zaterdag pussy lounge.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
Evenementen door laten gaan in Brabant.
Rutte is niet bijgepraatquote:Op maandag 9 maart 2020 19:27 schreef eenjongen... het volgende:
Hij zei 3 doden, hoorde op de radio toenstraks 4. Was dat weer niet waar?
Brabantquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef DupingDelight het volgende:
Thuiswerkadvies voor Brabant of heel NL?
Allemaal thuiswerken en geen handen schudden, maar ga maar gewoon lekker met duizenden bij elkaar in een zaaltje staanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
Evenementen door laten gaan in Brabant.
"En dan stel ik nu nog twee controle vragen? 1. Wat mogen we niet meer doen in Brabant? en 2. Wat mogen we met onze voeten doen?quote:
Stuurluiquote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef TLC het volgende:
Dit topic doet me altijd denken aan dat spreekwoord van die beste lui die aan wal staan
ALLES LIGT AAN DE PREMIERquote:Op maandag 9 maart 2020 19:27 schreef kilon het volgende:
Ik heb niks met FvD of PVV, maar ik snap steeds beter dat mensen erop stemmen als dit je premier is.
Heb je een drugslab op zolder?quote:
Inb4 tokkie Nederland die gaat rondhoesten op het binnenhof.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef KingRadler het volgende:
Als je bepaalde mensen niet moet kan je wel ziek maken met Corona
Strak plan!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:25 schreef kilon het volgende:
Thuis werken. Weer zo'n baanbrekende actie. Ruttegod.
ahh helemaal gemistquote:Op maandag 9 maart 2020 19:24 schreef Mike het volgende:
Wie had ooit gedacht dat we met z'n allen naar de minister-president zouden kijken en dan te horen kregen:'Vanaf nu geven we geen handen meer in Nederland.'.
Nee, al zou je aan mijn stroomverbruik op zolder dat wel kunnen verwachten.quote:
286 nieuwe gevallen in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:24:24🔴 Coronavirus: 1412 cas confirmés en France, soit 286 de plus que dimanche https://t.co/YMNSgP1Gx7 reageer retweet
me bloedjes moeten toch vretenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 tokkie Nederland die gaat rondhoesten op het binnenhof.
Dan ga je eens voor meer dan een dag eten halen, vieze uitkeringstrekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef crystal_meth het volgende:
Maarre, thuiszitten... wat als je alleen woont en geen eten in huis hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |