat om elkaar te begroeten we onze rechterhand omhoog vlak omhoog steken zonder elkaar aan te raken O/!
@Caland ziet hier wel heil in.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
ik stel voor dat om elkaar te begroeten we onze rechterhand omhoog vlak omhoog steken zonder elkaar aan te raken O/!
bedoel je de Hitler groet?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
Ik zit op Utrecht csquote:
Italie is een derdewereldlandquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Sfancta het volgende:
Italie gaat helemaal naar de klote en wij mogen geen handen schudden???????
Dat is toch logisch. Een bankrun wordt ook nooit aangekondigd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ze gaan dus gewoon elke dag iets toevoegen aan de maatregelen. Nu ineens alles dichtgooien zou voor paniek zorgen. Dit is zo doorzichtig.
Ja dat vind ik ook heel dubbelzinnig, ik mag 's avonds dus wel de kroeg inquote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Cara het volgende:
Klopt toch geen kut van? Hoe kun je nou zeggen blijf maar thuiswerken en ga na het thuiswerken naar het stadion
Nee dat is nu dan de Rutte groetquote:
Als er iets nog erger is dan Corona en Ebola bijelkaar.......quote:Op maandag 9 maart 2020 19:35 schreef PSVCL het volgende:
Mooie overwinning voor de “islam”geen handen schudden en de burka is weer toegestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |