Stijn is binnen een paar jaar de Spanje-watcher van VI vriend. Dan regelt hij kaarten voor mij aldaar, toch @El-Stinho ?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
vind het maar matig dat hij niet durft te solliciteren bij VI of een eigen blog begint
dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pieter Black heeft hem op de korrel.
Killerjet als eregastquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn
misschien een kampioenswedstrijd 2.0 organiseren voor zijn eerste dag op kantoor
spandoeken, oude FOK!posts van ajacied422/anoniem groot uitgeprint
Ik heb geen noodvoorraad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een vraag beantwoorden met een vraag is niet netjes stijn
hebben we je toch niet goed opgevoed
Vrijdag doe ik weer inkopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel van HJ Grand Prestige mag ik hopen?
@onlogischtwitter:ED_Eindhoven twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 13:49:32Arrestatieteam valt woning in Eindhoven binnen: vuurwapengevaarlijke Bergeijkenaar op de vlucht https://t.co/YkKjQMoQ2c reageer retweet
Dat is nog even weg vriend. Tegen die tijd ligt @aTypisch zijn schaakbordje vol met rijstkorrels.quote:
Ze hadden de kaartverkoop vorige week opengegooid. De goedkoopste gaan vanaf 130 euro.quote:
De kaartprijzen in Spanje gaan vaak nergens over, dus dit verbaast me niet. Er zijn wel clubs die onderling voor het uitvak speciale deals sluiten. Leganes staat nog bekend om het meest fanvriendelijke, maar die zitten volgend jaar in de Segunda (lol).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden de kaartverkoop vorige week opengegooid. De goedkoopste gaan vanaf 130 euro.
Ik blijf dus mooi op het terras volgende week
Njah, heb er nooit problemen mee gehad in Spanje eigenlijk. Maar dit zal ook wel komen door klein stadion, toeristeneiland en tegenstander.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De kaartprijzen in Spanje gaan vaak nergens over, dus dit verbaast me niet. Er zijn wel clubs die onderling voor het uitvak speciale deals sluiten. Leganes staat nog bekend om het meest fanvriendelijke, maar die zitten volgend jaar in de Segunda (lol).
Wil je naar Tenerife of Ibiza?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, heb er nooit problemen mee gehad in Spanje eigenlijk. Maar dit zal ook wel komen door klein stadion, toeristeneiland en tegenstander.
188 gevallen allenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Nog geen RIVM update, maar de nieuwe DSI is wel uit.![]()
![]()
@:onlogischtwitter:ED_Eindhoven twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 13:49:32Arrestatieteam valt woning in Eindhoven binnen: vuurwapengevaarlijke Bergeijkenaar op de vlucht https://t.co/YkKjQMoQ2c reageer retweet
@:wereldgozer
quote:
Even de Twitter reacties lezen. Genot.twitter:rivm twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:21:50Er zijn sinds gisteren 60 nieuwe patinten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen in Nederland op 188. De meeste nieuwe patinten werden in Noord-Brabant gemeld: 26. #COVID19 #coronavirus reageer retweet
PANIEKquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]Even de Twitter reacties lezen. Genot.twitter:rivm twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:21:50Er zijn sinds gisteren 60 nieuwe patinten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen in Nederland op 188. De meeste nieuwe patinten werden in Noord-Brabant gemeld: 26. #COVID19 #coronavirus reageer retweet
Ook niet veel.quote:
We liggen in ieder geval weer voor op de onsympathieke Belgen.quote:
Die komen binnenkort vast met een goede generatie en dan gaan we ze vervolgens weer voorbij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We liggen in ieder geval weer voor op de onsympathieke Belgen.
Das gvd niet misquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een weekendje naar Mallorca
Mooi, alleen jammer dat die Italianen zo ver voor liggen, ik zie het niet snel gebeuren dat we die in gaan halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We liggen in ieder geval weer voor op de onsympathieke Belgen.
Ik sluit niets uit Nielsie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, alleen jammer dat die Italianen zo ver voor liggen, ik zie het niet snel gebeuren dat we die in gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |