Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
Ik had die domme doos bijna een klap op haar bek gegeven
Dat zijn de ergste.. 🤮quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Een of andere Anita op het werk zat iedereen vandaag te vertellen dat alles zo gehypt werd door de media![]()
Ja, maar ze lijken wel veel te testen, 53.000 personen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef _I het volgende:
[..]
In het begin doe je nog contactonderzoek, na een paar weken test je de stroom aan mensen die binnen worden gebracht met een ambulance. Je testcriteria verandert gedurende het proces.
Ja, volgens de theorie kan het dus alleen als we het met z'n 17 miljoenen doen. Dit soort mensen verzieken het dan weer.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.
De eckte boeken nu voor spotprijsjesquote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Iemand enig idee of de annuleringsverzekeringen al zijn aangepast?
En wat als je nu voor de zomer boekt?
Aangepast als in wat? Van wat ik begrijp kan je nog niet eens je vakantie in noord Italië annuleren voor straks in de meivakantiequote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
In totaal, neem ik aan? Zolang je een paar dagen achter de feiten aanloopt, wat altijd zo is met een incubatietijd van zo'n dag of 5, kan je er heel weinig van zeggen. Zeker als de verdubbelingstijd korter is dan 4 dagen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, maar ze lijken wel veel te testen, 53.000 personen.
Wat als je geweigerd wordt omdat je uit NL komtquote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zag gisteren een filmpje voorbijkomen van iemand op wintersport in Italiequote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De eckte boeken nu voor spotprijsjes
Dat corona geen reden meer is voor annulering omdat je het nu kan weten dat je het oploopt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:17 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Aangepast als in wat? Van wat ik begrijp kan je nog niet eens je vakantie in noord Italië annuleren voor straks in de meivakantie
Dit kun je met de jaarlijkse griepgolf in ieder Nederlands ziekenhuis zien. Paniekzaaiers.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:07 schreef vuurbrood het volgende:
FF een kijkje op de IC van een willekeurige ziekenhuis in Noord-Italië #allesvoordemedia
[ afbeelding ]
Klopt... dat was dus weer een mail vanuit de directie vanmiddag naar iedereen met het rivm advies erinquote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, volgens de theorie kan het dus alleen als we het met z'n 17 miljoenen doen. Dit soort mensen verzieken het dan weer.
Jammer dat het bij bijna bleef.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Groot gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ach bij ons kwam vandaag iemand uit Breda zwaar hoestend op kantoor. Gevraagd waarom voor haar het rivm advies van thuisblijven niet zou gelden? Haar antwoord: welk advies? Ik volg dat allemaal niet zo hoor het is maar een griepje.
Winterschilders helpen een ambulancequote:Op maandag 9 maart 2020 20:18 schreef vuurbrood het volgende:
Standaard procedure bij griep in China#allesvoordemedia
[ afbeelding ]
daar zeg je wat inderdaad. Het kan straks ook omdraaien natuurlijk, dat wij het risicoland zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 20:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat als je geweigerd wordt omdat je uit NL komt
Ik krijg wel een hekel aan kuch kuch kuch humor als het over Corona gaatquote:Op maandag 9 maart 2020 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat het bij bijna bleef.
Collega hielt mij tegenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat het bij bijna bleef.
Ik noemde dit al dagen geleden, hoe is de annuleringsverzekering hierop ingericht, was ooit ondenkbaarquote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Fukushima het volgende:
[..]
daar zeg je wat inderdaad het kan straks ook omdraaien natuurlijk
Terecht als zo'n hypothetisch buitenland haar zaakjes wel op orde heeft.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Fukushima het volgende:
[..]
daar zeg je wat inderdaad het kan straks ook omdraaien natuurlijk
Eens.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg wel een hekel aan kuch kuch kuch humor als het over Corona gaat
Sterf lekker dan
In Israel is dit nu wel aan de orde begreep ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Terecht als zo'n hypothetisch buitenland haar zaakjes wel op orde heeft.
Reisadvies geldt ook alleen maar voor het buitenland, code oranje voor bijvoorbeeld Brabant kan momenteel ook nietquote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik noemde dit al dagen geleden, hoe is de annuleringsverzekering hierop ingericht, was ooit ondenkbaar
Hij is van Turkse afkomst dat zou het kunnen zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed hij dat ook in gebrekkig Nederlands?
Nee daarom, dus als je geweigerd wordt is het dus eigen risico?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Reisadvies geldt ook alleen maar voor het buitenland, code oranje voor bijvoorbeeld Brabant kan momenteel ook niet
Zou in een land zo klein als Nederland ook nogal onzinnig zijn, alsof die brabanders de afgelopen dagen/weken zich niet veelvuldig/massaal buiten brabant begeven hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Reisadvies geldt ook alleen maar voor het buitenland, code oranje voor bijvoorbeeld Brabant kan momenteel ook niet
Je zit dan 14 dagen in Jaffa.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
In Israel is dit nu wel aan de orde begreep ik.
Wat als je een veertiendaagse reis naar Jaffa hebt geboekt?
Is dat gedekt
Noord Italië is relatief rijk en goed georganiseerd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jezus, Italie is fantastisch bezig.
Hun economie trekt op niets, ze leven op de rug van toetisten en nu besmetten ze nog eens heel Europa en de wereld. Jeetje jeetje. We zullen nog maar eens, geld pompen in dit leuke land.
Container?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zit dan 14 dagen in Jaffa.
Alleen waarschijnlijk iets anders dan gedacht
Maar echtquote:Op maandag 9 maart 2020 20:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Als je rusland bent hack je vandaag citrix
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Als je rusland bent hack je vandaag citrix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |