Bye bye Plym, Tot strakjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:45 schreef PlymouthFury het volgende:
Ga ff wat doen maar, missch tot zo of later.
Nee heb er normaal niet zo'n last van. Lang geen nachtdienst gehad en kan er maar moeilijk aan wennen wat slapen betreft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Komt dat door dat je steeds in een ander land zit. Tijds verschil en zo?
Heb je dat ook als je in Nederland bent?
Dat is echt een ellende die nachtdiensten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb er normaal niet zo'n last van. Lang geen nachtdienst gehad en kan er maar moeilijk aan wennen wat slapen betreft.
Het is wel fijn werken 's nachtsquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een ellende die nachtdiensten.
Als je je ritme maar terug krijgt als je weer thuis bent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel fijn werken 's nachtszou niet willen ruilen hier. Paar weken wat minder slapen overleef ik ook wel.
In Gelderland ook al las ik vanmorgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef noodgang het volgende:
Oh-ow, hier in de gemeente ook al Corona [ afbeelding ]
Slaap altijd veel de eerste twee dagen dat ik thuis benquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je je ritme maar terug krijgt als je weer thuis bent.
AAAAAAAAAAAHHHHHquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef noodgang het volgende:
Ja en als ik het topic in COR mag geloven GAAN WE ER ALLEMAAL AAN!quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Gelderland ook al las ik vanmorgen.
Komt wel dichtbij he zo.
Tofquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef noodgang het volgende:
Zou voor de zekerheid in quarantaine gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en als ik het topic in COR mag geloven GAAN WE ER ALLEMAAL AAN!
Heb je gelezen hoe vaak je dan je huis moet poetsen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid in quarantaine gaan.
Sommige zijn knettergek.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja en als ik het topic in COR mag geloven GAAN WE ER ALLEMAAL AAN!
Ik heb het gisteren gelezen, man o man wat een doequote:Op woensdag 4 maart 2020 08:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe vaak je dan je huis moet poetsen?![]()
Ik kijk wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |