Kunnen er geen reet van. Wat staan ze? 11e ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg Heerenveen niet zo. Maar die zijn dus ook niet zo lekker bezig? Dacht dat ze het wel aardig deden.
Ejuke is wel aardig maar verder hebben ze amper iemand die een goal kan maken, bakken er vrij weinig van de laatste tijd. Maar Ejuke, van Bergen en Halilovic tegen het centrum van Ajax kan met ruimte in de rug wel pijnlijk worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen er geen reet van. Wat staan ze? 11e ofzo?
Die Ejuke is een beetje alles of niks. Als ie een goeie dag heeft, dan heeft Ajax inderdaad wel een GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ejuke is wel aardig maar verder hebben ze amper iemand die een goal kan maken, bakken er vrij weinig van de laatste tijd. Maar Ejuke, van Bergen en Halilovic tegen het centrum van Ajax kan met ruimte in de rug wel pijnlijk worden.
Zie net dat ze voor de laatste overwinning vorige week tegen Twente 8x niet (in reguliere speeltijd) hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen er geen reet van. Wat staan ze? 11e ofzo?
Zakelijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef Coco. het volgende:
Ik denk een zakelijke 2-1 overwinning voor Ajax.
Twente was ook met mazzel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie net dat ze voor de laatste overwinning vorige week tegen Twente 8x niet (in reguliere speeltijd) hebben gewonnen.
Ik heb 2-1 voor Heerenveen in de toto dacht ik
Als ze nu niet winnen, dan begint het einde voor Ten Hag ook wel langzaam te naderen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef Coco. het volgende:
Ik denk een zakelijke 2-1 overwinning voor Ajax.
Gelukkig hebben wij Heerenveen keihard gestraft (0-1) voor de winst op Willem II.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twente was ook met mazzel.
Fijn dat je dat in reguliere speeltijd erbij zet.
Het zijn weer fijne weken voor de Telegraaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze nu niet winnen, dan begint het einde voor Ten Hag ook wel langzaam te naderen denk ik.
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Heerenveen keihard gestraft (0-1) voor de winst op Willem II.
Ja, die hebben hem altijd al gehaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn weer fijne weken voor de Telegraaf.
Rensie en ik gaan busje opwachten, maar dit winnen ze gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze nu niet winnen, dan begint het einde voor Ten Hag ook wel langzaam te naderen denk ik.
Dit soort kansloze filmpjesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
@:caland
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:kapiteintje
@:ifrane
@:timmmmm
@:elan
@:gary_oak
@:bolasie
@:de_kraam
@:wereldgozer
:pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? of ik faal maar dat bedoelde ik wel in ieder geval. :p
Geklikt omdat jij het bent. Na 2 minuten afgezet. Wat moet ik hiermee?quote:
Kennis, als iemand vraagt hoe Japanners levenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt omdat jij het bent. Na 2 minuten afgezet. Wat moet ik hiermee?
lol Onlogisch en ik moesten lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel geleerd dat ouders in Japan met kinderen in bed slapen.
@:ggmm
Gekeken en daar heb ik heel veel spijt van.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
@:caland
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:kapiteintje
@:ifrane
@:timmmmm
@:elan
@:gary_oak
@:bolasie
@:de_kraam
@:wereldgozer
Dit kan echt niet meer hoor nu met dat corona virus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel geleerd dat ouders in Japan met kinderen in bed slapen.
@:ggmm
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet meer hoor nu met dat corona virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |