en als je 4 jaar lang verwend bent met een clown, dan wil je wel eens wat anders..quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sanders is bijna net zo oud, Biden is niet dementerend (waarom trap je in een nepnews campagne van de Republikeinen waar zelfs twitter en facebook waarschuwingen bij zetten?), Sanders is degene met een broze gezondheid: hij heeft net een hartaanval gehad.
Ik geef gelijk toe dat Biden geen ideale kandidaat is, maar de argumenten die je hier geeft zijn niet zo sterk. En hij is nog altijd veel beter dan Sanders en enorm veel beter dan Trump.
En saai verkoopt juist in Nederland wel. Balkenende was oersaai, ook Rutte is niet bepaald spannend.
Je balkt braaf de conservatieve praatpunten na, maar Sanders en Trump zijn net zo goed stokoud en hebben twijfelachtige gezondheid. Sanders had nota bene serieuze hartproblemen en Trump is een bejaarde vetklep.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:05 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik zie alleen zelf niets in hem. Hij is stokoud, dementerend, zijn gezondheid is zorgelijk in die zin van haalt hij de termijn wel?ven zoals je zegt, oersaai. Daarnaast heeft hij ook grillige woedebuien. Zo iemand zou het nooit in Nederland klaarspelen.
Schei toch uit man over praatpunten napraten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je balkt braaf de conservatieve praatpunten na, maar Sanders en Trump zijn net zo goed stokoud en hebben twijfelachtige gezondheid. Sanders had nota bene serieuze hartproblemen en Trump is een bejaarde vetklep.
En hoe is iemand die grillige woedebuien heeft oersaai? Die twee lijken me redelijk strijdig.
Goede inhoudelijke reactie weer. Roepen dat Biden dement is, is gewoon een praatpunt uit conservatieve kringen. Het is feitelijk weer hetzelfde trucje als roepen dat Clinton op sterven na dood was. Ik heb nota bene een paar pagina's terug nog een artikel van ik meen Politico over de betreffende strategie gepost.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Schei toch uit man over praatpunten napraten.
Anders kunnen anderen de hele tijd roepen dat de vaste kliek hier constant DNC praatpunten napraat, al jaren lang.
Snap dat dit weer een nieuwe modus operandi is om te proberen anderen monddood te maken. Maar slaat echt werkelijk nergens op en had op zn minst van jou wel beter verwacht.
Op welke gebieden is Biden een halve Republikein volgens jou?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zeer teleurgesteld in het Amerikaanse volk. Sanders heeft nu eigenlijk geen kans meer om te winnen. Hij had gister een klein wonder nodig, nu een groot wonder.
Biden is flut, maar een Democratische administratie aan het roer heeft alsnog z'n voordelen t.o.v. een Republikeinse administratie. En aangezien het Amerikaanse volk het zich niks lijkt te interesseren dat Biden aan het dementeren is én een halve Republikein is qua policies én hij een bekend pathologische leugenaar is zie ik het ook nog wel voor me dat het weinig effect zal hebben dat Trump Biden gaat afmaken tijdens de debatten. De haat voor Trump lijkt groter te zijn dan alles bij de Democraten. Integriteit? Niet belangrijk. Policies? Niet belangrijk. Mentale gezondheid? Niet belangrijk. Men wil alleen maar Trump verslaan. Nou ja oke, doet dat dan maar. Voor de rest krijgen ze de president en policies die ze verdienen
En roepen dat Trump een "bejaarde vetklep" is, is een praatpunt van de DNC. Hoera!! Wat winnen we ermee?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie weer. Roepen dat Biden dement is, is gewoon een praatpunt uit conservatieve kringen. Het is feitelijk weer hetzelfde trucje als roepen dat Clinton op sterven na dood was. Ik heb nota bene een paar pagina's terug nog een artikel van ik meen Politico over de betreffende strategie gepost.
Ik ken nog een andere oude man met twijfelachtige cognitieve vermogens en grillige woedebuien in de Amerikaanse politiek, maar dat lijkt nooit een groot issue te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je balkt braaf de conservatieve praatpunten na, maar Sanders en Trump zijn net zo goed stokoud en hebben twijfelachtige gezondheid. Sanders had nota bene serieuze hartproblemen en Trump is een bejaarde vetklep.
En hoe is iemand die grillige woedebuien heeft oersaai? Die twee lijken me redelijk strijdig.
Waarom praat jij als fan van een democraat zo graag republikeinse campagnes na?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En aangezien het Amerikaanse volk het zich niks lijkt te interesseren dat Biden aan het dementeren is én een halve Republikein is qua policies én hij een bekend pathologische leugenaar is zie ik het ook nog wel voor me dat het weinig effect zal hebben dat Trump Biden gaat afmaken tijdens de debatten.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op welke gebieden is Biden een halve Republikein volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Je balkt braaf de liberale praatpunten na, maar Biden is net zo goed stokoud en heeft een twijfelachtige gezondheid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ken nog een andere oude man met twijfelachtige cognitieve vermogens en grillige woedebuien in de Amerikaanse politiek, maar dat lijkt nooit een groot issue te zijn.
Meer van hetzelfde als in hoe precies?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:55 schreef Gohf046 het volgende:
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Biden genoeg kiezers gaat overtuigen in de swing states om te winnen van Trump. Biden is toch gewoon meer van hetzelfde? Trump zal zijn kiezers wel weer weten te motiveren...
Biden veegt bepaald de vloer niet aan met Sanders natuurlijk. Hij is nu een weekje de frontrunner en sommigen doen nu alsof hij van begin tot einde altijd de enige kanshebber was. Feit is dat een groot gedeelte van de kiezers op het laatste moment heeft beslist en dat iedereen en zijn moeder vind dat Biden al het momentum heeft. Maar het is dus bepaald niet uitgesloten dat als Biden totaal op zijn bek gaat in bijvoorbeeld het debat dat Sanders weer afstand neemt. Voor Bloomberg killden 2 slechte debatten al zijn kansen, waarom zou dit voor Biden niet hetzelfde kunnen gelden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangezien Biden de vloer aanveegt met Sanders lijken steeds meer Amerikanen hem geschikt te vinden voor het presidentschap.
Dan moet hij ze wel wat aanbieden. De meeste politieke kroonjuwelen die republikeinen aantrekken zijn nu opgebruikt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:55 schreef Gohf046 het volgende:
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Biden genoeg kiezers gaat overtuigen in de swing states om te winnen van Trump. Biden is toch gewoon meer van hetzelfde? Trump zal zijn kiezers wel weer weten te motiveren...
De opkomst in deze voorverkiezingen blijkt prima en de extra stemmen gaan allemaal naar Biden. Blijkbaar weet Biden (of het anti-Trump zijn) genoeg kiezers te mobiliseren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:55 schreef Gohf046 het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]Als je niet zo links bent als de meest linkse kandidaat van de Democraten ooit, ben je dan een halve Republikein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je balkt braaf de liberale praatpunten na, maar Biden is net zo goed stokoud en heeft een twijfelachtige gezondheid.
Sterker nog: Sanders is helemaal geen democraat, zit als independent in de senaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je niet zo links bent als de meest linkse kandidaat van de Democraten ooit, ben je dan een halve Republikein?
Leuke stroman.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je niet zo links bent als de meest linkse kandidaat van de Democraten ooit, ben je dan een halve Republikein?
Jij mag uiteraard blijven hopen op Sanders. Vind het alleen wat jammer dat je de media er weer bijsleept en de suggestie wekt dat die Sanders tegenwerken. Is het ooit bij je opgekomen dat de meeste Democraten simpelweg geen groot fan zijn van Bernie of hem te weinig kansen toedichten tegen Trump?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Biden veegt bepaald de vloer niet aan met Sanders natuurlijk. Hij is nu een weekje de frontrunner en sommigen doen nu alsof hij van begin tot einde altijd de enige kanshebber was. Feit is dat een groot gedeelte van de kiezers op het laatste moment heeft beslist en dat iedereen en zijn moeder vind dat Biden al het momentum heeft. Maar het is dus bepaald niet uitgesloten dat als Biden totaal op zijn bek gaat in bijvoorbeeld het debat dat Sanders weer afstand neemt. Voor Bloomberg killden 2 slechte debatten al zijn kansen, waarom zou dit voor Biden niet hetzelfde kunnen gelden.
Wat natuurlijk ook wel duidelijk maakt dat Biden lang niet zo populair is als veel mensen en de media graag doen voorkomen, is dat hij nu pas op gang is. Als hij echt zo'n super populaire politicus was zouden mensen een maand terug niet Bloomberg een goede kans hebben gegeven en ongeveer evenveel steun. Dan zou hij ook niet al die endorsements pas voor super tuesday hebben gekregen. In die zin is er voor Sanders ook bijna niet tegen op te boksen, de media zien gewoon veel liever Biden dat is duidelijk. Maar dat hij beter verkiesbaar is, is vooral gebaseerd op die voorkeur niet op enige feiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |