200 besmettingen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag favo mod van COR. Wat gaat het worden vanavond?
Bedoelde eigenlijk of Ajax de koppositie gaat verliezen. En of je je vervolgens gaat volgooien met baco cola.quote:
Ik moet naast @RensAjacied zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk of Ajax de koppositie gaat verliezen. En of je je vervolgens gaat volgooien met baco cola.
Dat gun je niemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet naast @:rensajacied zitten
Geen zin in
Ja hij zou eerst alleen kaartjes voor mij kopenquote:
ik denk dat ze gaan winnen al is het moeizaamquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk of Ajax de koppositie gaat verliezen. En of je je vervolgens gaat volgooien met baco cola.
Sterktequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hij zou eerst alleen kaartjes voor mij kopen
Nu heeft hij naast mij gekocht
Fuck my life!!?
Bedankt voor de steunquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende OP
Prima TS
Prima TT
JanCees for admin
@:ggmm
@:banny
Ik denk van niet. Ik hoop ook van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ze gaan winnen al is het moeizaam
Nou, joepie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag komt trouwens onze goede vriend @:kingroland weer vrij!
ben niet anders gewendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik hoop ook van niet eigenlijk.
Kut Ajax.
@:zipportal
@:doublepain
Zijn probleemquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jeeequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Musk vindt het allemaal maar wat overdreven. Die vindt het ook vast minder erg dan een gemiddeld griepje.twitter:
KUT AJAX.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik hoop ook van niet eigenlijk.
Kut Ajax.
Een shitload aan mentions, maar hij reageert nooit terug bij een antwoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kun je stoppen met mij te taggen in al die aids posts van je?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Musk vindt het allemaal maar wat overdreven. Die vindt het ook vast minder erg dan een gemiddeld griepje.twitter:
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
Nee, dom. Niet overdreven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Het is toch ook gewoon een griepjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
niet gekliktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou dit lekker zijn?
https://twitter.com/desimojito/status/1236035241724149760
Ik ga echt stuk om die Kyran.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij ook
Terwijl ik gewoon serieus meepost daar
Dit wordt NIET gewaardeerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij ook
Voor m’n rust beter daar niet meer zoveel te komen. Wat een paniektopic.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij ook
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hebben jullie thuis al een noodvoorraadje stinho?
Dat schip staat gewoon in de top 6 wereldwijd besmettingen lolquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb jij een schuilkelder ingericht?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een vraag beantwoorden met een vraag is niet netjes stijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij een schuilkelder ingericht?
Dat is niet genoeg voor dit behoorlijk extreme virus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij een schuilkelder ingericht?
We hebben van Stijn toch maar mooi een grootheid op twitter gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een vraag beantwoorden met een vraag is niet netjes stijn
hebben we je toch niet goed opgevoed
mwahquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben van Stijn toch maar mooi een grootheid op twitter gemaakt
Pieter Black heeft hem op de korrel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
vind het maar matig dat hij niet durft te solliciteren bij VI of een eigen blog begint
Stijn is binnen een paar jaar de Spanje-watcher van VI vriend. Dan regelt hij kaarten voor mij aldaar, toch @El-Stinho ?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
vind het maar matig dat hij niet durft te solliciteren bij VI of een eigen blog begint
dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pieter Black heeft hem op de korrel.
Killerjet als eregastquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn
misschien een kampioenswedstrijd 2.0 organiseren voor zijn eerste dag op kantoor
spandoeken, oude FOK!posts van ajacied422/anoniem groot uitgeprint
Ik heb geen noodvoorraad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een vraag beantwoorden met een vraag is niet netjes stijn
hebben we je toch niet goed opgevoed
Vrijdag doe ik weer inkopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel van HJ Grand Prestige mag ik hopen?
@onlogischtwitter:ED_Eindhoven twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 13:49:32Arrestatieteam valt woning in Eindhoven binnen: vuurwapengevaarlijke Bergeijkenaar op de vlucht https://t.co/YkKjQMoQ2c reageer retweet
Dat is nog even weg vriend. Tegen die tijd ligt @aTypisch zijn schaakbordje vol met rijstkorrels.quote:
Ze hadden de kaartverkoop vorige week opengegooid. De goedkoopste gaan vanaf 130 euro.quote:
De kaartprijzen in Spanje gaan vaak nergens over, dus dit verbaast me niet. Er zijn wel clubs die onderling voor het uitvak speciale deals sluiten. Leganes staat nog bekend om het meest fanvriendelijke, maar die zitten volgend jaar in de Segunda (lol).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden de kaartverkoop vorige week opengegooid. De goedkoopste gaan vanaf 130 euro.
Ik blijf dus mooi op het terras volgende week
Njah, heb er nooit problemen mee gehad in Spanje eigenlijk. Maar dit zal ook wel komen door klein stadion, toeristeneiland en tegenstander.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De kaartprijzen in Spanje gaan vaak nergens over, dus dit verbaast me niet. Er zijn wel clubs die onderling voor het uitvak speciale deals sluiten. Leganes staat nog bekend om het meest fanvriendelijke, maar die zitten volgend jaar in de Segunda (lol).
Wil je naar Tenerife of Ibiza?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, heb er nooit problemen mee gehad in Spanje eigenlijk. Maar dit zal ook wel komen door klein stadion, toeristeneiland en tegenstander.
188 gevallen allenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Nog geen RIVM update, maar de nieuwe DSI is wel uit.![]()
![]()
@:onlogischtwitter:ED_Eindhoven twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 13:49:32Arrestatieteam valt woning in Eindhoven binnen: vuurwapengevaarlijke Bergeijkenaar op de vlucht https://t.co/YkKjQMoQ2c reageer retweet
@:wereldgozer
quote:
Even de Twitter reacties lezen. Genot.twitter:rivm twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:21:50Er zijn sinds gisteren 60 nieuwe patinten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen in Nederland op 188. De meeste nieuwe patinten werden in Noord-Brabant gemeld: 26. #COVID19 #coronavirus reageer retweet
PANIEKquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]Even de Twitter reacties lezen. Genot.twitter:rivm twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:21:50Er zijn sinds gisteren 60 nieuwe patinten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen in Nederland op 188. De meeste nieuwe patinten werden in Noord-Brabant gemeld: 26. #COVID19 #coronavirus reageer retweet
Ook niet veel.quote:
We liggen in ieder geval weer voor op de onsympathieke Belgen.quote:
Die komen binnenkort vast met een goede generatie en dan gaan we ze vervolgens weer voorbij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We liggen in ieder geval weer voor op de onsympathieke Belgen.
Das gvd niet misquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een weekendje naar Mallorca
Mooi, alleen jammer dat die Italianen zo ver voor liggen, ik zie het niet snel gebeuren dat we die in gaan halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We liggen in ieder geval weer voor op de onsympathieke Belgen.
Ik sluit niets uit Nielsie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, alleen jammer dat die Italianen zo ver voor liggen, ik zie het niet snel gebeuren dat we die in gaan halen.
Stukje incestquote:
Inteelt eerder.quote:
Significante groei zie als marketingstudent zijnde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die exponentile groei valt ook maar tegen
als zijndequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Significante groei zie als marketingstudent zijnde.
Tenzij ze lang niet alles kunnen testen, maar ik vind dit ook erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die exponentile groei valt ook maar tegen
Announce @klaasweetalles terug om Corona te duiden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
als zijnde![]()
@:Caland
@:GGMM
@:Maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
laatste bezoek: 6 dagen, 2 uur geleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce @:klaasweetalles terug om Corona te duiden.
Dit is een prima idee, het zou van dat coronatopic helemaal een topshow maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce @:klaasweetalles terug om Corona te duiden.
Nu nog die streep weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 6 dagen, 2 uur geleden.
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Dat moet het haast wel zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tenzij ze lang niet alles kunnen testen, maar ik vind dit ook erg tegenvallen.
quote:
#STIJNGODquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen op dit forum een massale groep paniekerige autisten zit die denkt dat de mensheid over een jaar is uitgeroeid. Schuld van Rutte, schuld van het RIVM, schuld van iedereen behalve de evangelisten van FOK!.
Om het een beetje leuk te maken denk ik dat ik maar superspreader ga worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
60 nieuwe maar wtf
Ik had op 250 totaal ingezet. Nu wordt de 200 niet eens bereikt.
quote:15:40
Een hotel dat voor de quarantaine van eventuele coronapatinten diende in de Zuid-Chinese stad Quanzhou is vandaag ingestort. Volgens plaatselijke media zijn circa zeventig mensen bedolven onder het puin. De autoriteiten meldden dat er zeker 23 mensen zijn gered. Reddingswerkers zijn op zoek naar slachtoffers.
Het hotel Xinjia was recent ingericht voor de opvang van mensen die met coronaviruspatinten in contact waren geweest.
twitter:ddiamond twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:43:09Trump muses that he could’ve become a research scientist instead of president.TRUMP: I like this stuff. I really get it… every one of these doctors said, ‘how do you know so much about this?’ Maybe I have a natural ability. https://t.co/9ppWsjwN2v reageer retweet
Welkom terug maat. Erg jammer dat je door een aantal users gedemoniseerd werd toen je gevangen zat. Wat vind je daarvan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Significante groei zie als marketingstudent zijnde.
#FREEKLAASquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 6 dagen, 2 uur geleden.
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Dezelfde groep users die normaal hun bekken dichthouden wanneer ik aanwezig ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Erg jammer dat je door een aantal users gedemoniseerd werd toen je gevangen zat. Wat vind je daarvan?
FOK! Knokploegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
FB / Hoe kunnen mensen met ban nieuwe accounts aanmaken?
@:Anneloos kan jullie steun wel gebruiken. @:wereldgozer
Ik hoop dat je ook gezien hebt dat een paar users je wel steunde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef KingRoland het volgende:
Mogen van mij allemaal corona krijgen
Doe godverdomme een keer normaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef KingRoland het volgende:
Mogen van mij allemaal corona krijgen
Quote afgehandeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godverdomme? Dit vindt @:kingroland niet leuk. Morgen bidden.
TR meegepakt.
natuurlijk makkerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook gezien hebt dat een paar users je wel steunde.
Ga lekker naar Wuhan ofzoquote:
bedankt vriendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:26 schreef Doublepain het volgende:
Welkom terug Rolandgod
Hopelijk heb je al mijn mentions afgehandeld
@:kingroland
Zo opa zo kleinzoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een mod toch? Voor de zekerheid een TR meegepakt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Chinees.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Graag picsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
How Zipquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Burrito’s (zonder kaas).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drizzt is nog te lui om een telefoonnummer in te voeren voor een Twitter account dus dit verbaast mij niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beloofde hij deze week ook van zijn eitjes
Niks gezien.
1x zien we door de vingers. Als hij vanavond niet levert heeft hij een GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks gezien.
Hij zal het vast heel erg druk gehad hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks gezien.
Waarmee?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal het vast heel erg druk gehad hebben.
Die mensjes zitten in totale paniek de hele dag te f5en om te lezen waar het volgende slachtoffer is gevallen.quote:
Dat lijkt me niet echt meer goed bij te houden met honderden per dag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensjes zitten in totale paniek de hele dag te f5en om te lezen waar het volgende slachtoffer is gevallen.
Tjaquote:
Ach die mensen hebben verder niks anders te doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt meer goed bij te houden met honderden per dag.
Het kan mij maar weinig boeien als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt meer goed bij te houden met honderden per dag.
Maandag gaat het hard trouwens.
Sommige users daar durven niet eens meer naar buiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensjes zitten in totale paniek de hele dag te f5en om te lezen waar het volgende slachtoffer is gevallen.
Mij wel. Maar ik snap dat het de meeste mensen weinig kan boeien. Voor de meeste mensen is het ook niet heel spannend allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan mij maar weinig boeien als ik eerlijk ben.
Ik ken echt niemand in mijn omgeving die het niet schouderophalend accepteert, toch frappant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige users daar durven niet eens meer naar buiten.
Waarom is het voor jou wel spannend?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij wel. Maar ik snap dat het de meeste mensen weinig kan boeien. Voor de meeste mensen is het ook niet heel spannend allemaal.
Gelukkig zijn wij FOK!ers wat dat betreft erg begripvol.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige users daar durven niet eens meer naar buiten.
Ik vind het vooral nogal saai op het moment. Ik heb liever dat het verdwijnt of echt uitbreekt, dit is helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan mij maar weinig boeien als ik eerlijk ben.
Edit: oh, ik las verkeerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand in mijn omgeving die het niet schouderophalend accepteert, toch frappant.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij FOK!ers wat dat betreft erg begripvol.
Pics?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net trouwens een tv naar een andere kamer verhuisd. Klein stootje tegen de trap, meteen hele tv kapot. De tering.
Dan kun je de tv nu naar de vuilnisbjelt verhuizen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net trouwens een tv naar een andere kamer verhuisd. Klein stootje tegen de trap, meteen hele tv kapot. De tering.
Naar de wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je de tv nu naar de vuilnisbjelt verhuizen.
Dat maakt het wel een stuk leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkgerelateerd. Ik ben o.a. verantwoordelijk voor capaciteit in het ziekenhuis.
Vuilnisbelt op zijn Hans van Breukelens uitgesproken.quote:
Jazeker. Gisteren meer dan 10 mensen eruit gegooid die voor maandag op het OK-programma stonden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een stuk leuker inderdaad.
Faal ik nou echt met lezen of staat het verkeerd?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw omgeving maakt zich wel 'druk'? (ben gewoon nieuwsgierig hoor, no offence)
Ik geef eerlijk toe dat ik deze niet ken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Lenny de meme vuilnisbjelt niet kent.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik deze niet ken.
Dat staat er toch ook? of ik faal maar dat bedoelde ik wel in ieder geval. :pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Faal ik nou echt met lezen of staat het verkeerd?![]()
In mijn omgeving ken ik vrijwel niemand die zich zich hier heel druk over maken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Gisteren meer dan 10 mensen eruit gegooid die voor maandag op het OK-programma stonden.
Gecoronariseerd.
:pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? of ik faal maar dat bedoelde ik wel in ieder geval. :p
Helaas, dit is hem.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan wel zelf langsgaan en vervolgens hoestend door het ziekenhuis lopen. Helpt dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig.
Als het zo langzaam blijft gaan, zou je dan een paar coronalijers een paar rondjes door het ziekenhuis kunnen laten rijden?
Ik dacht altijd dat jij iets in de marketing deed.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan wel zelf langsgaan en vervolgens hoestend door het ziekenhuis lopen. Helpt dat?
Krijgen we meteen wat we toch gaan krijgen. Allemaal zieke mensen die we niet op kunnen nemen omdat ons personeel met corona thuis zit.
Daar hebben ze in Iran veel last van las ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan wel zelf langsgaan en vervolgens hoestend door het ziekenhuis lopen. Helpt dat?
Krijgen we meteen wat we toch gaan krijgen. Allemaal zieke mensen die we niet op kunnen nemen omdat ons personeel met corona thuis zit.
Ik heb er echt helemaal geen vertrouwen in. Het was tegen Utrecht weer zo dramatisch slecht en kut met 0,0 voetbal dat ik ook echt tegenop kijk om weer 90 minuten naar Ajax te moeten gaan kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat denk je ervan vanavond, gaat Ajax de crisis bezweren in Heerenveen?
Ik denk een moeizame overwinning, maar echt overtuigd ben ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat denk je ervan vanavond, gaat Ajax de crisis bezweren in Heerenveen?
Geklikt en gelachen. Dank voor het delen. Ik ben weer op de hoogte.quote:
Ik heb gelukkig een verjaardag. Maar het zou wel fijn zijn als ze weer eens een goal maken ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal geen vertrouwen in. Het was tegen Utrecht weer zo dramatisch slecht en kut met 0,0 voetbal dat ik ook echt tegenop kijk om weer 90 minuten naar Ajax te moeten gaan kijken.
Maar wie weet
En AZ krijgt vanavond de punten bijna vanzelf.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal geen vertrouwen in. Het was tegen Utrecht weer zo dramatisch slecht en kut met 0,0 voetbal dat ik ook echt tegenop kijk om weer 90 minuten naar Ajax te moeten gaan kijken.
Maar wie weet
Deed ja. Dat klopt wel. Lang geleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij iets in de marketing deed.
Ik volg Heerenveen niet zo. Maar die zijn dus ook niet zo lekker bezig? Dacht dat ze het wel aardig deden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk een moeizame overwinning, maar echt overtuigd ben ik niet.
Dit dacht ik eigenlijk ook, ik volg ze ook niet zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg Heerenveen niet zo. Maar die zijn dus ook niet zo lekker bezig? Dacht dat ze het wel aardig deden.
Kunnen er geen reet van. Wat staan ze? 11e ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg Heerenveen niet zo. Maar die zijn dus ook niet zo lekker bezig? Dacht dat ze het wel aardig deden.
Ejuke is wel aardig maar verder hebben ze amper iemand die een goal kan maken, bakken er vrij weinig van de laatste tijd. Maar Ejuke, van Bergen en Halilovic tegen het centrum van Ajax kan met ruimte in de rug wel pijnlijk worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen er geen reet van. Wat staan ze? 11e ofzo?
Die Ejuke is een beetje alles of niks. Als ie een goeie dag heeft, dan heeft Ajax inderdaad wel een GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ejuke is wel aardig maar verder hebben ze amper iemand die een goal kan maken, bakken er vrij weinig van de laatste tijd. Maar Ejuke, van Bergen en Halilovic tegen het centrum van Ajax kan met ruimte in de rug wel pijnlijk worden.
Zie net dat ze voor de laatste overwinning vorige week tegen Twente 8x niet (in reguliere speeltijd) hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen er geen reet van. Wat staan ze? 11e ofzo?
Zakelijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef Coco. het volgende:
Ik denk een zakelijke 2-1 overwinning voor Ajax.
Twente was ook met mazzel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie net dat ze voor de laatste overwinning vorige week tegen Twente 8x niet (in reguliere speeltijd) hebben gewonnen.
Ik heb 2-1 voor Heerenveen in de toto dacht ik
Als ze nu niet winnen, dan begint het einde voor Ten Hag ook wel langzaam te naderen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef Coco. het volgende:
Ik denk een zakelijke 2-1 overwinning voor Ajax.
Gelukkig hebben wij Heerenveen keihard gestraft (0-1) voor de winst op Willem II.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twente was ook met mazzel.
Fijn dat je dat in reguliere speeltijd erbij zet.
Het zijn weer fijne weken voor de Telegraaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze nu niet winnen, dan begint het einde voor Ten Hag ook wel langzaam te naderen denk ik.
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Heerenveen keihard gestraft (0-1) voor de winst op Willem II.
Ja, die hebben hem altijd al gehaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn weer fijne weken voor de Telegraaf.
Rensie en ik gaan busje opwachten, maar dit winnen ze gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze nu niet winnen, dan begint het einde voor Ten Hag ook wel langzaam te naderen denk ik.
Dit soort kansloze filmpjesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
@:caland
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:kapiteintje
@:ifrane
@:timmmmm
@:elan
@:gary_oak
@:bolasie
@:de_kraam
:pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geklikt omdat jij het bent. Na 2 minuten afgezet. Wat moet ik hiermee?quote:
Kennis, als iemand vraagt hoe Japanners levenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt omdat jij het bent. Na 2 minuten afgezet. Wat moet ik hiermee?
lol Onlogisch en ik moesten lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel geleerd dat ouders in Japan met kinderen in bed slapen.
Gekeken en daar heb ik heel veel spijt van.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
@:caland
@:scrummie2.1
@:kapiteintje
@:ifrane
@:timmmmm
@:elan
@:gary_oak
@:bolasie
@:de_kraam
Dit kan echt niet meer hoor nu met dat corona virus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel geleerd dat ouders in Japan met kinderen in bed slapen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet meer hoor nu met dat corona virus.
De hele familie gebruikt hetzelfde badwater.quote:
Hallo makker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
De hele familie gebruikt hetzelfde badwater.
Is cultuur Coco.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
De hele familie gebruikt hetzelfde badwater.
Hoe gaat het met hem?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Overigens speel ik *nu* wow met Inso
Wie hem een vraag wil stellen of de groetjes wil doen ; DIT IS JE KANS!!!
@:AFCNiels
Is zijn 2e al geboren?? Gaat het verder goed met hem en is ie tevreden met Arsenal. #dtvquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Welke class speelt Inso?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
8 maanden geleden. Gaat goed. Arsenal rg matig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is zijn 2e al geboren?? Gaat het verder goed met hem en is ie tevreden met Arsenal. #dtv
De vraag is waar jij blijft.quote:
Gefeliciteerd namens DP van de FOK! Forum VBL SC als ik dat al niet gedaan hebquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
8 maanden geleden. Gaat goed. Arsenal rg matig.
ga wegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho verkeerde account. Dacht even dat ik met Haags_Kwartiertje was ingelogd
koppoisitiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
AZ wint vanavond, Ajax verliest. U hoort het hier als eerste.
De koppoisitie gaat naar Alkmaar deze speelronde.
WTF!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho verkeerde account. Dacht even dat ik met Haags_Kwartiertje was ingelogd
Doe hem maar de groeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Bij drank en Inso moet ik altijd aan zijn alcoholprijsexcelsheet denken, zelfs alcoholisme pakte hij professioneel aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:15 schreef Treinhoer het volgende:
Zeg maar tegen Inso dat @:Monopoly hem altijd al een rare heeft gevonden, omdat hij nooit lauw Pitt bier drinkt.
Dat siert hem inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij drank en Inso moet ik altijd aan zijn alcoholprijsexcelsheet denken, zelfs alcoholisme pakte hij professioneel aan.
koppoisitiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
AZ wint vanavond, Ajax verliest. U hoort het hier als eerste.
De koppoisitie gaat naar Alkmaar deze speelronde.
Dat zou prettig zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer mensen gaan happen op jouw tweet over het vrouwenvoetbal.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn.
Vorige keer waren er 4 lesbiennes behoorlijk boos!
Link?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer mensen gaan happen op jouw tweet over het vrouwenvoetbal.
Geliked en geretweet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn.
Vorige keer waren er 4 lesbiennes behoorlijk boos!
Marijn de Vries.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geliked en geretweet.
O ja, toen noemde die ene wielrenster je nog minipiemelige of zoiets.
Soms. Heb nu 3 afstudeerders. Eentje ga ik niet aannemen. Die andere 2 hebben potentie, maar ik heb niet echt een baan voor ze. Nog niet althans, misschien tegen de tijd dat ze klaar zijn wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans @:lenny_leonard @:tarado
Als je scriptie schrijft bij een bedrijf overwegen ze dan om jou dan aan te nemen als je gewoon goed presteert op het einde van je afstudeerstage of word je gewoon gebruikt? en hoe groot is die kans met de arbeidsmarkt van nu
Like en retweetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/Rene51945738641/status/1236344445538373632
quote:
Ja, ja en afhankelijk van de branche.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans @:lenny_leonard @:tarado
Als je scriptie schrijft bij een bedrijf overwegen ze dan om jou dan aan te nemen als je gewoon goed presteert op het einde van je afstudeerstage of word je gewoon gebruikt? en hoe groot is die kans met de arbeidsmarkt van nu
Maat. Nog kunnen kijken voor me?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, ja en afhankelijk van de branche.
Zeker. Even kijken of ik iets voor je kan Dropboxen.quote:
ik pak even een milka chocoladereep vriendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Even kijken of ik iets voor je kan Dropboxen.
Ook gepakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik pak even een milka chocoladereep vriend
Dat doe je niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:42 schreef KingRoland het volgende:
even philips hue bestellen wel duur hoor
@:lenny_leonard
Dat doe je niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:42 schreef KingRoland het volgende:
even philips hue bestellen wel duur hoor
@:lenny_leonard
Geklikt. Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Compleet gezin naar ziekenhuis na binnenshuis barbecuen
Niet welkom in ons land.
Maandag gaan we knallenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Morgen om 14:00 weer nieuwe RIVM update. Dat wordt weer geniet0n.
#DeKleineDingenInHetLeven
Moet je niet naar de witte de withquote:Op zondag 8 maart 2020 00:00 schreef KingRoland het volgende:
LOVING YOU IS A LOSING GAME OHHHH HAAAAAAAA
quote:Op zondag 8 maart 2020 00:00 schreef KingRoland het volgende:
LOVING YOU IS A LOSING GAME OHHHH HAAAAAAAA
Leuke memequote:Op zondag 8 maart 2020 02:55 schreef Tjacka het volgende:
Hahaha net Ajax geweest
Denk je naast @:rensajacied te zitten zet hij een maat van hem naast mij@:smoofie @:johannes_vermeer @:caland
JIJ MOET MODDEN IN COR. Niks bezoekjes aan dat KUT AJAX.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:55 schreef Tjacka het volgende:
Hahaha net Ajax geweest
Denk je naast @:rensajacied te zitten zet hij een maat van hem naast mij@:smoofie @:johannes_vermeer @:caland
Geen mention gehad. Toch afgehandeld. Kut Ajax.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JIJ MOET MODDEN IN COR. Niks bezoekjes aan dat KUT AJAX.
Ja prima. Vandaag weinig doen. Beetje voetbal kijken. Rondje wandelen met de kleine. Niks mis mee.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja prima. Vandaag weinig doen. Beetje voetbal kijken. Rondje wandelen met de kleine. Niks mis mee.
Vbl on tour bij ladies nightquote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Fijne internationale vrouwendag!
@:Jojoortje
@:karina
@:lavenderr
Gelukkig is het weekend en worden we niet doodgegooid ermee in talkshows
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Fijne internationale vrouwendag!
@:Jojoortje
@:karina
@:lavenderr
Gelukkig is het weekend en worden we niet doodgegooid ermee in talkshows
Ja had vlucht al geboektquote:Op zondag 8 maart 2020 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu in Brabant komen
Gecoronariseerd
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja had vlucht al geboekt
Heb jij ook corona
Gvd ga eens weg uit Utrechtquote:Op zondag 8 maart 2020 14:06 schreef Zipportal het volgende:
265!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |