De hele familie gebruikt hetzelfde badwater.quote:
Hallo makker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
De hele familie gebruikt hetzelfde badwater.
Is cultuur Coco.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
De hele familie gebruikt hetzelfde badwater.
Hoe gaat het met hem?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Overigens speel ik *nu* wow met Inso
Wie hem een vraag wil stellen of de groetjes wil doen ; DIT IS JE KANS!!!
@:AFCNiels
@:GGMM
Is zijn 2e al geboren?? Gaat het verder goed met hem en is ie tevreden met Arsenal. #dtvquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Welke class speelt Inso?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
8 maanden geleden. Gaat goed. Arsenal érg matig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is zijn 2e al geboren?? Gaat het verder goed met hem en is ie tevreden met Arsenal. #dtv
De vraag is waar jij blijft.quote:
Gefeliciteerd namens DP van de FOK! Forum VBL SC als ik dat al niet gedaan hebquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
8 maanden geleden. Gaat goed. Arsenal érg matig.
ga wegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho verkeerde account. Dacht even dat ik met Haags_Kwartiertje was ingelogd
koppoisitiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
AZ wint vanavond, Ajax verliest. U hoort het hier als eerste.
De koppoisitie gaat naar Alkmaar deze speelronde.
WTF!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho verkeerde account. Dacht even dat ik met Haags_Kwartiertje was ingelogd
Doe hem maar de groeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Bij drank en Inso moet ik altijd aan zijn alcoholprijsexcelsheet denken, zelfs alcoholisme pakte hij professioneel aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:15 schreef Treinhoer het volgende:
Zeg maar tegen Inso dat @:Monopoly hem altijd al een rare heeft gevonden, omdat hij nooit lauw Pitt bier drinkt.
Dat siert hem inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij drank en Inso moet ik altijd aan zijn alcoholprijsexcelsheet denken, zelfs alcoholisme pakte hij professioneel aan.
koppoisitiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
AZ wint vanavond, Ajax verliest. U hoort het hier als eerste.
De koppoisitie gaat naar Alkmaar deze speelronde.
Dat zou prettig zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer mensen gaan happen op jouw tweet over het vrouwenvoetbal.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn.
Vorige keer waren er 4 lesbiennes behoorlijk boos!
Link?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer mensen gaan happen op jouw tweet over het vrouwenvoetbal.
Geliked en geretweet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn.
Vorige keer waren er 4 lesbiennes behoorlijk boos!
Marijn de Vries.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geliked en geretweet.
O ja, toen noemde die ene wielrenster je nog minipiemelige of zoiets.
Soms. Heb nu 3 afstudeerders. Eentje ga ik niet aannemen. Die andere 2 hebben potentie, maar ik heb niet echt een baan voor ze. Nog niet althans, misschien tegen de tijd dat ze klaar zijn wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans @:lenny_leonard @:tarado
Als je scriptie schrijft bij een bedrijf overwegen ze dan om jou dan aan te nemen als je gewoon goed presteert op het einde van je afstudeerstage of word je gewoon gebruikt? en hoe groot is die kans met de arbeidsmarkt van nu
Like en retweetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/Rene51945738641/status/1236344445538373632
quote:
Ja, ja en afhankelijk van de branche.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans @:lenny_leonard @:tarado
Als je scriptie schrijft bij een bedrijf overwegen ze dan om jou dan aan te nemen als je gewoon goed presteert op het einde van je afstudeerstage of word je gewoon gebruikt? en hoe groot is die kans met de arbeidsmarkt van nu
Maat. Nog kunnen kijken voor me?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, ja en afhankelijk van de branche.
Zeker. Even kijken of ik iets voor je kan Dropboxen.quote:
ik pak even een milka chocoladereep vriendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Even kijken of ik iets voor je kan Dropboxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |