haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??Zonder wrijving geen glans![]()
Het grapje dat ik ging maken bleek bij een herlezing niet geschikt als reactie op een dame.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, in de vroege ochtend kan je nog wat punten pakken overdag is het niet meer te doen bijna
Dan gaat de een en komt de ander.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna even leuk als @Mrsloveablequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waren de voorverkiezing leuk, sherrif?![]()
Vochtigquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijna even leuk als @:mrsloveable
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Geh slaphen du.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijna even leuk als @:mrsloveable“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil gvd bowlen!
quote:
Waarvoor dank je haar dan?quote:ALweer hoofdpijn, dat zit er al een paar dagen of nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens die koppijn moet echt weg.Ik ben wel wat gewend hier. En er staat een foutje in mijn stukje, ff wachten tot er weer een meester of meesteres komt die mij op de vingers tiktquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het grapje dat ik ging maken bleek bij een herlezing niet geschikt als reactie op een dame.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zwaar hoor die ballenquote:
Ben het gewendquote:
Nee valt wel meequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor dank je haar dan?
[..]
ALweer hoofdpijn, dat zit er al een paar dagen of niet
[..]
Ik ben wel wat gewend hier. En er staat een foutje in mijn stukje, ff wachten tot er weer een meester of meesteres komt die mij op de vingers tiktZonder wrijving geen glans![]()
*geeft een tik*quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor dank je haar dan?
[..]
ALweer hoofdpijn, dat zit er al een paar dagen of niet
[..]
Ik ben wel wat gewend hier. En er staat een foutje in mijn stukje, ff wachten tot er weer een meester of meesteres komt die mij op de vingers tikt![]()
Ik wil wel bowlen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OelalaaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Waar en hoelaat?quote:
quote:
Van jou is het wel lekkerquote:
Ik ga checken waar een goede baan is.quote:![]()
Lijkt me echt leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga checken waar een goede baan is.![]()
Lijkt me echt leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet dat?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou zeg.quote:Dit hoef nu ook weer niet zo harde tik.
Niets moet, was een normale vraag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kusje eropquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zeg.Dit hoef nu ook weer niet zo harde tik.
![]()
quote:Kom je ook?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
ik geloof onderstaande dus echt niet.
Een Britse vrouw die haar plastic vetplant twee jaar lang water heeft gegeven in de veronderstelling dat het om een levend exemplaar ging, krijgt de lachers op haar hand op sociale media.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga checken waar een goede baan is.![]()
Lijkt me echt leuk.
Bowlen is altijd leuk. Met goed gezelschap nog leuker.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nope, dank u. Wel lief dat je het vraagtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit las ik ook echt op de site van het ADquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Een Britse vrouw die haar plastic vetplant twee jaar lang water heeft gegeven in de veronderstelling dat het om een levend exemplaar ging, krijgt de lachers op haar hand op sociale media.
wat een nieuws![]()
![]()
Zorgt in ieder geval voor haar planten, al dan niet nepquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Een Britse vrouw die haar plastic vetplant twee jaar lang water heeft gegeven in de veronderstelling dat het om een levend exemplaar ging, krijgt de lachers op haar hand op sociale media.![]()
![]()
Ff de kunstboom snoeien, brb.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik eis een FAR.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FOK! Assistance Referee?quote:
Dat is waar. Las gisteren ook in de krant dat een 91 jarige vrouw na 80 jaar alsnog haar rebus opstuurde naar Jamin. Er was nooit een prijswinnaar bekend gemaakt omdat de oorlog uitbrak. Met het opruimen van haar huis kwam ze de rebus tegen en stuurde hem als nog op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zorgt in ieder geval voor haar planten, al dan niet nep![]()
![]()
Jamin heeft de prijs uitgekeerd aan de vrouw.
Dat zijn wel leuke dingen en ook sportief van Jamin. Jamin had ook kunnen zeggen dat het verjaard was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
De prijs van toen was een zo buizen radio van 195 gulden. Die zijn er nu niet meer, dus ze hebben een radio gegeven die wat op een radio uit die tijd lijkt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schattigquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Las gisteren ook in de krant dat een 91 jarige vrouw na 80 jaar alsnog haar rebus opstuurde naar Jamin. Er was nooit een prijswinnaar bekend gemaakt omdat de oorlog uitbrak. Met het opruimen van haar huis kwam ze de rebus tegen en stuurde hem als nog op.
Jamin heeft de prijs uitgekeerd aan de vrouw.
Dat zijn wel leuke dingen en ook sportief van Jamin. Jamin had ook kunnen zeggen dat het verjaard was.
195 gulden met de inflatie had ook wel een leuke geldprijs kunnen opleverenquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De prijs van toen was een zo buizen radio van 195 gulden. Die zijn er nu niet meer, dus ze hebben een radio gegeven die wat op een radio uit die tijd lijkt.![]()
Goedemorgen weerquote:
Buizenradio`s zijn er nog wel.Verzamelspul.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De prijs van toen was een zo buizen radio van 195 gulden. Die zijn er nu niet meer, dus ze hebben een radio gegeven die wat op een radio uit die tijd lijkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat ook, maar dit is ook leukquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
195 gulden met de inflatie had ook wel een leuke geldprijs kunnen opleveren
https://www.nu.nl/opmerke(...)rijs.html?redirect=1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Plym.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pie de...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanksquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker gegaan engine, verdiend hoor.
Er waren buizenradio`s waar je maar 1 zender op kon ontvangen.En het logo is iets met een adelaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb die ook gehadquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
Er waren buizenradio`s waar je maar 1 zender op kon ontvangen.En het logo is iets met een adelaar.![]()
Top kwaliteit dingenquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
Er waren buizenradio`s waar je maar 1 zender op kon ontvangen.En het logo is iets met een adelaar.
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
Er waren buizenradio`s waar je maar 1 zender op kon ontvangen.En het logo is iets met een adelaar.
Maar vind die ouderwetse wel mooi om te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee
Maar vind die ouderwetse wel mooi om te zien.![]()
Qua design heel mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
potWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Totdat je even verder kijkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lees net dat het Corona virus nu ook in Gelderland is. Het neemt bezit van heel Nederland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MEEN JE NIET.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik had er 5. Toen weggegooid ivm verhuizen 15j terug. Stom stom stom.
Die dingen zijn goud waard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, daar sta je dan ook niet bij stil.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik had er 5. Toen weggegooid ivm verhuizen 15j terug. Stom stom stom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu wel missch, Phillips en Telefunken die tweede volgens mij. Weet niet eens meer. Verhuisstress toenquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MEEN JE NIET.
Die dingen zijn goud waard.![]()
Morguh Noodgang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tering jantjequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet om 16:00 ff op werk verschijnen welZonder wrijving geen glans![]()
Nee,net moarn.Hjoed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor zo slaapsequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet om 16:00 ff op werk verschijnen wel![]()
Moet gewoon de baas even updaten over een projectje duurt nie tlanger dan een uur.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk?![]()
Topper ben je.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het maar moet nog even oefenen..
quote:
quote:
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het maar moet nog even oefenen..![]()
politiekquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk?![]()
Noemt ie werkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet gewoon de baas even updaten over een projectje duurt nie tlanger dan een uur.
KOEKOEK, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei dat ik alleen ff naar werk moest, niet dat ik moest werken. Leer eens lezen idioot
He die smerige )&(*& verkoudheid 987235687 het blijft maar terug komen.
Gisterenavond dacht ik, o het is weer over. Verkeerd gedacht dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is het ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker hoor, eerste levensbehoefte smorgens
Het eerste bakkie smaakt altijd het lekkerst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ojeeequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
Gisterenavond dacht ik, o het is weer over. Verkeerd gedacht dus.Zonder wrijving geen glans![]()
Vervelend ja, beterschap dotquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
Gisterenavond dacht ik, o het is weer over. Verkeerd gedacht dus.![]()
En we gaan weer schelden.
Nein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben niet de enige denk ik. Je hoort het zoveel deze winter. Mensen zijn verkouden, keelpijn etc etcquote:
Het gaat over en komt weer terug, het komt en gaat.
Rare verkoudheid is het.Dank u. Het zijn de kleine ongemakjes van het leven zeg ik dan maar weer.quote:
Het ergste vond ik gisteren dat ik niet naar de fysio mocht.
De fysio van vandaag zegt, kom maar gewoon.
Ze zijn dus niet allemaal in paniek nog.Net gepakt en een crackertje met kaasquote:ook altijd lekker.
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet de enige denk ik. Je hoort het zoveel deze winter. Mensen zijn verkouden, keelpijn etc etc
Rare verkoudheid is het.
[..]
Dank u. Het zijn de kleine ongemakjes van het leven zeg ik dan maar weer.
Ze zijn dus niet allemaal in paniek nog.
[..]
Net gepakt en een crackertje met kaasook altijd lekker.
Je bedoelt geen fysio ivm corona ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet de enige denk ik. Je hoort het zoveel deze winter. Mensen zijn verkouden, keelpijn etc etc
Rare verkoudheid is het.
[..]
Dank u. Het zijn de kleine ongemakjes van het leven zeg ik dan maar weer.
Ze zijn dus niet allemaal in paniek nog.
[..]
Net gepakt en een crackertje met kaasook altijd lekker.
![]()
Ja, omdat ik verkouden was. We hadden al een mail gekregen als we verkouden/ grieperig of aan het hoesten waren dat wilde melden als je een behandeling had. Dat heb ik gisteren netjes gedaan en het verzoek was dan of ik een andere keer wilde komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bedoelt geen fysio ivm corona ofzo?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat zij thuis behandeld en haar man een zwakke gezondheid heeft. Ze zal wel extra voorzichtig zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, vandaar. Ik moet ook heen vandaag toevallig fysio.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, omdat ik verkouden was. We hadden al een mail gekregen als we verkouden/ grieperig of aan het hoesten waren dat wilde melden als je een behandeling had. Dat heb ik gisteren netjes gedaan en het verzoek was dan of ik een andere keer wilde komen.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat zij thuis behandeld en haar man een zwakke gezondheid heeft. Ze zal wel extra voorzichtig zijn.![]()
Ik moet vandaag ook weer, daar kan het wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, vandaar. Ik moet ook heen vandaag toevallig fysio.
We gaan we zien waar het schip strand Plym.
Er zal nog wel meer gesloten gaan worden mocht het erger gaan worden.
IK vraag me af hoe dat moet als scholen dicht gaan en beide ouders moeten werken.
Groot probleem hebben ze dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het wel die kant opgaat, hele leven en de infrastructuur op zijn gat. Lijkt wel zo een film.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook weer, daar kan het wel.
We gaan we zien waar het schip strand Plym.
Er zal nog wel meer gesloten gaan worden mocht het erger gaan worden.
IK vraag me af hoe dat moet als scholen dicht gaan en beide ouders moeten werken.
Groot probleem hebben ze dan.![]()
In China is de lucht al wel een stuk schoner geworden geworden dus het heeft ook wel voordelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel die kant opgaat, hele leven en de infrastructuur op zijn gat. Lijkt wel zo een film.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, heb die grafieken gezien van die klimaat gekkies. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ben benieuwd waar dit eindigtquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In China is de lucht al wel een stuk schoner geworden geworden dus het heeft ook wel voordelen.![]()
me to, we gaan het zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb die grafieken gezien van die klimaat gekkies. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ben benieuwd waar dit eindigtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet waarom dat gekkies zijn, ik vind mensen die hen gekkies noemen gekkies
Klimaat onzin stikstof onzin. De aarde regelt zichzelf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet waarom dat gekkies zijn, ik vind mensen die hen gekkies noemen gekkies![]()
Leer je dat op de jensen showquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klimaat onzin stikstof onzin. De aarde regelt zichzelf.![]()
Nee hoor, bron nasa O a. Net als dat de poolkap smelt. Onzin. Eens in de 79j kantelt de aarde 1 graad. Dus aan de ene kant smelt er een kap, en aan aan de andere kant groeit er een kap etctrquote:![]()
Kost in ieder geval weel miljarden dat stikstof beleid
19 miljoen alleen voor nieuwe borden van 100 kmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dwazen hierquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Kost in ieder geval weel miljarden dat stikstof beleid
19 miljoen alleen voor nieuwe borden van 100 km![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 191 / 1255
2. devzero / 146 / 416
3. engine / 118 / 532
4. PlymouthFury / 105 / 813
5. Dotteke / 97 / 841
6. FreshFruit / 91 / 697
7. aKboR / 86 / 604
8. skysherrif / 80 / 669
9. Jippie68 / 78 / 756
10. Pumpalov / 64 / 481
11. Nizno / 57 / 609
12. dud0r / 52 / 647
13. madam-april / 47 / 554
14. mario390 / 31 / 480
15. Mickytjuh / 28 / 319
16. moemoe / 16 / 36
17. Mrsloveable / 15 / 315
18. Filosoofert / 14 / 247
19. ViesDiktator / 13 / 145
20. Ferrous / 9 / 45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja te zot he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Stikstof gekkies. Wij moeten van het gas af, en in duitsl promoten ze gas. Ze weten het zelf niet hier. Ja, hardwerkende boeren afzeiken kunnen ze en de huizenbouw verzieken.quote:![]()
Waar is die bron dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, bron nasa O a. Net als dat de poolkap smelt. Onzin. Eens in de 79j kantelt de aarde 1 graad. Dus aan de ene kant smelt er een kap, en aan aan de andere kant groeit er een kap etctr![]()
Jensen show dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelezen poos terug, en meer van dat soort onzin over klimaat.![]()
Ik vraag me af of ze ook naar de lange termijn hebben gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Stikstof gekkies. Wij moeten van het gas af, en in duitsl promoten ze gas. Ze weten het zelf niet hier. Ja, hardwerkende boeren afzeiken kunnen ze en de huizenbouw verzieken.
Vooral omdat nu de woningen die gebouwd gaan worden aardgas vrij zijn.
Wat doen die warmte pompen op den duur?
Door de herrie die ze maken worden er veel buiten geplaatst, wat overlast geeft in de wijk.
Hoe staat het met de elektro-smog als al die dingen buiten staan?
Wat moeten mensen die overgevoelig zijn voor de lage frequentie geluiden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Electrische rijden ook zoiets, vervuilt meer alleen al door het bouwen ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze ook naar de lange termijn hebben gekeken.
Vooral omdat nu de woningen die gebouwd gaan worden aardgas vrij zijn.
Wat doen die warmte pompen op den duur?
Door de herrie die ze maken worden er veel buiten geplaatst, wat overlast geeft in de wijk.
Hoe staat het met de elektro-smog als al die dingen buiten staan?
Wat moeten mensen die overgevoelig zijn voor de lage frequentie geluiden?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 07:41:10 ]![]()
Maargoed aangezien je de NASA blijkbaar een goede bron vindt
https://climate.nasa.gov/evidence/
Lees dit maar eens door
Weltrusten.![]()
Hoi CDquote:Men denkt niet na.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Electrische rijden ook zoiets, vervuilt meer alleen al door het bouwen ervan.
Ze doen wat en gaan dan pas denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Sky.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:41 schreef skysherrif het volgende:
Lees dit maar eens door
Weltrusten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ieder zijn mening sky, dat we met zijn allen iets doen moeten OK. Maar slaan door hier, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn in Nederland.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 07:43:58 ]![]()
En Nederland is maar een klein stipje op het geheel. Zo klein dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ach ieder zijn mening sky, dat we met zij allen iets doen moeten OK. Maar slaan door hier, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn in Nederland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb liever dat als het om iets belangrijks gaat meningen er niet toe doen, maar wel hard bewijs waaronder van de NASA en dan ben ik graag het braafste jongetje van de klas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ach ieder zijn mening sky, dat we met zij allen iets doen moeten OK. Maar slaan door hier, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn in Nederland.
Overigens is braafste jongetje van de klas populistisch dom gelul, we staan stijf onderaan in de EU als het gaat om inzetten op groene energie.
Oke nu echt weg.![]()
Ja als we allemaal zo denkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Nederland is maar een klein stipje op het geheel. Zo klein dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.![]()
![]()
He je hebt een nieuwe UIquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb liever dat als het om iets belangrijks gaat meningen er niet toe doen, maar wel hard bewijs waaronder van de NASA en dan ben ik graag het braafste jongetje van de klas.
Overigens is braafste jongetje van de klas populistisch dom gelul, we staan stijf onderaan in de EU als het gaat om inzetten op groene energie.
Oke nu echt weg.
Nogmaals...slaap lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welnee, weggegooid geld. Tijd voor ander kabinet. Maar wie en wat? In ieder geval ben ik voorstander van minder geld naar die stikstof onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Nederland is zo klein stipje op het geheel dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.![]()
Dat is ook weer waar. Ergens moet er een begin zijn natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denken
Als ik nu zou moeten stemmen heb ik geen idee op wie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welnee, weggegooid geld. Tijd voor ander kabinet. Maar wie en wat? In ieder geval ben ik voorstander van minder geld naar die stikstof onzin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel
OngeveerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mijn vader zei altijd. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofdquote:
Trustequote:Op woensdag 4 maart 2020 07:41 schreef skysherrif het volgende:
Lees dit maar eens door
Weltrusten.![]()
Dat is altijd mooi als je het weet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het wel hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik nu zou moeten stemmen heb ik geen idee op wie.![]()
Heb je wel vaak last van hequote:
Das mooi.quote:ik niet.
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofd
EensEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Soms hebben ouders wel eens gelijkquote:
Die van mij altijd. Best irritant.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
O je weet je wat ik lasquote:
Nog maar een kwakkie doen![]()
Ik mis onze koffie man vanmorgen!
Ben jij vrij vandaag Plym?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ja erg he.
Maar wie weet komt ooit de dag dat jij ouder wordt en dan heb jij weer altijd gelijk
Haha die dot, ja vrij vandaag. Het is rustig op het werk. Nog vrije dagen zat staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je weet je wat ik las
Nog maar een kwakkie doen dan![]()
Ik mis onze koffie man vanmorgen!
Ben jij vrij vandaag Plym?![]()
O, net een week vakantie gehad en dan al weer vrij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha die dot, ja vrij vandaag. Het is rustig op het werk. Nog vrije dagen zat staan.
Hopelijk heb je dan beter weer dan afgelopen week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags, wat ben jij stil de laatste dagen. Ben ik niet van je gewend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, word beter. Paar dagen extra niet erg hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, net een week vakantie gehad en dan al weer vrij.
Hopelijk heb je dan beter weer dan afgelopen week.![]()
Nee, dat snap ik. Helemaal nu je verslaafd bent aan DTS en op puntenjacht bentquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, word beter. Paar dagen extra niet erg hoor.
Wat is je volgende doel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]ja erg he.
Maar wie weet komt ooit de dag dat jij ouder wordt en dan heb jij weer altijd gelijk
Vind het wel prima zo
Wat je prima vindt moet je lekker zo houdenquote:
Ik hoop ooit net zo verstandig te worden maar heb nog een lange weg te gaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat je prima vindt moet je lekker zo houden
Nee, valt wel mee hoor. Heb nu wat meer tijd gewoon. Vlgd week missch weer anders. Hollen of stilstaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Helemaal nu je verslaafd bent aan DTS en op puntenjacht bent
Wat is je volgende doel?![]()
![]()
Eerst maar lekker genieten van wat op je pad komt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop ooit net zo verstandig te worden maar heb nog een lange weg te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhuquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst maar lekker genieten van wat op je pad komt.
Wat zal ik eens ontbijten. Pizza die nog over is van gisteravond, yoghurt met zelfgemaakte granola, boterhammen. De keuze is reuzeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Pizza duh
quote:
![]()
GA EENS WERKENDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
A NIFFOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Potquote:
Had er zin in, maar toen ik zag hoe duur die spekjes geworden zijn heb ik er vanaf gezien.
Dat spul koste eerder bijna niets, nu bijna 3,00 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut spekjes
Lekkahquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pot
Had er zin in, maar toen ik zag hoe duur die spekjes geworden zijn heb ik er vanaf gezien.
Dat spul koste eerder bijna niets, nu bijna 3,00 euroZonder wrijving geen glans![]()
Nou heb het liever van een varkenquote:
Smaken verschillenquote:
Maar goed ook anders bleef er geen kut overquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ook anders bleef er geen kut over
Moeten we niet hebben.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier weinig. Zo naar de fysio. Dan moet ik nog 1 verslag maken.quote:
Vanmiddag een klein gesprekje en dan niets meer.
Ja jullie hier vervelen tussen de bedrijven door
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier weinig. Zo naar de fysio. Dan moet ik nog 1 verslag maken.
Vanmiddag een klein gesprekje en dan niets meer.
Ja jullie hier vervelen tussen de bedrijven door
Bolken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoi Grrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen bolkers
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slapen en werkenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Grrrrrroedemorgenquote:
Heb je nog niet geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel uurtjequote:
quote:
Geen gezeik slapend rijkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nog wat spannends te beleven vandaag?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
NeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HelaasEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is niet veel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel uurtje
[..]
Geen gezeik slapend rijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben nog niet klaarquote:
Betaald slapenquote:
Het is meer dan niksquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jij slaapt in etappes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Droog weerquote:
Overdag wel vaak ja. Gisteren ook 3 etappes gekost om 6 uur slaap te krijgen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
GenotEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is toch niet gezond die gebroken slaapjes.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Overdag wel vaak ja. Gisteren ook 3 etappes gekost om 6 uur slaap te krijgen.Voor zolang het duurt wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beste slaap.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En je verdiend er nog wat mee ook, dat is ook altijd mooi meegenomen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet wat als doorslapen niet lukt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond die gebroken slaapjes.
[..]
Voor zolang het duurt wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, dat is waar. Komt dat door dat je steeds in een ander land zit. Tijds verschil en zo?quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet wat als doorslapen niet lukt.
Heb je dat ook als je in Nederland bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan wel naast Haags gaan zitten met jullie gegaapquote:
Ja hequote:Op woensdag 4 maart 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel naast Haags gaan zitten met jullie gegaap![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel naast Haags gaan zitten met jullie gegaap
Dat krijg je als je laat nog hier zit dan ben je overdag moe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een hele groep gapersDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:
![]()
Bye bye Plym, Tot strakjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:45 schreef PlymouthFury het volgende:
Ga ff wat doen maar, missch tot zo of later.
Nee heb er normaal niet zo'n last van. Lang geen nachtdienst gehad en kan er maar moeilijk aan wennen wat slapen betreft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Komt dat door dat je steeds in een ander land zit. Tijds verschil en zo?
Heb je dat ook als je in Nederland bent?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is echt een ellende die nachtdiensten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb er normaal niet zo'n last van. Lang geen nachtdienst gehad en kan er maar moeilijk aan wennen wat slapen betreft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel fijn werken 's nachtsquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een ellende die nachtdiensten.zou niet willen ruilen hier. Paar weken wat minder slapen overleef ik ook wel.
Als je je ritme maar terug krijgt als je weer thuis bent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel fijn werken 's nachtszou niet willen ruilen hier. Paar weken wat minder slapen overleef ik ook wel.
In Gelderland ook al las ik vanmorgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef noodgang het volgende:
Oh-ow, hier in de gemeente ook al Corona [ afbeelding ]
Komt wel dichtbij he zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap altijd veel de eerste twee dagen dat ik thuis benquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je je ritme maar terug krijgt als je weer thuis bent.
Mag ik vragen wat voor iets jij eigenlijk doet? Als je dat wil delen
AAAAAAAAAAAHHHHHquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef noodgang het volgende:
Oh-ow, hier in de gemeente ook al Corona [ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja en als ik het topic in COR mag geloven GAAN WE ER ALLEMAAL AAN!quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Gelderland ook al las ik vanmorgen.
Komt wel dichtbij he zo.![]()
Tofquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef noodgang het volgende:
Oh-ow, hier in de gemeente ook al Corona [ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Zou voor de zekerheid in quarantaine gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en als ik het topic in COR mag geloven GAAN WE ER ALLEMAAL AAN!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb je gelezen hoe vaak je dan je huis moet poetsen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid in quarantaine gaan.![]()
Ik kijk wel uit![]()
Sommige zijn knettergek.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en als ik het topic in COR mag geloven GAAN WE ER ALLEMAAL AAN!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Powwernap rules,nu eerst koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het gisteren gelezen, man o man wat een doequote:Op woensdag 4 maart 2020 08:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe vaak je dan je huis moet poetsen?![]()
Ik kijk wel uit
Je mag ook geen seks meer hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: