Nee, maar ik probeer een beetje in de buurt te blijven en ik heb geen flauw idee waarom ik dat doequote:
Nee, dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat hij het halen denk je?
Er is niet echt competitie denk i kdeze maand
1 topic doorheen gejaagd. Lijkt mee te vallen jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Engine en FF zijn als een speer gegaan zag ik.
Was zeker niet druk vannacht?
Ja wel leuk wat puntjes gehaald vannachtquote:
Top!quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel leuk wat puntjes gehaald vannacht
Ja en overdag is helemaal niet meer te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:02 schreef skysherrif het volgende:
gisternacht pakte ik iets van 30 punten rond deze tijd
flikker eens op allemaal
Ik vond het ook heel wat hoor om boven aan te blijven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij begon gister al dat hij het al zat begon te raken.
Ja eens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel wat hoor om boven aan te blijven.
Men kan wel zeggen je staat al boven aan. Maar kom je een paar dagen niet dan ben je zo ingehaald.
Ik vond het wel jammer dat Dev wegging, een beetje strijd was wel leuk.
Ik legde mijn doelen door steeds hoger te willen komen als de stand van dat moment.
Als je helemaal geen doel hebt, of iemand tegen te strijden is het spel niet leuk.
Maar dat is mijn mening he,
Als Mario er s'nachts niet is dan is het vaak ook minder druk in de nacht en zie je andere mensen vaak best flink stijgen.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:04 schreef skysherrif het volgende:
Ik vond het het leukst toen poezel weg was en ik vroeg kon slapen toen ik voor de winst ging, hoe minder strijd hoe beter.
Halts maul du!quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:02 schreef skysherrif het volgende:
flikker eens op allemaal
HOE OPquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Mario er s'nachts niet is dan is het vaak ook minder druk in de nacht en zie je andere mensen vaak best flink stijgen.
Klopt, in de vroege ochtend kan je nog wat punten pakken overdag is het niet meer te doen bijnaquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:02 schreef skysherrif het volgende:
flikker eens op allemaal
Ik heb ook mod rechten maatquote:
* FreshFruit gooit ibu`s en paracetamolquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens die koppijn moet echt weg.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook mod rechten maatpost dwars door slotjes heen
Ja, o dat had ik niet. Van die strijd dan hequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:04 schreef skysherrif het volgende:
Ik vond het het leukst toen poezel weg was en ik vroeg kon slapen toen ik voor de winst ging, hoe minder strijd hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |