Stukje incestquote:
Inteelt eerder.quote:
Significante groei zie als marketingstudent zijnde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die exponentiële groei valt ook maar tegen
als zijndequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Significante groei zie als marketingstudent zijnde.
Tenzij ze lang niet alles kunnen testen, maar ik vind dit ook erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die exponentiële groei valt ook maar tegen
Announce @klaasweetalles terug om Corona te duiden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
als zijnde![]()
@:Caland
@:GGMM
@:Maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
laatste bezoek: 6 dagen, 2 uur geleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce @:klaasweetalles terug om Corona te duiden.
Dit is een prima idee, het zou van dat coronatopic helemaal een topshow maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce @:klaasweetalles terug om Corona te duiden.
Nu nog die streep weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 6 dagen, 2 uur geleden.
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Dat moet het haast wel zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tenzij ze lang niet alles kunnen testen, maar ik vind dit ook erg tegenvallen.
quote:
#STIJNGODquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen op dit forum een massale groep paniekerige autisten zit die denkt dat de mensheid over een jaar is uitgeroeid. Schuld van Rutte, schuld van het RIVM, schuld van iedereen behalve de evangelisten van FOK!.
Om het een beetje leuk te maken denk ik dat ik maar superspreader ga worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
60 nieuwe maar wtf
Ik had op 250 totaal ingezet. Nu wordt de 200 niet eens bereikt.
quote:15:40
Een hotel dat voor de quarantaine van eventuele coronapatiënten diende in de Zuid-Chinese stad Quanzhou is vandaag ingestort. Volgens plaatselijke media zijn circa zeventig mensen bedolven onder het puin. De autoriteiten meldden dat er zeker 23 mensen zijn gered. Reddingswerkers zijn op zoek naar slachtoffers.
Het hotel Xinjia was recent ingericht voor de opvang van mensen die met coronaviruspatiënten in contact waren geweest.
twitter:ddiamond twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:43:09Trump muses that he could’ve become a research scientist instead of president.TRUMP: I like this stuff. I really get it… every one of these doctors said, ‘how do you know so much about this?’ Maybe I have a natural ability. https://t.co/9ppWsjwN2v reageer retweet
Welkom terug maat. Erg jammer dat je door een aantal users gedemoniseerd werd toen je gevangen zat. Wat vind je daarvan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Significante groei zie als marketingstudent zijnde.
#FREEKLAASquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 6 dagen, 2 uur geleden.
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Dezelfde groep users die normaal hun bekken dichthouden wanneer ik aanwezig ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Erg jammer dat je door een aantal users gedemoniseerd werd toen je gevangen zat. Wat vind je daarvan?
FOK! Knokploegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
FB / Hoe kunnen mensen met ban nieuwe accounts aanmaken?
@:Anneloos kan jullie steun wel gebruiken. @:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |