abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191959820
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat is er progressief aan Trump? Hoe is zijn familie een brede coalitie?
[..]

Link?
Zie mijn edit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 11 maart 2020 @ 14:44:20 #277
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191959927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat is er progressief aan Trump?
[..]

vergeleken met de republikeinse partij is Trump vrij progressief. Maar zolang hij alles ondertekent wat Mitch mcConnell hem voorschuift zonder te lezen merk je weinig weerstand bij de hardcore conservatieven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191960016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

vergeleken met de republikeinse partij is Trump vrij progressief. Maar zolang hij alles ondertekent wat Mitch mcConnell hem voorschuift zonder te lezen merk je weinig weerstand bij de hardcore conservatieven.
Maar wat is er dan zo progressief aan Trump vergeleken met de Republikeinse partij? Volgens mij is z'n beleid gewoon aartsconservatief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 maart 2020 @ 14:49:52 #279
384435 klappernootopreis
pi_191960026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar wat is er dan zo progressief aan Trump vergeleken met de Republikeinse partij? Volgens mij is z'n beleid gewoon aartsconservatief.
de verklaring is mcConnell. Trump heeft eigenlijk geen beleid.
pi_191960065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

de verklaring is mcConnell

Nee de verklaring is helemaal niet McConnell. Trump ziet gewoon waar ie z'n steun kan halen, bij de conservatieve achterban, en handelt daarnaar.
Maar geef anders eens wat voorbeelden waar Trump eigenlijk heel progressief zou zijn, maar enkel en alleen zaken doet omdat McConnell dat zou willen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:03:50 #281
384435 klappernootopreis
pi_191960239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee de verklaring is helemaal niet McConnell. Trump ziet gewoon waar ie z'n steun kan halen, bij de conservatieve achterban, en handelt daarnaar.
Maar geef anders eens wat voorbeelden waar Trump eigenlijk heel progressief zou zijn, maar enkel en alleen zaken doet omdat McConnell dat zou willen.
http://www.msnbc.com/msnbc/donald-trump-progressive-champion

Hier wordt duidelijker gemaakt wat ik bedoel:
Het "progressieve" van Trump is de manier waarmee het liberale fascisme waar ook politici als Wilders en Baudet stemmen mee vergaren de kiezer heeft bedot.
pi_191960345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:03 schreef klappernootopreis het volgende:
wat verder van belang is; Trump heeft de rotte kern van de republikeinse partij opengelegd door zijn pogingen om zijn tegenstanders te treffen. Ik denk dat de gematigde kiezer staten kunnen laten flippen die eerder onbereikbaar waren voor de DNC
De democraten zijn ook goed corrupt hoor. Niet om het eea maar dan heb de pot die de ketel verwijt. Dat hele Amerikaanse systeem krijgt dat verwijt, laten we eerlijk zijn. Probeer dus niet eenzijdig alles te politiseren. Dat vertroebelt je blik.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:11:41 #283
384435 klappernootopreis
pi_191960366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:10 schreef KI1234 het volgende:

[..]

De democraten zijn ook goed corrupt hoor. Niet om het eea maar dan heb de pot die de ketel verwijt. Dat hele Amerikaanse systeem krijgt dat verwijt, laten we eerlijk zijn. Probeer dus niet eenzijdig alles te politiseren. Dat vertroebelt je blik.
pi_191960389
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is het punt, toch? Als je Biden afzet tegen Sanders is hij niet zo links als Sanders, maar ik zou niet weten waarom ICE niet willen afschaffen bijvoorbeeld zou betekenen dat je een halve Republikein bent qua standpunten.
Er waren een heleboel puntjes opgesomd in die lijst. Lekker negeren heet selectief reageren.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:18:23 #285
384435 klappernootopreis
pi_191960463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Er waren een heleboel puntjes opgesomd in die lijst. Lekker negeren heet selectief reageren.
Waarom zou ludacrist inhoudelijk willen reageren op een post van een kloon die net een week geregistreerd is? daar is hij namelijk heel selectief in.
pi_191960466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:20 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de kiezers van Trump daadwerkelijk iets inhoudelijks nodig hebben om op Trump te gaan stemmen :P
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld dmv handelsoorlogen, sancties, troepen terugtrekken, de grenzen sluiten, het defensiebudget verhogen, en dakloosheid bestrijden. In Democratische gebieden lukt dat laatste alsnog niet want daar treft hij enorme tegenwerking.
pi_191960496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Waarom zou ludacrist inhoudelijk willen reageren op een post van een kloon die net een week geregistreerd is? daar is hij namelijk heel selectief in.
Ik was niet degene die de lijst postte. Verder ben je zelf een kloon en ook niet bepaald intelligent dat je steeds op de man moet spelen. Reageren op de punten gaat blijkbaar niet. Reageren dan ook niet meer op mij. Zal geen last van hebben.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:21:48 #288
384435 klappernootopreis
pi_191960518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld
dat zien we: maar van welke natie?
https://www.newsweek.com/(...)-syria-assad-1482360
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:23:36 #289
384435 klappernootopreis
pi_191960539
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:20 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Reageren dan ook niet meer op mij. Zal geen last van hebben.
jij een kloon zijn van van kluk-kluk? dan jij floepens mis zijn.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:25:29 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_191960570
quote:
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:25:59 #291
384435 klappernootopreis
pi_191960582
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:25 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') was ook adequaat geweest.
pi_191960626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 14:39 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zie mijn edit.
Ah thanks, ja dat verklaart waarom ik het zelf niet meteen vond. Ben ook niet thuis op instagram. Ik denk dat Cortez zeer verstandige dingen zegt. Het gaat in deze beweging niet om de persoontjes. Als de democratische partij een brede partij wil zijn en een partij voor de toekomst is het handig om deze kant van de partij niet helemaal aan de kant te schuiven. Jongeren zijn overweldigend voor dit soort politiek en al stemmen ze nu geen democraten houd je op deze manier de deur open naar de toekomst. Als je zegt dit soort politiek gaan we nooit bedrijven is er een kans dat je in de toekomst een electoraal probleem gaat hebben. Verder dan dat heb je dan waarschijnlijk ook maatschappelijke problemen.
pi_191960637
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld, jongen. In plaats van dat punt kan je 75% van die lijst invullen. Sanders is echt heel erg links, maar dat je rechtser van hem staat betekent niet dat je dan per definitie een halve Republikein bent. Dat is behoorlijk overdreven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191960651
quote:

[..]

Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld dmv handelsoorlogen, sancties, troepen terugtrekken, de grenzen sluiten, het defensiebudget verhogen, en dakloosheid bestrijden. In Democratische gebieden lukt dat laatste alsnog niet want daar treft hij enorme tegenwerking.
Ik betwist nergens dat Trump goede dingen heeft gedaan geloof ik? Alleen dat zijn kiezers weinig geven om de inhoud. Zoals Trump zelf ook al aangaf --->
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:31:47 #295
384435 klappernootopreis
pi_191960674
Dat de hoop bij de jeugd ligt komt omdat de oude garde blijkbaar niet mee kunnen komen in de politieke ontwikkelingen van de laatste jaren. Dit gaat zowel op voor de DNC als de RNC. Helaas is er uit de hoek van de GOP nog geen goede politicus opgestaan die generaties kan verbinden.
pi_191960786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

http://www.msnbc.com/msnbc/donald-trump-progressive-champion

Hier wordt duidelijker gemaakt wat ik bedoel:
Het "progressieve" van Trump is de manier waarmee het liberale fascisme waar ook politici als Wilders en Baudet stemmen mee vergaren de kiezer heeft bedot.
Ja een stuk uit 2015 waarin wordt vermeld dat Trump allemaal hele progressieve dingen roept in z'n campagne. Hij riep echter net zo makkelijk allerlei volstrekt tegenstrijdige conservatieve zaken in die campagne. Dat doet Trump namelijk, gewoon roepen wat er in dat moment in hem opkomt en waar hij denkt (electoraal) mee te kunnen scoren. Dat betekent natuurlijk helemaal niet dat hij allerlei progressieve plannen had die nu in de ijskast zijn gegaan omdat McConnell de poppenspeler is die Trump bedient.
Je zag achteraf dat veel kiezers ook niet door de ilusie heen hebben kunnen prikken dat Trump gewoon een pathologische leugenaar is die maar roept wat hem op dat moment uitkomt, niet een kandidaat met een serieus gematigd politiek platform, want het beeld bij veel kiezers was dat Trump best een gematigde kandidaat was.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:38:58 #297
384435 klappernootopreis
pi_191960792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:30 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik betwist nergens dat Trump goede dingen heeft gedaan geloof ik? Alleen dat zijn kiezers weinig geven om de inhoud. Zoals Trump zelf ook al aangaf --->
Goed punt. Het geeft ook aan waarom ik eerder zei dat de GOP ingekapseld is. De buitengrens van zijn achterban is scherp afgebakend. Andere presidenten deden ook goede dingen met het verschil dat die er niet zo mee te koop lopen als Trump, die een wandelende reclamezuil voor zichzelf is. inclusief de slechte eigenschappen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:39:46 #298
384435 klappernootopreis
pi_191960798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja een stuk uit 2015 waarin wordt vermeld dat Trump allemaal hele progressieve dingen roept in z'n campagne. Hij riep echter net zo makkelijk allerlei volstrekt tegenstrijdige conservatieve zaken in die campagne. Dat doet Trump namelijk, gewoon roepen wat er in dat moment in hem opkomt en waar hij denkt (electoraal) mee te kunnen scoren. Dat betekent natuurlijk helemaal niet dat hij allerlei progressieve plannen had die nu in de ijskast zijn gegaan omdat McConnell de poppenspeler is die Trump bedient.
Je zag achteraf dat veel kiezers ook niet door de ilusie heen hebben kunnen prikken dat Trump gewoon een pathologische leugenaar is die maar roept wat hem op dat moment uitkomt, niet een kandidaat met een serieus gematigd politiek platform, want het beeld bij veel kiezers was dat Trump best een gematigde kandidaat was.
het is het masseren van willoos publiek. waar hebben we dit eerder gezien?
pi_191960827
quote:

[..]

Trump heeft de VS in enkele jaren van trouwe bondgenoot tot paria gemaakt in de wereldwijde diplomatiek. Welke eer heb je het over?

Handelsoorlogen hebben nog niets opgeleverd.

Bring them home? Dacht het niet:
https://www.foreignaffair(...)oad-he-expanded-them

Wat heeft de grenzen sluiten opgeleverd? En welke grenzen zijn gesloten?

Het defensiebudget verhogen, waarvoor is dat nodig geweest?
https://en.wikipedia.org/(...)ilitary_expenditures
pi_191960834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Goed punt. Het geeft ook aan waarom ik eerder zei dat de GOP ingekapseld is. De buitengrens van zijn achterban is scherp afgebakend. Andere presidenten deden ook goede dingen met het verschil dat die er niet zo mee te koop lopen als Trump, die een wandelende reclamezuil voor zichzelf is. inclusief de slechte eigenschappen.
Je wilt ook alleen maar andersdenkenden de mond snoeren zoals iemand zei. Typisch Democratische werkwijze. Gelukkig kan je ons niet met fysiek geweld aanvallen. Dan maar voor kloon uitmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')