Zie mijn edit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is er progressief aan Trump? Hoe is zijn familie een brede coalitie?
[..]
Link?
vergeleken met de republikeinse partij is Trump vrij progressief. Maar zolang hij alles ondertekent wat Mitch mcConnell hem voorschuift zonder te lezen merk je weinig weerstand bij de hardcore conservatieven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is er progressief aan Trump?
[..]
Maar wat is er dan zo progressief aan Trump vergeleken met de Republikeinse partij? Volgens mij is z'n beleid gewoon aartsconservatief.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
vergeleken met de republikeinse partij is Trump vrij progressief. Maar zolang hij alles ondertekent wat Mitch mcConnell hem voorschuift zonder te lezen merk je weinig weerstand bij de hardcore conservatieven.
de verklaring is mcConnell. Trump heeft eigenlijk geen beleid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar wat is er dan zo progressief aan Trump vergeleken met de Republikeinse partij? Volgens mij is z'n beleid gewoon aartsconservatief.
Nee de verklaring is helemaal niet McConnell. Trump ziet gewoon waar ie z'n steun kan halen, bij de conservatieve achterban, en handelt daarnaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
de verklaring is mcConnell
http://www.msnbc.com/msnbc/donald-trump-progressive-championquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee de verklaring is helemaal niet McConnell. Trump ziet gewoon waar ie z'n steun kan halen, bij de conservatieve achterban, en handelt daarnaar.
Maar geef anders eens wat voorbeelden waar Trump eigenlijk heel progressief zou zijn, maar enkel en alleen zaken doet omdat McConnell dat zou willen.
De democraten zijn ook goed corrupt hoor. Niet om het eea maar dan heb de pot die de ketel verwijt. Dat hele Amerikaanse systeem krijgt dat verwijt, laten we eerlijk zijn. Probeer dus niet eenzijdig alles te politiseren. Dat vertroebelt je blik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:03 schreef klappernootopreis het volgende:
wat verder van belang is; Trump heeft de rotte kern van de republikeinse partij opengelegd door zijn pogingen om zijn tegenstanders te treffen. Ik denk dat de gematigde kiezer staten kunnen laten flippen die eerder onbereikbaar waren voor de DNC
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:10 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De democraten zijn ook goed corrupt hoor. Niet om het eea maar dan heb de pot die de ketel verwijt. Dat hele Amerikaanse systeem krijgt dat verwijt, laten we eerlijk zijn. Probeer dus niet eenzijdig alles te politiseren. Dat vertroebelt je blik.
Er waren een heleboel puntjes opgesomd in die lijst. Lekker negeren heet selectief reageren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is het punt, toch? Als je Biden afzet tegen Sanders is hij niet zo links als Sanders, maar ik zou niet weten waarom ICE niet willen afschaffen bijvoorbeeld zou betekenen dat je een halve Republikein bent qua standpunten.
Waarom zou ludacrist inhoudelijk willen reageren op een post van een kloon die net een week geregistreerd is? daar is hij namelijk heel selectief in.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er waren een heleboel puntjes opgesomd in die lijst. Lekker negeren heet selectief reageren.
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld dmv handelsoorlogen, sancties, troepen terugtrekken, de grenzen sluiten, het defensiebudget verhogen, en dakloosheid bestrijden. In Democratische gebieden lukt dat laatste alsnog niet want daar treft hij enorme tegenwerking.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:20 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de kiezers van Trump daadwerkelijk iets inhoudelijks nodig hebben om op Trump te gaan stemmen
Ik was niet degene die de lijst postte. Verder ben je zelf een kloon en ook niet bepaald intelligent dat je steeds op de man moet spelen. Reageren op de punten gaat blijkbaar niet. Reageren dan ook niet meer op mij. Zal geen last van hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Waarom zou ludacrist inhoudelijk willen reageren op een post van een kloon die net een week geregistreerd is? daar is hij namelijk heel selectief in.
dat zien we: maar van welke natie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld
jij een kloon zijn van van kluk-kluk? dan jij floepens mis zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Reageren dan ook niet meer op mij. Zal geen last van hebben.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef KI1234 het volgende:
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld
Ah thanks, ja dat verklaart waarom ik het zelf niet meteen vond. Ben ook niet thuis op instagram. Ik denk dat Cortez zeer verstandige dingen zegt. Het gaat in deze beweging niet om de persoontjes. Als de democratische partij een brede partij wil zijn en een partij voor de toekomst is het handig om deze kant van de partij niet helemaal aan de kant te schuiven. Jongeren zijn overweldigend voor dit soort politiek en al stemmen ze nu geen democraten houd je op deze manier de deur open naar de toekomst. Als je zegt dit soort politiek gaan we nooit bedrijven is er een kans dat je in de toekomst een electoraal probleem gaat hebben. Verder dan dat heb je dan waarschijnlijk ook maatschappelijke problemen.quote:
Het was een voorbeeld, jongen. In plaats van dat punt kan je 75% van die lijst invullen. Sanders is echt heel erg links, maar dat je rechtser van hem staat betekent niet dat je dan per definitie een halve Republikein bent. Dat is behoorlijk overdreven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er waren een heleboel puntjes opgesomd in die lijst. Lekker negeren heet selectief reageren.
Ik betwist nergens dat Trump goede dingen heeft gedaan geloof ik? Alleen dat zijn kiezers weinig geven om de inhoud. Zoals Trump zelf ook al aangaf --->quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld dmv handelsoorlogen, sancties, troepen terugtrekken, de grenzen sluiten, het defensiebudget verhogen, en dakloosheid bestrijden. In Democratische gebieden lukt dat laatste alsnog niet want daar treft hij enorme tegenwerking.
Ja een stuk uit 2015 waarin wordt vermeld dat Trump allemaal hele progressieve dingen roept in z'n campagne. Hij riep echter net zo makkelijk allerlei volstrekt tegenstrijdige conservatieve zaken in die campagne. Dat doet Trump namelijk, gewoon roepen wat er in dat moment in hem opkomt en waar hij denkt (electoraal) mee te kunnen scoren. Dat betekent natuurlijk helemaal niet dat hij allerlei progressieve plannen had die nu in de ijskast zijn gegaan omdat McConnell de poppenspeler is die Trump bedient.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
http://www.msnbc.com/msnbc/donald-trump-progressive-champion
Hier wordt duidelijker gemaakt wat ik bedoel:
Het "progressieve" van Trump is de manier waarmee het liberale fascisme waar ook politici als Wilders en Baudet stemmen mee vergaren de kiezer heeft bedot.
Goed punt. Het geeft ook aan waarom ik eerder zei dat de GOP ingekapseld is. De buitengrens van zijn achterban is scherp afgebakend. Andere presidenten deden ook goede dingen met het verschil dat die er niet zo mee te koop lopen als Trump, die een wandelende reclamezuil voor zichzelf is. inclusief de slechte eigenschappen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:30 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ik betwist nergens dat Trump goede dingen heeft gedaan geloof ik? Alleen dat zijn kiezers weinig geven om de inhoud. Zoals Trump zelf ook al aangaf --->
het is het masseren van willoos publiek. waar hebben we dit eerder gezien?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja een stuk uit 2015 waarin wordt vermeld dat Trump allemaal hele progressieve dingen roept in z'n campagne. Hij riep echter net zo makkelijk allerlei volstrekt tegenstrijdige conservatieve zaken in die campagne. Dat doet Trump namelijk, gewoon roepen wat er in dat moment in hem opkomt en waar hij denkt (electoraal) mee te kunnen scoren. Dat betekent natuurlijk helemaal niet dat hij allerlei progressieve plannen had die nu in de ijskast zijn gegaan omdat McConnell de poppenspeler is die Trump bedient.
Je zag achteraf dat veel kiezers ook niet door de ilusie heen hebben kunnen prikken dat Trump gewoon een pathologische leugenaar is die maar roept wat hem op dat moment uitkomt, niet een kandidaat met een serieus gematigd politiek platform, want het beeld bij veel kiezers was dat Trump best een gematigde kandidaat was.
Trump heeft de VS in enkele jaren van trouwe bondgenoot tot paria gemaakt in de wereldwijde diplomatiek. Welke eer heb je het over?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Trump heeft grotendeels de nationale eer hersteld dmv handelsoorlogen, sancties, troepen terugtrekken, de grenzen sluiten, het defensiebudget verhogen, en dakloosheid bestrijden. In Democratische gebieden lukt dat laatste alsnog niet want daar treft hij enorme tegenwerking.
Je wilt ook alleen maar andersdenkenden de mond snoeren zoals iemand zei. Typisch Democratische werkwijze. Gelukkig kan je ons niet met fysiek geweld aanvallen. Dan maar voor kloon uitmaken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Goed punt. Het geeft ook aan waarom ik eerder zei dat de GOP ingekapseld is. De buitengrens van zijn achterban is scherp afgebakend. Andere presidenten deden ook goede dingen met het verschil dat die er niet zo mee te koop lopen als Trump, die een wandelende reclamezuil voor zichzelf is. inclusief de slechte eigenschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |