Ik hoop dat je ook gezien hebt dat een paar users je wel steunde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef KingRoland het volgende:
Mogen van mij allemaal corona krijgen
Doe godverdomme een keer normaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef KingRoland het volgende:
Mogen van mij allemaal corona krijgen
Quote afgehandeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godverdomme? Dit vindt @:kingroland niet leuk. Morgen bidden.
TR meegepakt.
natuurlijk makkerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook gezien hebt dat een paar users je wel steunde.
Ga lekker naar Wuhan ofzoquote:
bedankt vriendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:26 schreef Doublepain het volgende:
Welkom terug Rolandgod
Hopelijk heb je al mijn mentions afgehandeld
@:kingroland
Zo opa zo kleinzoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een mod toch? Voor de zekerheid een TR meegepakt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
FB / Hoe kunnen mensen met ban nieuwe accounts aanmaken?
@:Anneloos kan jullie steun wel gebruiken. @:wereldgozer
Chinees.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Graag picsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
How Zipquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
FB / Hoe kunnen mensen met ban nieuwe accounts aanmaken?
@:Anneloos kan jullie steun wel gebruiken. @:wereldgozer
Burrito’s (zonder kaas).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drizzt is nog te lui om een telefoonnummer in te voeren voor een Twitter account dus dit verbaast mij niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beloofde hij deze week ook van zijn eitjes
Niks gezien.
1x zien we door de vingers. Als hij vanavond niet levert heeft hij een GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks gezien.
Hij zal het vast heel erg druk gehad hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks gezien.
Waarmee?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal het vast heel erg druk gehad hebben.
Die mensjes zitten in totale paniek de hele dag te f5en om te lezen waar het volgende slachtoffer is gevallen.quote:
Dat lijkt me niet echt meer goed bij te houden met honderden per dag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensjes zitten in totale paniek de hele dag te f5en om te lezen waar het volgende slachtoffer is gevallen.
Tjaquote:
Ach die mensen hebben verder niks anders te doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt meer goed bij te houden met honderden per dag.
Het kan mij maar weinig boeien als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt meer goed bij te houden met honderden per dag.
Maandag gaat het hard trouwens.
Sommige users daar durven niet eens meer naar buiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensjes zitten in totale paniek de hele dag te f5en om te lezen waar het volgende slachtoffer is gevallen.
Mij wel. Maar ik snap dat het de meeste mensen weinig kan boeien. Voor de meeste mensen is het ook niet heel spannend allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan mij maar weinig boeien als ik eerlijk ben.
Ik ken echt niemand in mijn omgeving die het niet schouderophalend accepteert, toch frappant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige users daar durven niet eens meer naar buiten.
Waarom is het voor jou wel spannend?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij wel. Maar ik snap dat het de meeste mensen weinig kan boeien. Voor de meeste mensen is het ook niet heel spannend allemaal.
Gelukkig zijn wij FOK!ers wat dat betreft erg begripvol.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige users daar durven niet eens meer naar buiten.
Ik vind het vooral nogal saai op het moment. Ik heb liever dat het verdwijnt of echt uitbreekt, dit is helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan mij maar weinig boeien als ik eerlijk ben.
Edit: oh, ik las verkeerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand in mijn omgeving die het niet schouderophalend accepteert, toch frappant.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij FOK!ers wat dat betreft erg begripvol.
Pics?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net trouwens een tv naar een andere kamer verhuisd. Klein stootje tegen de trap, meteen hele tv kapot. De tering.
Dan kun je de tv nu naar de vuilnisbjelt verhuizen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net trouwens een tv naar een andere kamer verhuisd. Klein stootje tegen de trap, meteen hele tv kapot. De tering.
Naar de wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je de tv nu naar de vuilnisbjelt verhuizen.
Dat maakt het wel een stuk leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkgerelateerd. Ik ben o.a. verantwoordelijk voor capaciteit in het ziekenhuis.
Vuilnisbelt op zijn Hans van Breukelens uitgesproken.quote:
Jazeker. Gisteren meer dan 10 mensen eruit gegooid die voor maandag op het OK-programma stonden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een stuk leuker inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |