ALLES LIGT AAN DE PREMIERquote:Op maandag 9 maart 2020 19:27 schreef kilon het volgende:
Ik heb niks met FvD of PVV, maar ik snap steeds beter dat mensen erop stemmen als dit je premier is.
 x 1000
 x 1000

Heb je een drugslab op zolder?quote:

Inb4 tokkie Nederland die gaat rondhoesten op het binnenhof.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef KingRadler het volgende:
Als je bepaalde mensen niet moet kan je wel ziek maken met Corona

Strak plan!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:25 schreef kilon het volgende:
Thuis werken. Weer zo'n baanbrekende actie. Ruttegod.

ahh helemaal gemistquote:Op maandag 9 maart 2020 19:24 schreef Mike het volgende:
Wie had ooit gedacht dat we met z'n allen naar de minister-president zouden kijken en dan te horen kregen:'Vanaf nu geven we geen handen meer in Nederland.'.

Nee, al zou je aan mijn stroomverbruik op zolder dat wel kunnen verwachten.quote:

286 nieuwe gevallen in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:24:24🔴 Coronavirus: 1412 cas confirmés en France, soit 286 de plus que dimanche https://t.co/YMNSgP1Gx7 reageer retweet

me bloedjes moeten toch vretenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 tokkie Nederland die gaat rondhoesten op het binnenhof.

Dan ga je eens voor meer dan een dag eten halen, vieze uitkeringstrekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef crystal_meth het volgende:
Maarre, thuiszitten... wat als je alleen woont en geen eten in huis hebt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |