Daarom hebben mensen noodvoorraaden aangelegd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef crystal_meth het volgende:
Maarre, thuiszitten... wat als je alleen woont en geen eten in huis hebt?
zatquote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel Nederlanders gaan gewoon naar hun werk met verkoudheid of griep
Fok heeft Coronaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
BUG / FOK weer eens traag. Weer op een avond.
Hij benoemde de nabestaanden van de 3 doden.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef Momo het volgende:
Markie vind het niet erg dat oudjes doodgaan, zolang de economie maar blijft rollen
Hou nou toch op man. Alsof hij dit in zijn eentje beslistquote:Op maandag 9 maart 2020 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zou Mark nu vanavond tegen zichzelf zeggen als hij in de spiegel kijkt? Lekker gewerkt pik?
Ja en dan lekker elkaar aansteken op het malieveld zeker.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:30 schreef vuurbrood het volgende:
Tijd voor een revolutie man wat zijn dit voor randdebielen
Is zowieso een heel goed plan dat (Y)quote:
Geef die man eerherstel en een zakgeldquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef riazop het volgende:
imam Ahmad Salam werd daar een paar jaar geleden nog voor ontslagen.
Wilde geen handen schudden
Nee, dat gaat niet. Want dan gaat iedereen de thuisscholings-app downvotenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef MakkieR het volgende:
Op school kun je toch thuiswerken, dat doet China ook. Thuisscholing.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef asco het volgende:
Een TT 101 om op te slaan.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=101
Dat zegt die nu eigenlijk letterlijk jaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ze gaan dus gewoon elke dag iets toevoegen aan de maatregelen. Nu ineens alles dichtgooien zou voor paniek zorgen. Dit is zo doorzichtig.
Eensquote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Cara het volgende:
Klopt toch geen kut van? Hoe kun je nou zeggen blijf maar thuiswerken en ga na het thuiswerken naar het stadion
Ruttegod heeft de cijfers en deskundigen aan zijn zijde dus ik geloof Rutte.quote:
Wat ook wel te begrijpen is toch, al die belangen moet je tegen elkaar afwegen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het economie gedeelte komt wel erg naar voren
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef asco het volgende:
Een TT 101 om op te slaan.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=101
Schattig dit wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad.
En hij is ook maar gewoon de boodschapper op dit vlak.
Inderdaad volgende week zijn ze in volledige paniek modusquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat zegt die nu eigenlijk letterlijk ja
Precies, het valt gewoon nog erg mee allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruttegod heeft de cijfers en deskundigen aan zijn zijde dus ik geloof Rutte.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Goede maatregel. Vond het al ontzettend vreemd dat dit nog gebeurde. Hopelijk schudt dit Nederland wakker
Belgen hakken handen liever afquote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Belg het volgende:
Handen kon al in België sinds vrijdag niet meer
Vooral dat nog.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het valt gewoon nog erg mee allemaal.
Wij groeten met de voeten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
ik stel voor dat om elkaar te begroeten we onze rechterhand omhoog vlak omhoog steken zonder elkaar aan te raken O/!
@Caland ziet hier wel heil in.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
ik stel voor dat om elkaar te begroeten we onze rechterhand omhoog vlak omhoog steken zonder elkaar aan te raken O/!
bedoel je de Hitler groet?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
Ik zit op Utrecht csquote:
Italie is een derdewereldlandquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Sfancta het volgende:
Italie gaat helemaal naar de klote en wij mogen geen handen schudden???????
Dat is toch logisch. Een bankrun wordt ook nooit aangekondigd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ze gaan dus gewoon elke dag iets toevoegen aan de maatregelen. Nu ineens alles dichtgooien zou voor paniek zorgen. Dit is zo doorzichtig.
Ja dat vind ik ook heel dubbelzinnig, ik mag 's avonds dus wel de kroeg inquote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Cara het volgende:
Klopt toch geen kut van? Hoe kun je nou zeggen blijf maar thuiswerken en ga na het thuiswerken naar het stadion
Nee dat is nu dan de Rutte groetquote:
Als er iets nog erger is dan Corona en Ebola bijelkaar.......quote:Op maandag 9 maart 2020 19:35 schreef PSVCL het volgende:
Mooie overwinning voor de “islam”geen handen schudden en de burka is weer toegestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |